3 Συμβουλές για μάρκετινγκ περιεχομένου για την επιχείρησή σας
Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ένας τύπος μάρκετινγκ που περιλαμβάνει τη δημιουργία και την κοινή χρήση διαδικτυακού υλικού όπως βίντεο, blogs, άρθρα και αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Διαφέρει από άλλους τύπους μάρκετινγκ, όπως η άμεση απόκριση και το μάρκετινγκ επωνυμίας, καθώς δεν προωθεί ρητά μια επωνυμία, αλλά προορίζεται αντί αυτού να τονώσει το ενδιαφέρον για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία δημιουργώντας χρήσιμο, ενημερωτικό περιεχόμενο σχεδιασμένο για να βελτιώσει την εμπειρία σας και να λύσει ένα πρόβλημα.
Ας δούμε μερικούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το μάρκετινγκ περιεχομένου στον ιστότοπό σας για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.
Περιεχόμενο που επιλύει ένα πρόβλημα
Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι μια πιο ήπια μορφή συγκριτικά με άλλες μορφές μάρκετινγκ. Μπορείτε ακόμα να πουλήσετε, αλλά το μήνυμά σας πρέπει να είναι πιο βοηθητικό από τις πωλήσεις. Γιατί οι άνθρωποι ζητούν την υπηρεσία σας; Επειδή έχουν ένα πρόβλημα που μόνο εσείς μπορείτε να λύσετε.
Για παράδειγμα τι γίνεται αν προσφέρετε μια υπηρεσία συγγραφής βιογραφικού σημειώματος; Τι πρόβλημα λύνετε; Δεν πουλάτε μόνο βιογραφικά. Πουλάτε μια ολοκαίνουργια ζωή για κάποιον που θέλει να βγει στον έξω κόσμο ή να περάσει σε μια νέα καριέρα. Το πρόβλημά τους είναι ότι κουράστηκαν να πηγαίνουν σε δουλειές στις οποίες δεν ταιριάζουν απόλυτα και χρειάζονται περισσότερα χρήματα για να επιβιώσουν.
Σκεφτείτε τα προβλήματα που λύνετε σε συνδυασμό με τις υπηρεσίες που προσφέρετε και δημιουργήστε με την κατασκευή ιστοσελίδων περιεχόμενο που αντιπροσωπεύει ακριβώς αυτό. Αυτό δείχνει ότι είστε οι καλύτεροι στο είδος σας. Στην ιδανική περίπτωση, θέλετε να βάλετε τα άτομα να σκεφτούν, ότι αν δίνετε αυτές τις πολύ σημαντικές παροχές δωρεάν, θα πάρουν κάτι εξαιρετικό αν γίνουν πελάτες.
Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι viral μάρκετινγκ
Το μάρκετινγκ περιεχομένου αφορά, σε μεγάλο βαθμό, την κοινή χρήση. Δημιουργήστε χρήσιμο, ενδιαφέρον και ενημερωτικό περιεχόμενο που οι θεατές σας θα θέλουν να μοιραστούν με τους φίλους τους. Οι καλογραμμένες αναρτήσεις, τα διορατικά γραφήματα πληροφοριών και τα βίντεο που επιλύουν ένα πρόβλημα που έχουν οι επισκέπτες του ιστότοπού σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενθαρρύνετε την νοοτροπία της κοινής χρήσης. Ζητήστε από τους επισκέπτες σας να μοιραστούν το περιεχόμενο με τους φίλους τους και διευκολύνετε τους να το κάνουν συμπεριλαμβάνοντάς τους κουμπιά κοινής χρήσης για ιστότοπους όπως το Facebook και το Twitter. Με αυτόν τον τρόπο, τα μηνύματα μάρκετινγκ λαμβάνουν ευρύτερη προβολή πέρα από το αρχικό κοινό τους.
Το περιεχόμενο είναι κάτι περισσότερο από τον γραπτό λόγο
Οι άνθρωποι μοιράζονται πολύτιμο περιεχόμενο με φίλους και συναδέλφους ακόμα πιο εύκολα από ότι κάνουν με πληροφορίες προϊόντων ή υπηρεσιών. Έτσι, το περιεχόμενο είναι ένας τύπος μάρκετινγκ που στηρίζεται στην διάδοση του μηνύματος και μεταδίδεται πιο συχνά από τα καθαρά μηνύματα πωλήσεων.
Δεν χρειάζεται όλο το περιεχόμενο να είναι ένα άρθρο, ένα βιβλίο ή μια ανάρτηση ιστολογίου. Εάν έχετε τα μέσα και την τεχνογνωσία, μπορείτε να δημιουργήσετε βίντεο με οδηγίες, να φιλοξενήσετε ένα podcast, να διεξάγετε ένα διαδικτυακό σεμινάριο ή να δημιουργήσετε γραφήματα που αναδεικνύουν την εμπειρία σας.
Η δημοσίευση τακτικού, δυναμικού περιεχομένου όχι μόνο θα κάνει τον ιστότοπό σας πιο ενδιαφέρον ενθαρρύνοντας τις επισκέψεις επιστροφής, αλλά θα είναι και εξαιρετικά δημοφιλής. Στην πραγματικότητα, το οπτικό περιεχόμενο είναι 40 φορές πιο πιθανό να κοινοποιηθεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συγκριτικά με άλλους τύπους περιεχομένου.