Marketing Analytics: πώς μπορούν να σας βοηθήσουν να αναπτύξετε την ιστοσελίδας της επιχείρησής σας
1.Συνδέστε κάθε αλληλεπίδραση μάρκετινγκ με κλειστά έσοδα.
Παρακολουθήστε το πλήρες ταξίδι του πελάτη, από ανώνυμο επισκέπτη έως πιστό πελάτη.
Αναλύστε οποιαδήποτε αναφορά από την επαφή ή τις ιδιότητες σε επίπεδο εταιρείας στη βάση δεδομένων σας ή στο CRM για να ανακαλύψετε βασικές τάσεις στα δεδομένα σας με την πάροδο του χρόνου. Δημιουργήστε συμβάντα συμπεριφοράς ή personas για να παρακολουθείτε τις ενέργειες που πραγματοποιήθηκαν στον ιστότοπό σας, ώστε να κατανοήσετε τη συμπεριφορά των επισκεπτών και να ενεργοποιήσετε ροές εργασίας αυτοματισμού.
2.Αναλύστε την απόδοση του ιστότοπού σας με βασικές μετρήσεις ιστότοπου.
Μετρήστε τόσο την ποσότητα όσο και την ποιότητα της επισκεψιμότητας που λαμβάνετε στον ιστότοπό σας συνολικά ή σε βάση σελίδας.
Αναλύστε την απόδοση κάθε σελίδας σας του eshop σας και προσδιορίστε ποιες πηγές επισκεψιμότητας φέρνουν τις περισσότερες περιόδους σύνδεσης, επαφές και πελάτες στον ιστότοπο με την πάροδο του χρόνου. Φιλτράρετε τα αναλυτικά στοιχεία σας ανά χώρα ή μια συγκεκριμένη δομή διεύθυνσης URL. Στη συνέχεια, ανατρέξτε σε κάθε πηγή για να δείτε τις μεμονωμένες επαφές και εταιρείες που δημιουργεί και συγκρίνετε βασικές μετρήσεις, όπως περιόδους σύνδεσης και ποσοστά μετατροπών.
Όταν γνωρίζετε ποιες πηγές επισκεψιμότητας έχουν τη μεγαλύτερη αξία, μπορείτε να εστιάσετε τις καμπάνιες μάρκετινγκ σε αυτές που έχουν σημασία.
3.Λάβετε λεπτομερείς αναφορές για κάθε κανάλι μάρκετινγκ.
Δείτε λεπτομερείς αναφορές για κάθε ένα από τα στοιχεία μάρκετινγκ που έχετε, από ιστότοπους και σελίδες προορισμού, έως μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αναρτήσεις ιστολογίου, λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης, παροτρύνσεις για δράση και πολλά άλλα. Στη συνέχεια, προσθέστε οποιαδήποτε αναφορά στον πίνακα ελέγχου σας, ώστε να παρακολουθείτε τις πιο κρίσιμες μετρήσεις σας όλες σε ένα μέρος — και να μπορείτε εύκολα να μοιραστείτε αυτές τις πληροφορίες με την υπόλοιπη ομάδα σας.
Με τα αναλυτικά στοιχεία θα έχετε όλα τα δεδομένα που χρειάζεστε για να λάβετε πιο έξυπνες αποφάσεις βάσει δεδομένων που σας βοηθούν να αναπτυχθείτε.