Τα οφέλη ιστοσελίδας ηλεκτρονικού καταστήματος για την επιχείρησή σας

Παρακαλώ αξιολογήστε


 Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα έχει πολλά οφέλη, είτε το χρησιμοποιείτε για να πουλήσετε προϊόντα παράλληλα με τη συμβατική επιχείρησή σας είτε ως αυτόνομη επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου. Διαβάστε τη λίστα με τους λόγους για τους οποίους ένα ηλεκτρονικό κατάστημα θα μπορούσε να είναι ιδανικό για την επιχείρησή σας:

  1. Μειωμένα γενικά έξοδα: Η κατασκευή ιστοσελίδων για ένα  ηλεκτρονικό κατάστημα κοστίζει λιγότερο για τη δημιουργία και τη λειτουργία από ένα φυσικό κατάστημα, ωστόσο είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι η δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος απαιτεί συνεχείς επενδύσεις.
  1. Χαμηλότερο κόστος για μάρκετινγκ με καλύτερη στόχευση: η διαδικτυακή προώθηση μπορεί να απευθύνεται με μεγαλύτερη ακρίβεια σε πιθανούς πελάτες από τη χρήση συμβατικών μέσων. Είναι επίσης πολύ φθηνότερο, για παράδειγμα, να στείλετε ένα μήνυμα μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε 1.000 πελάτες από ό, τι είναι να στείλετε 1.000 ενημερωτικά δελτία ταχυδρομικά.
  1. Διευρυμένη γεωγραφική εμβέλεια: μια τοπική επιχείρηση μπορεί να γίνει πανεθνική ή, ανάλογα με το προϊόν, διεθνής, μόνο μέσω μιας αποτελεσματικής στρατηγικής ηλεκτρονικού εμπορίου. 
  1. Το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ανοιχτό 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα: με μια αυτοματοποιημένη διαδικασία επεξεργασίας παραγγελιών και πληρωμών, οι πωλήσεις μπορούν να γίνουν ανά πάσα στιγμή και οι πελάτες μπορούν να αγοράσουν τα προϊόντα που επιθυμούν οποιαδήποτε στιγμή τους βολεύει. 
  1. Μεγαλύτερη ευελιξία: ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να ενημερώνεται άμεσα και όσο συχνά θέλετε – για παράδειγμα, για να προωθήσετε μια «προσφορά της ημέρας» στην πρώτη σελίδα σας, χωρίς την ανάγκη ακριβού έντυπου υλικού προβολής.
  1. Ευρύτερη δυνητική πελατειακή βάση: μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ένα πρόσθετο κανάλι αγοράς, ικανό να προσελκύει πελάτες που δεν έχουν αγοράσει πριν.
  1. Βελτιωμένη δυνατότητα σκιαγράφησης του προφίλ των πελατών: μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα υπάρχει η δυνατότητα να στοχεύσετε προϊόντα και υπηρεσίες σε συγκεκριμένες ομάδες με βάση τα δεδομένα που έχετε.
  1. Αυξημένη προβολή για την επιχείρησή σας: με επενδύσεις στη βελτιστοποίηση του SEO  και της online προώθησης, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα γίνεται πιο προσβάσιμο στους πελάτες που αναζητούν τα προϊόντα σας.

  2. Δυνατότητα να ενημερώσετε τους χρήστες σχετικά με την επιχείρησή σας: αυτό είναι ιδιαίτερα πολύτιμο όταν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα λειτουργεί παράλληλα με ένα συμβατικό κατάστημα διότι παρέχει πληροφορίες σχετικά με τις ώρες λειτουργίας, τα στοιχεία επικοινωνίας και απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις.

Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι