espa banner
το Affiliate Marketing και ηλεκτρονικό εμπόριο της σελίδας eshop σας

Παρακαλώ αξιολογήστε


Αν αναρωτιέστε γιατί οι marketers θα πρέπει να επωφεληθούν από αυτό το στυλ διαδικτυακού μάρκετινγκ, εδώ είναι μερικά από τα πλεονεκτήματα:

Δημιουργεί τους σωστούς οδηγούς στον ιστότοπό σας.

Σας βοηθά να παρακολουθείτε, να ελέγχετε και να μετράτε την επιτυχία του μάρκετινγκ σας.

Διευρύνει την αναγνωρισιμότητα της μάρκας σας και τη φήμη της επιχείρησής σας.

Οδηγεί σε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις με μια σωστή κατασκευή ιστοσελίδων.

Είτε το δικό σας είναι ένα μικρό κατάστημα είτε μια επιχειρηματική αυτοκρατορία, για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα προγράμματα συνεργατών ηλεκτρονικού εμπορίου, δείτε τι πρέπει να έχετε κατά νου. 

1. Επινοήστε μια προσφορά ηλεκτρονικού εμπορίου

Πριν αρχίσετε να αναζητάτε συνεργάτες, θα πρέπει να αποφασίσετε τι πρόκειται να προωθήσετε και τι αποτελέσματα περιμένετε. Αυτή θα είναι η προσφορά σας. Τι ακριβώς είναι λοιπόν μια προσφορά; Είναι μια ρύθμιση που παρέχεται από έναν διαφημιζόμενο για να προσελκύσει μεμονωμένους marketers. Μπορεί να περιγράφει λεπτομερώς πράγματα όπως η μάρκα ή η επιχείρησή σας, το ποσοστό προμήθειας, πληροφορίες αποστολής, περιγραφές προϊόντων, σελίδα προορισμού, δημιουργικά ή εικόνες που σχετίζονται με το προϊόν. 

2. Κατευθύνετε τα σωστά προϊόντα στους σωστούς ανθρώπους

Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη που πρέπει να αποφύγετε είναι να σπρώχνετε ολόκληρο το eshop ηλεκτρονικού εμπορίου στο λαιμό των δυνητικών πελατών. Οι προσπάθειές σας, αντίθετα, θα πρέπει να κατευθύνονται προς την ικανοποίηση των απαιτήσεών τους. Προσδιορίστε τα σωστά προϊόντα που καλύπτουν τις ανάγκες κάθε ομάδας κοινού.

Οι χρήστες αδιαφορούν για μη συγκεκριμένες διαφημίσεις και καμπάνιες που είναι άσχετες με τις τρέχουσες ανάγκες τους. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η διαδικτυακή διαφήμιση πρέπει να είναι στοχευμένη με απόλυτη ακρίβεια. 

3. Να είστε ευαισθητοποιημένοι όσον αφορά τον χρόνο και την τοποθεσία

Ο χρόνος και η τοποθεσία είναι δύο κρίσιμοι παράγοντες στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Καθώς συνδέεστε σε ένα πρόγραμμα συνεργατών, λάβετε υπόψη σας τον χρόνο και την τοποθεσία κατά την ανάπτυξη της καμπάνιας σας.

Δώστε προσοχή στις διαφορές στις ζώνες ώρας. Πότε είναι πιο πιθανό να δουν τις διαφημίσεις σας; Αυτές οι διαφημίσεις θα πρέπει να προβάλλονται μόνο σε όσους βρίσκονται εντός της γεωγραφικής εμβέλειας των υπηρεσιών διανομής σας. 

4. Προετοιμάστε τη σελίδα προορισμού σας

Κατ’ αρχάς, η αρχική σας σελίδα δεν θα πρέπει να είναι η σελίδα προορισμού σας, κυρίως επειδή η πλειοψηφία των θεατών δεν θα δώσει προσοχή για πολύ, καθώς αποσπάται εύκολα η προσοχή μας στις μέρες μας. Να θυμάστε ότι ο απώτερος στόχος είναι να μετατρέψετε όσο το δυνατόν περισσότερα leads σε πωλήσεις.

Θέλετε να επικεντρωθείτε στον κύριο τίτλο (κάντε τον πιασάρικο και επίκαιρο), την κοινωνική απόδειξη, το CTA (call-to-action), το εντυπωσιακό περιεχόμενο των μέσων ενημέρωσης (εικόνες, βίντεο κ.λπ.) και το συναρπαστικό κείμενο (που περιέχει οφέλη και χαρακτηριστικά του προϊόντος). 

5. Παρέχετε στους affiliate marketers σας οπτικό υλικό

Όσο περισσότερη προσοχή τραβάει, τόσο το καλύτερο. Όσο υψηλότερη είναι η ποιότητα, τόσο το καλύτερο. Το οπτικό περιεχόμενο λειτουργεί συχνά καλύτερα από τις λέξεις. 

6. Επιλέξτε μια στρατηγική προώθησης 

Μια άλλη ζωτικής σημασίας πτυχή είναι η επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής προώθησης για τις προσφορές σας (αυτό ισχύει αν συνεργάζεστε απευθείας με εκδότες). Αν πρόκειται να συνεργαστείτε με ένα διαφημιστικό δίκτυο όπως η Google, παρέχετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την προσφορά σας και οι ειδικοί του affiliate μάρκετινγκ θα αποφασίσουν πώς θα την προωθήσουν καλύτερα.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι