Ελεύθεροι επαγγελματίες και Πρακτορεία μάρκετινγκ περιεχομένου: Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα

Είστε ένας επαγγελματίας και θέλετε να δημιουργήσετε περιεχόμενο για την επιχείρησή σας αλλα δεν έχετε χρόνο. Εάν αναρωτιέστε εάν θα πάτε με ανεξάρτητους συγγραφείς ή πρακτορεία, ακολουθούν ορισμένα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του καθενός:
1.Κόστος
Η πρόσληψη ανεξάρτητων συγγραφέων και σχεδιαστών συνήθως σας δίνει μεγαλύτερη ευελιξία να διαπραγματευτείτε τις τιμές ανάλογα με τη διάρκεια κάθε ανάρτησης ιστολογίου. Οι ελεύθεροι επαγγελματίες του κλάδου κατασκευής ιστοσελίδων συνήθως διευκολύνουν την υπαγόρευση των όρων της συμφωνίας σας και την προσθήκη τροποποιήσεων της τελευταίας στιγμής σε αυτήν τη συμφωνία. Η σύναψη συμβάσεων με μια εταιρεία πιθανότατα θα είναι πιο ακριβή, αλλά το εύρος των υπηρεσιών θα είναι μεγαλύτερο και τα παραπάνω βήματα – επιλογή θέματος, στρατηγική, σχεδιασμός, προτάσεις, σύνταξη, επεξεργασία, μεταφόρτωση και ενίσχυση του περιεχομένου σας – θα εκτελεστούν από εξειδικευμένους επαγγελματίες που έχουν δημιουργική συνέργεια.
2.Συγχρονισμός
Οι ανεξάρτητοι συγγραφείς και σχεδιαστές θα δημιουργήσουν μόνο το περιεχόμενό σας – όλες οι άλλες διαδικασίες λήψης αποφάσεων και υλοποίησης θα εξαρτηθούν από εσάς. Ένα πρακτορείο μάρκετινγκ θα έχει το εύρος ζώνης και τις υπηρεσίες για τη δημιουργία του περιεχομένου του ιστολογίου σας από την αρχή έως το τέλος, βελτιστοποιώντας για SEO και με συνέπεια το blogging, ώστε να εμφανίζεται στις αναζητήσεις.
3.Ικανότητα και εξειδίκευση
Οι ελεύθεροι επαγγελματίες μπορεί να έχουν εμπειρογνωμοσύνη στο μάρκετινγκ στον τομέα της επιχείρησής σας, αλλά όχι την ικανότητα παραγωγής μεγάλου φορτίου περιεχομένου. Ένα πρακτορείο, από την άλλη πλευρά, θα παρέχει εμπειρογνωμοσύνη σε πολλούς κλάδους, καθώς και σε πολλούς συγγραφείς, συντάκτες, στρατηγικούς και άλλους ειδικούς.
4.Ευκαμψία
Οι ελεύθεροι επαγγελματίες ενδέχεται να είναι σε θέση να εκτελέσουν αλλαγές θέματος της τελευταίας στιγμής και να ανταποκριθούν πολύ γρήγορα σε αιτήματα χωρίς τους περιορισμούς που μπορεί να απαιτήσει ένας κεντρικός οργανισμός. Ωστόσο, επειδή η βασική στρατηγική λειτουργεί πριν από τη δημιουργία περιεχομένου, η πιθανότητα αλλαγών της τελευταίας στιγμής ελαχιστοποιείται σε μια εταιρεία.