espa banner
συνεργάτης ψηφιακού μάρκετινγκ ιστοσελίδων

Παρακαλώ αξιολογήστε


Υπάρχουν πολλά οφέλη από την πρόσληψη ενός πρακτορείου ψηφιακού μάρκετινγκ, τα περισσότερα από τα οποία σχετίζονται με τη μεγιστοποίηση της ROI (απόδοσης επένδυσης) σας.

Μερικοί από τους πρωταρχικούς στόχους για την πρόσληψη ενός οργανισμού ψηφιακού μάρκετινγκ είναι να δημιουργήσετε μέγιστους υποψήφιους πελάτες, να πουλήσετε το προϊόν του eshop σας ή την υπηρεσία σας και να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας.

Σε αυτό το άρθρο, θα μάθετε τι πρέπει να αναζητήσετε κατά την πρόσληψη ενός συνεργάτη ψηφιακού μάρκετινγκ, ώστε να μπορείτε να κάνετε τη σωστή επιλογή για την επιχείρησή σας.

1. Καθορισμός στόχων

Είναι σημαντικό να κατανοήσετε τους στόχους και τις προσδοκίες σας πριν επιλέξετε ή συνεργαστείτε με μια εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ. Εδώ είναι μερικές συμβουλές:

  • Αναλύστε τους στόχους μάρκετινγκ που χρειάζεστε για την επιχείρησή σας.
  • Κατανοήστε το στόχο αυτών των παραδοτέων. Για παράδειγμα, για να προσελκύσετε τη σωστή επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.
  • Περιγράψτε το τελικό αποτέλεσμα που ελπίζετε να επιτύχετε. Για παράδειγμα, ένας ιστότοπος που διαχειρίζεται πλήρως ο οργανισμός.

2. Πελατολόγιο και ιστορίες επιτυχίας

Σίγουρα θέλετε να επιλέξετε ένα συνεργάτη που να έχει χρόνια παρουσία στην αγορά και να μπορεί να επιδείξει ένα ευρύ πελατολόγιο από επιχειρήσεις. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε, αν ο συνεργάτης έχει εμπειρία πάνω στον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται η επιχείρησή σας. Παράλληλα, έχει αξία να γνωρίζετε τις επιτυχίες που έχει δημιουργήσει ο υπό εξέταση συνεργάτης με τους πελάτες του, όσον αφορά στην επίτευξη των στόχων που μαζί είχαν θέσει. Ο συνδυασμός των δύο παραπάνω ονομάζεται “portfolio” και είναι κάτι που πρέπει να εξετάσετε, πριν επιλέξετε ένα συνεργάτη.

3. Αναζητήστε έναν συνεργάτη ψηφιακού μάρκετινγκ που έχει εμπειρία με τον κλάδο σας

Πάντα να αναζητάτε εταιρείες μάρκετινγκ που έχουν προηγούμενη εμπειρία με τον κλάδο σας. Δεν θα γνωρίζουν μόνο τις προκλήσεις σας, αλλά οι στρατηγικές και η τεχνογνωσία τους θα σας βοηθήσουν επίσης να αναπτύξετε καμπάνιες μάρκετινγκ που είναι προσαρμοσμένες στα δημογραφικά σας στοιχεία.

Αν τύχει να συναντήσετε μια εταιρεία με εμπειρία στον κλάδο σας, ρωτήστε τους πόσο επιτυχημένοι ήταν στην επίτευξη των προηγούμενων στόχων τους. Ένας συνεργάτης μάρκετινγκ με βαθιά ιστορία στον κλάδο σας μπορεί όχι μόνο να σας βοηθήσει να αναπτύξετε επιτυχημένα σχέδια μάρκετινγκ, αλλά και να αποτρέψει ιδέες που δεν λειτουργούν ποτέ.

4. Κάντε τις σωστές ερωτήσεις

Αφού περιορίσετε το πρακτορείο μάρκετινγκ, κάντε τις ακόλουθες ερωτήσεις.

  • Είναι σύγχρονες οι μέθοδοί τους;
  • Γνωρίζουν καλά τις περισσότερες πτυχές του ψηφιακού μάρκετινγκ;
  • Πόσο αφοσιωμένοι είναι στα χρονοδιαγράμματα;
  • Μπορούν να εργαστούν με πλήρη απασχόληση;
  • Έχουν τις κατάλληλες δεξιότητες και ειδικούς;
  • Αναθέτουν την εργασία σε εξωτερικούς συνεργάτες ή την κάνουν εσωτερικά;
  • Έχουν καλή διαδικτυακή φήμη ;
  • Πώς χειρίζονται τα παράπονα;

 

5. Τρόποι χρέωσης

Υπάρχουν πολλά και διαφορετικά μοντέλα χρέωσης, στην αγορά, όσον αφορά στις υπηρεσίες ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως στο σχεδιασμό και την κατασκευή ιστοσελίδων. Χρέωση με την εργατοώρα, χρέωση με βάση τις υπηρεσίες, χρέωση με βάση την επίτευξη στόχων, bonus και σταθερή χρέωση ανά μήνα ή έτος είναι κάποια από τα πιο συνηθισμένα μοντέλα. Ωστόσο, κάποια από τα μοντέλα χρέωσης ίσως να μην ταιριάζουν σε όλες τις επιχειρήσεις. Θα πρέπει, με βάση τον τύπο και τη χαρακτήρα της επιχείρησής σας και βάσει κάποιων δεικτών, όπως το cash flow και οι οικονομικές υποχρεώσεις προς τρίτους, να σκεφτείτε ποιο μοντέλο χρέωσης θα είναι το ασφαλέστερο για εσάς.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι