espa banner
προώθηση ιστοσελίδων με email μάρκετινγκ

Παρακαλώ αξιολογήστε


Με τη πάροδο των χρόνων και την εξέλιξη της τεχνολογίας όλο και περισσότεροι χρησιμοποιούν emails. Γίνεται συνεχής έλεγχος των εισερχόμενων κατά τη διάρκεια της μέρας από τους χρήστες και αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μία καμπάνια μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να αυξήσετε τη δημοτικότητά σας.

Είναι ιδανικό ακόμα και για μικρές επιχειρήσεις που έχουν προβεί σε κατασκευή ιστοσελίδας και είναι στο στάδιο της προώθησης, καθώς το κόστος είναι χαμηλό. Είναι γεγονός ότι οι χρήστες λαμβάνουν καθημερινά καταιγισμό από emailsκαι πολλά από αυτά μένουν αδιάβαστα. Άρα πρέπει να κάνετε τα email σας να ξεχωρίσουν.

1.Δημιουργήστε τη λίστα email σας.
Για να δημιουργήσετε μία επιτυχημένη καμπάνια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χρειάζονται άτομα για την αποστολή των emails. Με τη δημιουργία της λίστας, στέλνονται τα emailsπου επιθυμείτε στους δυνητικούς πελάτες που έχετε επιλέξει, όταν θέλετε να προωθήσετε την επιχείρηση σας. Πρέπει να χρησιμοποιήσετε τα κατάλληλα εργαλεία ώστε να δημιουργήσετε ένα newsletterπου θα ενθαρρύνει τους επισκέπτες να εγγραφούν στη λίστα. Η προσφορά κινήτρου στο αναδυόμενο παράθυρό σας θα πείσει τους χρήστες να πατήσουν αυτό το κουμπί εγγραφής, οπότε σκεφτείτε να προσφέρετε έκπτωση ή άλλο αντάλλαγμα για τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενός υποψήφιου πελάτη.

2.Επιλέξτε έναν πάροχο υπηρεσιών μάρκετινγκ email.
Είναι απαραίτητο να επιλέξετε έναν πάροχο υπηρεσιών μάρκετινγκ email. Μερικές εξαιρετικές επιλογές είναι οι Constant Contact, MailChimp ή ConvertKit. Χρησιμοποιώντας έναν πάροχο υπηρεσιών email, θα μπορείτε να στέλνετε μαζικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και να διαχειρίζεστε τη βάση δεδομένων των email σας και την καμπάνια σας.

3.Καθορίστε τον στόχο της καμπάνιας σας.
Προτού στείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι σημαντικό να γνωρίζεται τον λόγο που θέλετε να το στείλετε. Η καμπάνια σας πρέπει να έχει ένα συγκεκριμένο κοινό που να στοχεύει χωρίς να εμφανίζεται σε όλους τους χρήστες το ίδιο μήνυμα. Πρέπει πάντα να σκέφτεστε γιατί επιθυμείτε να στείλετε ένα συγκεκριμένο email αλλά και σε ποιους απευθύνετε. Ο τρόπος σχεδίασης των email σας εξαρτάται από το τι θέλετε από την καμπάνια σας, οπότε καθορίστε τον στόχο σας και σχεδιάστε την καμπάνια σας γύρω από αυτό.

4.Δημιουργήστε το email σας.
Αρχικά πρέπει να δημιουργήσετε μια γραμμή θέματος η οποία θα τραβήξει το ενδιαφέρον των χρηστών και θα τους παροτρύνει να προβούν σε ανάγνωση του mail σας. Η αναφορά του ονόματος κάθε χρήστη δημιουργεί μία οικειότητα ανάμεσα στον ίδιο και την επωνυμία της επιχείρησής σας. Σημαντικός είναι ο συνδυασμός κειμένου και εικόνας για να δημιουργηθεί ένα εντυπωσιακό mail. Τέλος, είναι αναγκαίο το περιεχόμενο να είναι σύντομο αλλά να δείχνει στον αναγνώστη για τι πραγματικά θέλετε να μιλήσετε.

Με αυτές τις συμβουλές είστε πλέον έτοιμοι να δημιουργήσετε τη δική σας καμπάνια μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Από τη στιγμή που θα πατήσετε αποστολή, μπορείτε να ελέγξετε αν η καμπάνια σας είναι αποτελεσματική ή όχι. Με αυτό τον τρόπο θα βελτιώσετε τις επόμενες και θα πετύχετε ένα βέλτιστο αποτέλεσμα.

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι