espa banner
κατασκευη eshop απο την aboutnet

Παρακαλώ αξιολογήστε


Η δημιουργία ενός επιτυχημένου ηλεκτρονικού καταστήματος απαιτεί πειθαρχία, αποφασιστικότητα, επιμέλεια και προσεκτικό σχεδιασμό.

Σας προτείνουμε δέκα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε προτού δημιουργήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για την επιχείρησή σας:

1. Σκεφθείτε αν η επωνυμία ή ο διακριτικός τίτλος της επιχείρησής σας μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως διεύθυνση URL (web address) του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Πολλές φορές ο ακριβής διακριτικός τίτλος μπορεί να μην είναι διαθέσιμος ως URL: π.χ. ‘x.gr’. Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να κατοχυρώσετε μια παραλλαγή όπως, για παράδειγμα, x-books.gr. Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση αποτελεί βασικό στοιχείο του μάρκετινγκ και του branding για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

   2. Διαλέξτε ένα πακέτο φιλοξενίας ηλεκτρονικού εμπορίου (web hosting) το οποίο θα παρέχει τα κατάλληλα εργαλεία web marketing, ενώ παράλληλα θα διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά που θα χρειαστείτε για να λειτουργήσετε με ασφάλεια το ηλεκτρονικό σας κατάστημα (π.χ. δυνατότητα παροχής ασφαλών συναλλαγών, αξιόπιστη εξυπηρέτηση, λειτουργίες κάρτας αγορών κ.λ.π.).

3. Δημιουργήστε έναν εμπορικό λογαριασμό που θα επιτρέπει στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα σας να επεξεργάζεται με ασφάλεια τις πιστωτικές κάρτες και τις λοιπές ηλεκτρονικές συναλλαγές. Βεβαιωθείτε ότι ο εμπορικός σας λογαριασμός είναι σε θέση να δεχτεί τουλάχιστον τρεις πιστωτικές κάρτες, υποστηρίζει το σύστημα  PayPal καθώς και άλλες μεθόδους πληρωμής.

   4. Συνεργαστείτε με έναν επαγγελματία web designer για την κατασκευή e-shop που θα είναι εύκολο στη χρήση και την πλοήγηση για κάθε επισκέπτη.

5. Κάντε χρήση των δυνατοτήτων που σας προσφέρει το ηλεκτρονικό εμπόριο για να διαφοροποιήσετε και να εμπλουτίσετε την επιχείρησή σας. Βελτιώστε την καμπάνια μάρκετινγκ της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο με εργαλεία όπως αποκλειστικά mailbox για κάθε σειρά προϊόντων και στοχευμένες λίστες αλληλογραφίας για συγκεκριμένες ομάδες πελατών.

   6. Παρακολουθήστε τις αποδόσεις και την αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ στο web, δημιουργώντας συγκεκριμένους κωδικούς για κάθε διαφορετική προωθητική ενέργεια. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να μετρήσετε ποιες ενέργειες είναι οι πιο αποτελεσματικές.

  7. Χρησιμοποιήστε όλα τα διαθέσιμα εργαλεία του web marketing: ελέγξτε όλα τα κείμενα που υπάρχουν στον ιστότοπο του ηλεκτρονικού καταστήματός σας και βεβαιωθείτε ότι έχετε χρησιμοποιήσει τις κατάλληλες λέξεις (keywords) που θα τοποθετήσουν την επιχείρησή σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Η χρήση SEO και η τοποθέτηση της ιστοσελίδας της επιχείρησής σας στις κορυφαίες μηχανές αναζήτησης, θα σας βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι όταν οι πελάτες αναζητούν προϊόντα online, θα βρουν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα στην κορυφή των αναζητήσεών τους.

  8. Αφού δημιουργήσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, επιλέξτε μια συγκεκριμένη ημερομηνία για το “Grand Opening” (ή το “Grand Re-Opening” εάν επανασχεδιάζετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα) και προωθήστε το μέσω μιας καμπάνιας μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email marketing campaign).

   9. Προγραμματίστε τακτικά την εισαγωγή νέων στοιχείων σχεδίασης, όπως έρευνες, φόρμες απόκρισης και blogs, ώστε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα να είναι πάντοτε επικαιροποιημένο και λειτουργικό.

  10. Παρακολουθείτε πάντοτε τις αναλύσεις ιστού (web analytics) για να γνωρίζετε, από τη στιγμή που θα ανοίξει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, ποια προϊόντα και ποιες στρατηγικές είναι πιο αποτελεσματικές στην προσέλκυση πελατείας. Μεριμνήστε να κάνετε κάθε απαραίτητη τροποποίηση ή επανασχεδιασμό προκειμένου να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του καταστήματός σας.

Δίνοντας προσοχή σε αυτές τις συμβουλές και συνεχίζοντας να τις ακολουθείτε, θα είστε σε θέση να απολαμβάνετε τα οφέλη μιας πετυχημένης και ευημερούσας ηλεκτρονικής  επιχείρησης.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι