Social Selling και γιατί το χρειάζεστε για το site σας
Το Social Selling έχει να κάνει με την ανατροφή των προοπτικών σας, παρέχοντας πολύτιμες απαντήσεις και προσεγμένο περιεχόμενο, μέχρι ο υποψήφιος να είναι έτοιμος να αγοράσει από εσάς. Μοιράζοντας σχετικό περιεχόμενο στο LinkedIn και το Facebook, διατηρείτε τον εαυτό σας στην κορυφή του μυαλού σας μέχρι τη στιγμή που θα αναζητήσουν να λύσουν το πρόβλημά τους. Περιεχόμενο που θα σας βοηθήσει να οικοδομήσετε την εμπιστοσύνη με το κοινό-στόχο σας, όταν αυτό είναι έτοιμο να αγοράσει από την ιστοσελίδα σας.
1.Βελτιστοποίηση προφίλ
Το προφίλ σας δεν είναι το νούμερο 1 πράγμα που θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε leads, αλλά αν φαίνεται καλό και είναι καλά βελτιστοποιημένο, θα σας βοηθήσει να ζητήσετε υψηλότερες τιμές και θα κάνετε τη ζωή σας πιο εύκολη όταν πρόκειται να κλείσετε την πώληση.
2.Τμηματοποίηση κοινού
Η εύρεση των σωστών τμημάτων κοινού για να απευθυνθείτε σε αυτά είναι ζωτικής σημασίας στην αρχή κάθε εκστρατείας κοινωνικής πώλησης. Θα πρέπει να εντοπίσετε τους σωστούς στόχους χρησιμοποιώντας το LinkedIn Sales Navigator, τις ομάδες Facebook, τους Influencers, τις αναρτήσεις υψηλής προσέλκυσης κ. λπ.
3.Απόσπαση δεδομένων
Χρησιμοποιώντας εξελιγμένα εργαλεία εξαγωγής δεδομένων, μπορείτε να δημιουργήσετε λίστες με τους ιδανικούς πελάτες που ταιριάζουν στις προσωποποιήσεις σας, ώστε να αρχίσετε να επικοινωνείτε μαζί τους σε ατομικό επίπεδο, παρακολουθώντας παράλληλα κάθε συζήτηση και αλληλεπίδραση.
4.Εμπλουτισμός δεδομένων
Αξιοποιώντας τη δύναμη των υφιστάμενων πηγών δεδομένων, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τους υπάρχοντες πελάτες σας του eshop σας, ώστε να μπορείτε να προσαρμόσετε καλύτερα το μήνυμά σας στις πιθανές ανάγκες κάθε ατόμου. Κάντε τους να νιώσουν ότι γνωρίζετε τα πάντα γι’ αυτούς εκ των προτέρων.
5.Viral περιεχόμενο
Εντοπίζοντας τους τύπους περιεχομένου που βρίσκουν απήχηση στο κοινό σας, καθώς και τις επιχειρηματικές προκλήσεις που προσπαθούν να ξεπεράσουν, μπορείτε να δημιουργήσετε με τη χρήση της μυστικής μας συνταγής εύκολα και εύκολα σχετικό περιεχόμενο που εγγυάται ότι θα γίνει viral.
6.Ροές προσέγγισης
Όπως κάθε καλό funnel πωλήσεων, οι εκστρατείες προσέγγισης, πρέπει να ακολουθούν συγκεκριμένα μοτίβα, επιτρέποντάς σας να επικοινωνείτε το μήνυμα και τη μοναδική σας πρόταση αξίας με τρόπο που δεν μοιάζει επιθετικός, αλλά δίνει αξία και ξεκινάει τη συζήτηση.