espa banner
πελάτες της ιστοσελίδας ή του eshop σας

Παρακαλώ αξιολογήστε


1. Διατήρηση το Lifestyle του πελάτη.

To lifestyle του πελάτη είναι η διάρκεια και η φύση της σχέσης ενός πελάτη με ένα συγκεκριμένο brand ή εταιρεία. Για τους marketers, ο στόχος θα πρέπει να είναι να κάνουν το lifestyle του πελάτη όσο το δυνατόν πιο δελεαστικό και κοντά στην αισθητική του πελάτη.

2. Κοιτάξτε πέρα από τις αγορές.

Αν και το ιστορικό αγορών είναι η πιο πιθανή γνώση πέρα από τα βασικά δημογραφικά δεδομένα για να επηρεάσει τις καμπάνιες, δεν φτάνει αρκετά μακριά. Είναι επίσης σημαντικό να λάβετε υπόψη τα δεδομένα προτίμησης των καναλιών των πελατών σας και τις βαθμολογίες προτίμησης. Υπάρχει μια πληθώρα πληροφοριών στις οποίες οι Marketers μπορούν να έχουν πρόσβαση και να συλλέξουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται.

3.Επενδύστε στο content marketing.

Τo content marketing στην δημιουργία ιστοσελίδων  μπορεί να μοιάζει με πολλά διαφορετικά πράγματα, όπως αναρτήσεις σε ιστολόγια, διαδικτυακά σεμινάρια, ηλεκτρονικά βιβλία και βίντεο. Το πλεονέκτημα αυτής της μορφής marketing είναι ότι σας τοποθετεί ως εμπειρογνώμονα στον κλάδο σας. Το περιεχόμενό σας θα πρέπει να είναι πολύτιμο για τους πελάτες-στόχους σας και να αποτελείται από πληροφορίες που δεν μπορούν να πάρουν από κανέναν άλλον.


4. Σκεφτείτε σαν μεγάλη επιχείρηση.

Οι μικρές επιχειρήσεις πρέπει να σκέφτονται όπως οι μεγάλες επιχειρήσεις και στη συνέχεια να ενεργείτε χρησιμοποιώντας τα εργαλεία κατασκευής – προώθησης του eshop  που έχετε στην διάθεση σας . Η ανάλυση δεδομένων μπορεί να γίνεται σε μικρότερη κλίμακα – σε ένα λογιστικό φύλλο και όχι σε ένα προσαρμοσμένο σύστημα – αλλά αυτή η ανάλυση εξακολουθεί να είναι πιο πολύτιμη από απλές προαισθήσεις ή προκατασκευασμένες ιδέες σχετικά με το ποιος μπορεί να είναι ο καλύτερος πελάτης σας.

5. Δείτε τι είναι ακριβώς μπροστά σας.

Ενώ είναι σημαντικό να προσθέσετε τα υπάρχοντα δεδομένα και να αποκτήσετε το πληρέστερο δυνατό προφίλ του πελάτη σας, μην αγνοείτε τις πληροφορίες που βρίσκονται ακριβώς κάτω από τη μύτη σας. Με τις αναλύσεις του Facebook και άλλα διαθέσιμα δωρεάν εργαλεία, δεν υπάρχει κανένας λόγος να παραβλέπετε πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με το brand σας.

6. Εντοπίστε και ενεργήστε με βάση τα ερεθίσματα των πελατών.

Πηγαίνετε στους πελάτες σας – μην περιμένετε να έρθουν αυτοί σε εσάς. Ένας δεσμευμένος πελάτης είναι πιο πιθανό να ξοδέψει ή να συνεχίσει να ξοδεύει. Προσδιορίστε τους πιο σημαντικούς πελάτες σας, αλλά μην ξεχνάτε να προσδιορίσετε την πιο πολύτιμη στιγμή για να τους προσεγγίσετε μέσα στη ζωή τους και τους κύκλους αγοράς τους.

7. Δημιουργήστε ένα voice brand.

To voice brand σας είναι ουσιαστικά η προσωπικότητα της επιχείρησής σας. Θα θέλετε να το διατηρείτε σε κάθε ανάρτηση που μοιράζεστε, σε κάθε ιστολόγιο που γράφετε και σε κάθε αλληλεπίδραση που έχετε. Αυτό σας επιτρέπει να δημιουργήσετε μια σύνδεση ανθρώπου με άνθρωπο με τους πελάτες σας. Αυτή η σύνδεση επιτρέπει στους πελάτες σας να εμπιστεύονται εσάς και τα προϊόντα που προσφέρετε.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι