espa banner
εφαρμογή email marketing στην προώθηση ιστοσελίδων και eshop

Παρακαλώ αξιολογήστε


Αφού εγγραφείτε σε μια εφαρμογή μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μπορεί να νιώθετε ότι ξεκινάτε με μια κενή πλάκα. Ακόμα κι αν έχετε μια μακρά λίστα email, είναι δύσκολο να γνωρίζετε πώς να επικοινωνήσετε και να συνδεθείτε με τους συνδρομητές σας.

Ίσως χρησιμοποιείτε ήδη εφαρμογές μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά δεν αξιοποιείτε στο έπακρο τις αποστολές e-mail σας. Σε αυτό το άρθρο, θα δείξουμε πέντε κορυφαίες δυνατότητες που πρέπει να χρησιμοποιήσετε στην εφαρμογή μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να αυξήσετε τα ανοιχτά και τα ποσοστά μετατροπών μετά την κατασκευή των ιστοσελίδων σας.

Γιατί να στείλετε το email γενικά;

Σε έναν κόσμο κοινωνικής προτεραιότητας, είναι φυσικό να ρωτάτε: γιατί να στείλετε email; Μπορεί να μοιάζει σαν μια παλαιά πλατφόρμα, υποβιβασμένη στην επικοινωνία.

Στην πραγματικότητα, οι έξυπνοι ψηφιακοί έμποροι γνωρίζουν ότι το e-mail είναι μια πλατφόρμα που δεν πρέπει να χάσετε. Είναι πολύ περισσότερο από ένα κανάλι συναλλαγών για την αποστολή αποδείξεων και επιβεβαιώσεων αγοράς.

Εδώ είναι μόνο τρεις από τους λόγους για τους οποίους χρειάζεστε μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ως μέρος της ζώνης εργαλείων σας:

  • Το email εμφανίζεται. Σύμφωνα με το Campaign Monitor, το συνολικό ποσοστό για email που ανοίγονται είναι 18%. Είναι εντυπωσιακό να θεωρούμε ότι σχεδόν ένας στους πέντε παραλήπτες θα δει το μήνυμα μάρκετινγκ, πολύ καλύτερο από το να γεμίσεις κοινωνικές αναρτήσεις χωρίς προώθηση.
  • Αισθάνεται φιλικό. Μην ξεχνάτε ποτέ: το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι ένα αμφίδρομο εργαλείο επικοινωνίας. Το κουμπί απάντησης απέχει μόνο ένα κλικ και μπορεί να είναι η αρχή μιας συνομιλίας που οδηγεί σε πώληση.

Με τη βοήθεια μιας εφαρμογής μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μπορείτε να επωφεληθείτε από όλα αυτά τα οφέλη. Ας δούμε πέντε λειτουργίες και εφαρμογές που πρέπει να χρησιμοποιηθούν που σας βοηθούν να τις εφαρμόσετε.

Απαραίτητο Χαρακτηριστικό 1 : Τμηματοποίηση

Ανεξάρτητα από τον τύπο λίστας email που έχετε δημιουργήσει, ένα πράγμα που ξέρω σίγουρα είναι πως το κοινό είναι διαφορετικό. Έχουν διαφορετικές προτιμήσεις καταναλωτών. Είναι πιθανό να βρίσκονται σε διαφορετικά στάδια της διοχέτευσης πωλήσεων.

Ωστόσο, οι έμποροι αντιμετωπίζουν ολόκληρη τη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σαν να είναι απλοί άνθρωποι με τις ίδιες προτιμήσεις. Αυτός είναι ένας σίγουρος τρόπος για να μειώσετε τα ποσοστά μετατροπής.

Η λύση; Κατάτμηση! Χωρίστε τη λίστα σας σε χρήσιμες ομάδες.

Τμηματοποιήστε το κοινό σας σε παράγοντες όπως ηλικία, μέση ταχύτητα, περιεχόμενο καλαθιού και πολλά άλλα. Μπορείτε ακόμη να φανταστείτε να στέλνετε διασκεδαστικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με βάση την τοποθεσία των παραληπτών. 

Θα χρειαστεί να αφιερώσετε χρόνο για να σκεφτείτε πώς να συλλέξετε αυτές τις πληροφορίες για να τμηματοποιήσετε αποτελεσματικά. Ίσως να το λάβετε κατά την εγγραφή ή να πραγματοποιήσετε μια έρευνα αργότερα για να προσθέσετε τα δεδομένα μετά το γεγονός. Μόλις αποκτήσετε αυτά τα σημεία δεδομένων, η τμηματοποίηση είναι εύκολη στις περισσότερες εφαρμογές.

Απαραίτητο Χαρακτηριστικό 2 : Αυτόματες απαντήσεις

Μην θεωρείτε την εφαρμογή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας ως εργαλείο “μόνο για αποστολή” που απαιτεί να συνδεθείτε, να πληκτρολογήσετε ένα μήνυμα και να πατήσετε αποστολή. Η μαγεία του σύγχρονου μάρκετινγκ αυτοματοποιεί τις επικοινωνίες σας, και αυτό περιλαμβάνει τη χρήση αυτόματων ανταποκριτών.

Ακολουθούν μερικές ιδέες για αυτόματους ανταποκριτές, που προκάλεσε ο Neil Patel, τις οποίες μπορείτε να εφαρμόσετε για να αυτοματοποιήσετε τη ροή εργασίας του email σας:

  • Γιορτές: ποιος δεν λατρεύει να λαμβάνει email στα γενέθλιά του; Αφιερώνοντας λίγο χρόνο για να στείλετε μια έκπτωση ή να αναγνωρίσετε τη μεγάλη μέρα ενός χρήστη μπορεί να προκαλέσει μια πώληση.
  • Υπενθυμίσεις: με το σωστό λογισμικό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, δεν χρειάζεται να “προσέχετε” τις προσφορές σας και να το  υπενθυμίζετε στους πελάτες. Ρυθμίστε έναν αυτόματο ανταποκριτή για να δημιουργήσετε επείγουσα ανάγκη και να υπενθυμίσετε στο κοινό σας μια περιορισμένη χρονική προσφορά.
  • Παρακολούθηση: είναι υπέροχη ιδέα να αναζωογονήσετε την επικοινωνία μετά από μια συναλλαγή. Ίσως το χρησιμοποιείτε για να ζητήσετε κριτική ή να υπενθυμίσετε σε ένα μέλος τι κάνει η επιχείρησή σας. Σε κάθε περίπτωση, είναι ένας αυτοματοποιημένος τρόπος για να συνεχίσετε τη συνομιλία.
  • Ενσωμάτωση: όλοι έχουμε λάβει απλές επιβεβαιώσεις εγγραφής, σίγουρα. Ένα πιο ισχυρό αυτόματο ανταποκριτή στο χρήστη σας είναι να τους στείλετε προτάσεις στις κορυφαίες αναρτήσεις ιστολογίου σας για να δείτε, ή άλλο ακρογωνιαίο περιεχόμενο που είναι βέβαιο ότι θα δείτε.

Ένα από τα αγαπημένα κόλπα email της Andbit Crestodina στα αγαπημένα email της Orbit Media είναι να χρησιμοποιήσετε μία αυτόματη απάντηση “ευχαριστούμε”. Είναι ένας απλός τρόπος για να δείξετε την ευγνωμοσύνη σας χωρίς επιπλέον δουλειά.

Η χρήση ενός αυτόματου ανταποκριτή είναι το καλύτερο και των δύο κόσμων: σας εξοικονομεί χρόνο και αυξάνει την αφοσίωση στη λίστα σας. Ρυθμίστε μερικές στοχευμένες απαντήσεις για να σας βοηθήσουμε να συνδεθείτε με τη λίστα σας, ακόμα κι αν είστε μακριά από το πληκτρολόγιό σας.

Απαραίτητο Χαρακτηριστικό 3: Analytics και Αναφορές

Υπάρχει ένα υπέροχο ρητό στις επιχείρησεις: “αν δεν μπορείτε να το μετρήσετε, δεν μπορείτε να το διαχειριστείτε.” Είναι μια παγκόσμια προβολή βάσει δεδομένων που υποστηρίζει ότι η κατανόηση του κοινού σας βελτιώνει το μάρκετινγκ.

Τα καλύτερα εργαλεία μάρκετινγκ μέσω email σας παρέχουν δεδομένα. Αυτό μπορεί να σημαίνει παρακολούθηση ανοιχτού ρυθμού, αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων ή περισσότερα. Ξεκινήστε να παρακολουθείτε αυτές τις τάσεις, ώστε οι μελλοντικές σας καμπάνιες να βελτιστοποιηθούν για τις τεχνικές που λειτουργούν.

Οι υπηρεσίες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Wix παρουσιάζουν όλες τις βασικές μετρήσεις που χρειάζεστε για να κατανοήσετε την επιτυχία των καμπανιών σας.

Οι ανοιχτές τιμές και οι αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων είναι δύο μετρήσεις που μπορείτε να παρακολουθείτε και να παρακολουθείτε με την πάροδο του χρόνου σε αυτές τις εφαρμογές, έτσι ώστε η επιτυχία σας να αυξάνεται με την πάροδο του χρόνου. Παρακολουθήστε τα δεδομένα, δοκιμάστε τι λειτουργεί και συνεχίστε να επαναλαμβάνετε τη στρατηγική ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

Επιπλέον, το Email Analytics μπορεί να σας προσφέρει έναν ολοκληρωμένο πίνακα ελέγχου και εργαλεία παρακολούθησης που σας επιτρέπουν να παρακολουθείτε την παραγωγικότητα της ομάδας, τα ποσοστά αφοσίωσης, τις καλύτερες στιγμές για την υποβολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τη συνολική εικόνα για το τι λειτουργεί και τι όχι.

