espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι μόλις πριν από 20 χρόνια, οι άνθρωποι δεν είχαν φορητές συσκευές πολυμέσων που να μπορούν να συνδέονται στο διαδίκτυο και να μεταδίδουν περιεχόμενο υψηλής έντασης. Αλλά σήμερα, ακούν μουσική, βγάζουν φωτογραφίες, τραβούν βίντεο και βλέπουν όλα τα είδη περιεχομένου στο τηλέφωνό τους. Το μάρκετινγκ βίντεο είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους προσέγγισης πελατών, επειδή το βίντεο είναι τόσο ελκυστικό και πλέον προσιτό στην προώθηση – κατασκευή ιστοσελίδων. Ο ανταγωνισμός στην αγορά είναι μεγάλος. Βέβαια υπάρχουν λύσεις για να αυξήσετε το ενδιαφέρον των βίντεο σας.

  1. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας
  2. Δημιουργήστε αποτελεσματικές μικρογραφίες
  3. Μην ξεχνάτε το SEO
  4. Χρησιμοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  5. Μην ξεχάσετε να μοιραστείτε τα βίντεο σας
  6. Ενσωματώστε το με άλλο μάρκετινγκ

Ενδεικτικά θα αναλύσουμε ορισμένες από αυτές τις λύσεις

Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας

Γνωρίζετε ήδη πού είναι πιο πιθανό να προβληθεί το βίντεό σας; Εάν στοχεύετε ένα νεότερο, πιο κινητό πλήθος, είστε ήδη σίγουροι ότι το βίντεο είναι πιο πιθανό να προβληθεί σε τηλέφωνο; Εάν ναι, είστε έτοιμοι να μεγιστοποιήσετε το μάρκετινγκ βίντεο για προβολή από κινητά, τα οποία έχουν εισέλθει για τα καλά στις ζωές των χρηστών.

Μην ξεχάσετε να μοιραστείτε τα βίντεο σας

Τα βίντεο κάνουν πλέον πολύ εύκολο για άλλους που τους αρέσει το βίντεο να το μοιραστούν με τους ακόλουθούς και τους φίλους τους. Αφιερώστε λοιπόν χρόνο για να συμπεριλάβετε τις λειτουργίες κοινής χρήσης με τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων που πιστεύετε ότι μπορεί να είναι σχετικές. Η ενσωμάτωση βίντεο σε διαφορετικές πλατφόρμες όπως το Facebook ή το Twitter απαιτεί ελαφρώς διαφορετικά πρωτόκολλα. Φροντίστε πάντα να συμπεριλαμβάνετε όσες περισσότερες επιλογές μπορείτε. Όσο περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να μοιραστούν το βίντεό σας και μπορούν πραγματικά, τόσο περισσότερο το βίντεό σας θα κοινοποιηθεί και θα προβληθεί.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι