Συμβουλές SEO για κάθε επιχείρηση αυτή τη στιγμή
Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης ή SEO είναι η εστίαση στη βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας για τη βελτίωση της κατάταξής του σε οργανικά αποτελέσματα μεγάλων μηχανών αναζήτησης.
Για να μπορέσετε να το κάνετε αυτό όμως, πρέπει να έχετε μια γενική ιδέα για το τι αναζητά η αγορά-στόχος σας, πώς οι μηχανές αναζήτησης κατατάσσουν τους ιστότοπους και ποιο περιεχόμενο θα έχει τα καλύτερα αποτελέσματα για εσάς.
Παρόλο που τις περισσότερες φορές τα πράγματα με τον διαδικτυακό κόσμο κινούνται εξαιρετικά γρήγορα και τα πράγματα αλλάζουν συχνά, οι βασικές αρχές του SEO παραμένουν στην κατασκευή ιστοσελίδων οι ίδιες.
Εδώ είναι 4 συμβουλές SEO που κάθε επιχείρηση πρέπει να εφαρμόσει αυτή τη στιγμή.
1. Στοχεύστε σωστά το περιεχόμενό σας
Αυτό είναι πρώτο στη λίστα επειδή, τελικά, οι άνθρωποι είναι η αγορά-στόχος σας και όχι οι μηχανές. Ναι, θέλετε το περιεχόμενό σας να ευνοείται από τις μηχανές αναζήτησης, αλλά δεν θα έχει νόημα αν δεν υπάρχει κοινό πρόθυμο να ασχοληθεί με αυτό που έχετε να προσφέρετε.
Βασίστε το υλικό σας σε θέματα που γνωρίζετε ότι ενδιαφέρουν το κοινό σας. Όταν γράφετε για θέματα για τα οποία οι χρήστες κάνουν ερωτήσεις, ο ιστότοπός σας θα δει φυσικά αύξηση της δραστηριότητας και οι μηχανές αναζήτησης θα το αναγνωρίσουν αυτό.
2. Κάντε τον ιστότοπό σας όσο το δυνατόν γρηγορότερο
Κανείς δεν απολαμβάνει να περιμένει να φορτώσει μια ιστοσελίδα.
Έχοντας έναν ιστότοπο που φορτώνει γρήγορα, ο επισκέπτη σας θα αισθάνεται ικανοποιημένος και χαρούμενος που συνεχίζει την περιήγηση. Αν μια σελίδα χρειαστεί περισσότερο από μερικά δευτερόλεπτα για να φορτώσει, οι επισκέπτες απογοητεύονται και αποχωρούν προτού ανοίξει.
Ακόμα κι αν το περιεχόμενό σας είναι κορυφαίας ποιότητας και έχει τις σωστές πληροφορίες που αναζητούν οι χρήστες, δεν θα παραμείνουν αν δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτό σχεδόν αμέσως.
Εκτός από την απογοήτευση των επισκεπτών, οι μηχανές αναζήτησης δίνουν επίσης προτεραιότητα σε ιστοτόπους που φορτώνουν γρήγορα. Μερικά πράγματα που μπορεί να ευθύνονται είναι τα μεγάλα αρχεία εικόνας, κείμενο και γραφικά ή πάρα πολλά / περιττά πρόσθετα.
Αξίζει να καθαρίζετε τον ιστότοπό σας κάθε τόσο για να διασφαλίσετε ότι δεν φορτώνεται πολύ με μεγάλα, ασήμαντα αρχεία και το πιο σημαντικό, για να διασφαλίσετε ότι οι επισκέπτες σας δεν θα φύγουν!
3. Κάντε έρευνα λέξεων-κλειδιών
Πιθανότατα έχετε ακούσει για τη σημασία της έρευνας λέξεων-κλειδιών στο SEO. Αυτό εξακολουθεί να είναι ένα πραγματικά σημαντικό μέρος της βελτιστοποίησης του ιστότοπού σας για οργανική κατάταξη σε μια μηχανή αναζήτησης, οπότε δεν πρέπει να αγνοηθεί.
Πριν δημοσιεύσετε οποιοδήποτε περιεχόμενο, η έρευνα λέξεων-κλειδιών θα σας επιτρέψει να δείτε πόσες λέξεις-κλειδιά σχετίζονται με τον ανταγωνισμό και αν ισχύουν πραγματικά για το μήνυμά σας ή όχι.
Ουσιαστικά, οι λέξεις-κλειδιά επικοινωνούν στις μηχανές αναζήτησης περί τίνος πρόκειται η σελίδα ή η δημοσίευσή σας. Θα πρέπει να επικεντρώνονται, όχι να γενικεύονται. Όσο πιο λεπτομερείς και σχετικές μπορείτε να κάνετε τις λέξεις-κλειδιά σας, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχουν οι μηχανές αναζήτησης να σας κατατάξουν υψηλότερα και, εξίσου, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχει το κοινό σας να σας βρει.
4. Κατανοήστε τη διαφορά μεταξύ του SEO on-site και του SEO off-site.
Είναι απαραίτητα και διαφέρουν. Αυτή είναι μια σημαντική διαφοροποίηση που πρέπει να γίνει.
Το SEO on-site θεωρείται ως τα μέρη του ιστότοπού σας για τα οποία είστε υπεύθυνοι. Πράγματα όπως το περιεχόμενο που δημοσιεύετε, ποιες λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιείτε, πώς βελτιστοποιείτε την ταχύτητα του ιστότοπού σας, τις περιγραφές σας κλπ., όλα αποτελούν αυτό το τμήμα του SEO. Είναι ένα κρίσιμο μέρος της κατάταξης του ιστότοπού σας οργανικά στις μηχανές αναζήτησης.
Ο άλλος τύπος SEO είναι το SEO off-site. Αυτό είναι λίγο πολύ αυτονόητο, καθώς ασχολείται με όλα όσα πράγματα που δεν μπορούμε να ελέγξουμε. Το SEO off-site σημαίνει πως ο ιστότοπός σας συνδέεται σε άλλους ιστότοπους, είτε πρόκειται για αναρτήσεις που δημιουργούνται από εσάς, συνδέσμους προς τον ιστότοπό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή οποιονδήποτε αναφέρεται στον ιστότοπό σας σε άλλο ιστότοπο / πλατφόρμα.