Μην αφήνετε τις προσπάθειές σας μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για εικασίες και γνώσεις φίλων. Αντ ‘αυτού, χρησιμοποιήστε τα αναλυτικά στοιχεία και τις αναφορές που είναι ενσωματωμένες στο εργαλείο σας, ώστε να μπορείτε να βελτιστοποιείτε συνεχώς τις καμπάνιες σας.

Απαραίτητο Χαρακτηριστικό 4: Δοκιμή διαχωρισμού (Δοκιμή A/B)

Είχατε ποτέ άγχος μέσω email όταν στέλνατε email στο κοινό σας; Τα συμπτώματα περιλαμβάνουν το να κοιτάζεις εξονυχιστικά τη γραμμή θέματος, να ξαναγράφεις το περιεχόμενο ξανά και ξανά και τελικά να μην στέλνεις το μήνυμα!

Αυτό συμβαίνει όταν θέλετε να στείλετε το τέλειο email στη λίστα σας. Είναι απολύτως φυσικό, αλλά εδώ είναι το πρόβλημα: βασίζεται εξ ολοκλήρου στη πίστη και τη διαίσθηση. Αυτές οι δύο “μετρήσεις” σπάνια οδηγούν σε αποτελέσματα.

Η λύση είναι να δοκιμάσετε πολλές εκδόσεις ενός email. Αντί να διαγράψετε, να ξαναγράψετε και να συζητήσετε, αφήστε τα δεδομένα να μιλήσουν από μόνα τους. Όταν διαχωρίζετε ένα email, δημιουργείτε πολλές εκδόσεις με περιορισμένες αλλαγές μεταξύ κάθε έκδοσης.

Η εφαρμογή email σας θα στείλει ένα περιορισμένο σύνολο email με κάθε έκδοση της καμπάνιας σας. Αφού δοκιμάσετε τις ανοιχτές τιμές και τις αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων, οι περισσότερες εφαρμογές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα επιλέξουν αυτόματα τη βελτιστοποιημένη έκδοση και θα την στείλουν στην υπόλοιπη λίστα σας. Αυτό οδηγεί σε υψηλότερα ανοιχτά ποσοστά στη λίστα σας.

Όταν διαχωρίζετε τη δοκιμή μιας καμπάνιας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αφήνετε τα δεδομένα να μιλούν από μόνα τους. Καταργεί την τριβή της αποστολής και σας δίνει την εμπιστοσύνη ότι αξιοποιήσατε στο έπακρο τα μηνύματά σας. Φροντίστε να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη λειτουργία, έτσι ώστε οι καμπάνιες σας να είναι βελτιστοποιημένες για το κοινό σας.

Απαραίτητο Χαρακτηριστικό 5: Εγκαταλελειμμένο καλάθι

Εάν εκτελείτε κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου, δεν θέλετε να χάσετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχουν εγκαταλειφθεί. Είναι μια μορφή μηνύματος αυτόματης απάντησης που σας βοηθά να πραγματοποιήσετε περισσότερες πωλήσεις.

Πόσες φορές έχετε τοποθετήσει ένα προϊόν στο καλάθι σας, μόνο για να κλείσετε την καρτέλα και να μετακινηθείτε σε άλλο πωλητή; Αυτή είναι μια σαφής ένδειξη ότι τα εγκαταλελειμμένα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία καλαθιού λειτουργούν ως τρόπος επαναφοράς ενός αγοραστή στον ιστότοπό σας για ενδεχόμενη ολοκλήρωση μιας πώλησης.

Τα εγκαταλελειμμένα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία καλαθιού συνδέονται με πλατφόρμες πώλησης όπως το Shopify ή το Wix για να διατηρήσουν το προβάδισμα των πωλήσεων στο παιχνίδι. Είναι μια φιλική υπενθύμιση που μπορεί να οδηγήσει σε μια πώληση που διαφορετικά θα χάνατε. Χρησιμοποιήστε αυτήν τη δυνατότητα για να αξιοποιήσετε στο έπακρο το μάρκετινγκ email σας.

Ξεκινήστε να αξιοποιείτε στο έπακρο το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σήμερα

Οι πέντε τεχνικές που είδατε σε αυτό το άρθρο είναι δοκιμασμένες και αληθινές επιλογές για τη βελτίωση των προσπαθειών μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Συμβάλλουν στη λήψη της λίστας σας και δημιουργούν περισσότερα κλικ και μετατροπές. Δοκιμάστε αυτές τις δυνατότητες για να αξιοποιήσετε στο έπακρο την πλατφόρμα email μάρκετινγκ σας


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι