Δημιουργία e-shop – τι χρειάζεται
Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μεγάλη άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου και στην χώρα μας κι έτσι αντίστοιχα έχει προκύψει και μεγάλο ενδιαφέρον για τη δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων που να ικανοποιούν αυτές τις ανάγκες.
Έτσι, είτε έχετε ήδη κάποιο κατάστημα και θέλετε να αρχίσετε να εμπορεύεστε και ηλεκτρονικά, είτε θέλετε να ξεκινήσετε με ένα e-shop την επιχειρηματική σας δραστηριότητα, παρακάτω σας αναφέρουμε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να μπορέσετε να προβείτε στην κατασκευή ιστοσελίδων για το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα.
1. Πώς θα αρχίσετε να προσελκύετε πελάτες;
Όταν το eshop σας είναι έτοιμο, πρέπει να το διαδώσετε στο διαδίκτυο και εκτός σύνδεσης. Η προσθήκη συνδέσμων στην ιστοσελίδα της εταιρείας σας μέσω ενημερωτικού δελτίου και κοινωνικών μέσων θα ήταν μια καλή αρχή. Η ενημέρωση των κοινωνικών δικτύων της εταιρείας σας μπορεί να αυξήσει την επισκεψιμότητα στο κατάστημά σας, εφιστώντας την προσοχή σε καθημερινές προσφορές και άλλες δραστηριότητες προώθησης. Είναι επίσης σκόπιμο να επιλέξετε έναν πάροχο ηλεκτρονικού εμπορίου που χρησιμοποιεί αυτόματα τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Οι καλύτερες στρατηγικές SEO μπορούν να δώσουν στο e-shop σας υψηλότερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης στο Google, το Bing και το Yahoo.
2. Πώς να χειριστείτε τις επιστροφές;
Θα πρέπει να ελέγξετε προληπτικά ότι ο προμηθευτής ηλεκτρονικού εμπορίου σας παρέχει ενσωματωμένα εργαλεία που σας επιτρέπουν να αντικαθιστάτε γρήγορα και εύκολα προϊόντα, να ανανεώνετε το απόθεμά σας και να στέλνετε email στους πελάτες σχετικά με την κατάσταση επιστροφής τους.
3. Πώς να παρακολουθήσετε την αποτελεσματικότητα του ηλεκτρονικού καταστήματός σας;
Θα πρέπει να επιλέξετε έναν πάροχο ηλεκτρονικού εμπορίου που σας προσφέρει δωρεάν υπηρεσίες ανάλυσης, συνήθως καθοδηγούμενος από το Google Analytics και άλλα εργαλεία αναφοράς, ώστε να σας βοηθήσει να παρακολουθείτε την απόδοση του καταστήματός σας με την πάροδο του χρόνου. Αυτά θα σας δείξουν πόσοι άνθρωποι επισκέπτονται το e-shop σας, τη συχνότητα, πώς σας προσέγγισε και κάποια προσωπικά στοιχεία. Μπορούν επίσης να υποδείξουν ποιες ιστοσελίδες έχουν τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και ποια προϊόντα βλέπουν και αγοράζουν περισσότερο ή λιγότερο συχνά.
4. Πρέπει να επιτρέψετε τις κριτικές πελατών;
Δίνοντας στους πελάτες τη δυνατότητα να σχολιάσουν τα προϊόντα σας και να αφήσουν τις αξιολογήσεις τους, θα ενισχύσετε την εμπιστοσύνη τους στο κατάστημά σας. Τα θετικά σχόλια θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε περισσότερες πωλήσεις, αλλά υπάρχει και ο κίνδυνος αρνητικών. Αρκετά μεγάλα ηλεκτρονικά καταστήματα παρέχουν επιλογές αξιολόγησης πελατών που σας επιτρέπουν να απαντήσετε ή να αφαιρέσετε ανεπιθύμητα σχόλια.