espa banner
προώθηση ιστοσελίδων και ανάπτυξη επιχειρήσεων

Παρακαλώ αξιολογήστε


Οι ηλεκτρονικές αγορές είναι ένας αναπτυσσόμενος κλάδος εδώ και δύο δεκαετίες και η πανδημία του Covid-19 επιτάχυνε σημαντικά την ήδη τρομερή επέκτασή του. Καθώς ο τομέας αυτός έχει αναπτυχθεί, ο ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων που τον απαρτίζουν έχει αυξηθεί, φυσικά, αλλά το έξυπνο ψηφιακό μάρκετινγκ και το ευρύ φάσμα εργαλείων και τακτικών του μπορούν να δώσουν ένα πλεονέκτημα, ειδικά σε συνδυασμό με μια συνολική στρατηγική που δημιουργεί μια εξαιρετική εμπειρία για τον πελάτη.

Ψηφιακό μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπει τη στόχευση ακριβείας: Η επιχείρησή σας μέσα από την κατασκευή  ιστοσελίδων μπορεί να προσεγγίσει χρήστες σε συγκεκριμένες τοποθεσίες, σε ένα προκαθορισμένο ηλικιακό εύρος και με ενδιαφέροντα που ταιριάζουν με τα προϊόντα σας. Το κοινωνικό εμπόριο είναι μία από τις μεγαλύτερες τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ στον εν λόγω τομέα – ουσιαστικά ένα υβρίδιο των κοινωνικών μέσων και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Το Facebook, για παράδειγμα, εγκαινίασε πρόσφατα το Facebook Shops για να επιτρέψει στις μικρές επιχειρήσεις να δημιουργήσουν μια βιτρίνα απευθείας στο κοινωνικό του δίκτυο. Το Instagram ακολούθησε το παράδειγμα με το Instagram Checkout και μια καρτέλα καταστήματος, διευκολύνοντας τις άμεσες αγορές.

Διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) και το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM) δεν είναι ακριβώς καινούργια (η πρώτη περιλαμβάνει τη βελτιστοποίηση ενός ιστότοπου για τη δημιουργία οργανικής επισκεψιμότητας, ενώ η δεύτερη περιλαμβάνει επιλογές επί πληρωμή), αλλά παραμένουν μερικά από τα πιο αποτελεσματικά μονοπάτια που έχουν οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου για να βοηθήσουν στην αύξηση των πωλήσεων. Το SEM περιλαμβάνει τη διαφήμιση pay-per-click (PPC), η οποία επιτρέπει στους δυνητικούς πελάτες να δουν τη διαφήμισή σας στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων μιας μηχανής αναζήτησης (υπό την προϋπόθεση ότι οι όροι αναζήτησής τους ταιριάζουν με τους όρους της καμπάνιας σας). Πρόκειται για έναν εξαιρετικά στοχευμένο και οικονομικά αποδοτικό τρόπο διαφήμισης για δύο λόγους: Πρώτον, η επιχείρησή σας ηλεκτρονικού εμπορίου πληρώνει μόνο όταν ένας δυνητικός αγοραστής κάνει κλικ στο σύνδεσμό σας. Δεύτερον, όποιος κάνει κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο είναι πιο πιθανό να αγοράσει τα προϊόντα του eshop σας επειδή έχει ήδη δείξει ενδιαφέρον για αυτά.

Διαφήμιση οθόνης

Τα διαφημιστικά πανό και άλλες μορφές διαφήμισης ήταν από τις αρχικές μορφές ψηφιακού μάρκετινγκ. Μπορεί να έχουν χάσει κάποια από την ελκυστικότητά τους, αλλά παραμένουν αποτελεσματικές αν είναι καλά μελετημένες και καλά τοποθετημένες και λειτουργούν καλύτερα όταν προσπαθείτε να αιχμαλωτίσετε εκείνους που περιηγούνταν στον ιστότοπό σας αλλά δεν ήταν ακόμη έτοιμοι να αγοράσουν.

Οι διαφημίσεις προβολής συμβάλλουν στην οικοδόμηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας και υπενθυμίζουν στους χρήστες ότι υπάρχετε. Η διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης δεν έχει αντικαταστήσει τη διαφήμιση προβολής, αλλά έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες του διαδικτύου αλληλεπιδρούν με τις διαφημίσεις. 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι