espa banner
ψηφιακό μάρκετινγκ και προώθηση ιστοσελίδας

Παρακαλώ αξιολογήστε


Βήμα 1: Γνώση

Η πρώτη δουλειά ενός καλού ψηφιακού μάρκετερ είναι να κατανοήσει το μακροπρόθεσμο σχέδιο του πελάτη για την επιχείρησή του. Αυτό περιλαμβάνει την ικανότητα να απαντά στις ακόλουθες ερωτήσεις:

  • Ποιοι είναι οι στόχοι της εταιρείας;

Η κατανόηση των επιχειρηματικών στόχων της εταιρείας και το τι ελπίζει να επιτύχει από την εκστρατεία μάρκετινγκ είναι αναπόσπαστο στοιχείο. Είναι επιτακτική ανάγκη αμέσως μετά την κατασκευή των σελίδων να διατεθούν προϋπολογισμοί και πόροι που είναι πιθανότερο να επιτύχουν τους στόχους που έχει θέσει η επιχείρηση.

  • Ποιο είναι το κοινό-στόχος;

Είτε πρόκειται για τους υφιστάμενους πελάτες της εταιρείας είτε για ένα νέο κοινό που ελπίζουν να προσεγγίσουν, οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ θα πρέπει να καθορίσουν πώς μοιάζουν οι προσωποποιήσεις πελατών. Αυτό θα περιλαμβάνει τον προσδιορισμό των δημογραφικών στοιχείων των διαφόρων personas, των αναγκών και των επιθυμιών τους, των όσων εκτιμούν και του τρόπου ζωής τους. Με αυτά, μπορείτε να προσδιορίσετε ποια μηνύματα θα έχουν καλύτερη απήχηση σε αυτούς και σε ποια κανάλια πρέπει να επικεντρωθείτε.

  • Ποια είναι η πρόταση αξίας της εταιρείας;

Ενώ συχνά σκεφτόμαστε τα απτά χαρακτηριστικά, είναι σημαντικό να προσδιορίσουμε επίσης πώς το προϊόν ή η υπηρεσία κάνει τη ζωή των πελατών ευκολότερη ή καλύτερη. 

Βήμα 2: Στρατηγική

Μόλις προσδιορίσετε ποιοι είναι οι γενικότεροι επιχειρηματικοί στόχοι και πώς μοιάζουν οι υποψήφιοι πελάτες του e-shop σας, είναι καιρός να ολοκληρώσετε το πιο σημαντικό βήμα: την ανάπτυξη ενός μακροπρόθεσμου σχεδίου για την οικοδόμηση της εμπιστοσύνης των πελατών στο προϊόν ή την υπηρεσία. Για να βοηθήσετε στην επίτευξη αυτού του στόχου:

– Αναπτύξτε τους βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους μάρκετινγκ. 

– Καθορίστε τα κανάλια και τις μεθόδους δημιουργίας lead. Χρησιμοποιώντας τις προσωποποιήσεις πελατών και την αξιολόγηση της τρέχουσας κατάστασης, προσδιορίστε σε ποια πληρωμένα και οργανικά κανάλια θέλετε να εστιάσετε για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα. 

Βήμα 3: Εκτέλεση και επανάληψη

Αφού εξηγήσετε τη διαδικασία του μάρκετινγκ στους πελάτες σας και έχετε καθορίσει μια μακροπρόθεσμη στρατηγική, το τελικό βήμα είναι η εκτέλεση του σχεδίου βήμα προς βήμα. Τα βήματα αυτά περιλαμβάνουν:

  • Δημιουργία μιας διαδικασίας αναθεώρησης και επεξεργασίας για σαφή επικοινωνία και ανάληψη ευθύνης από τα μέλη της ομάδας.

Αυτή η διαδικασία μπορεί να περιλαμβάνει πράγματα όπως κριτήρια, προθεσμίες αναθεώρησης και καθορισμό των προγραμμάτων λογισμικού στα οποία θα υποβάλλονται τα πρόχειρα προσχέδια.

  • Ανάθεση εργασιών σε συγκεκριμένα μέλη της ομάδας.

Ανάλογα με το μέγεθος της εταιρείας και της ομάδας μάρκετινγκ, μπορεί να υπάρχουν πολλά άτομα που εμπλέκονται με διαφορετικές ιδιότητες. Ένα άτομο μπορεί να κάνει την έρευνα και τη συγγραφή, ένας ειδικός SEO θα διασφαλίσει ότι τα άρθρα είναι φιλικά προς το SEO, κ.λπ. 

  • Δημιουργία ενός ρεαλιστικού χρονοδιαγράμματος με προγραμματισμένο χρόνο για κάθε εργασία που απαιτείται για το έργο.

Συμπεριλάβετε ανάλυση και επανεξέταση των αναλυτικών στοιχείων σε τακτά χρονικά διαστήματα. Αυτό θα μπορούσε να είναι εβδομαδιαίο, ανά δεκαπενθήμερο ή μηνιαίο, ανάλογα με την ποσότητα της επισκεψιμότητας που έχει μια εταιρεία σε διάφορα κανάλια. Αυτό είναι κρίσιμο, καθώς δημιουργεί σημαντικές πληροφορίες σχετικά με το τι λειτουργεί και τι όχι, καθώς και τι πρέπει να αλλάξει. 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι