espa banner
Target Market vs Target Audience ιστοσελίδας

Παρακαλώ αξιολογήστε


Το target market αναφέρεται σε μια μεγάλη ομάδα ανθρώπων που πιστεύετε ότι μπορούν να επωφεληθούν από τις προσφορές του brand σας. Αυτοί είναι οι άνθρωποι  όπου θα αναζητήσουν, θα αναγνωρίσουν και αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες  του eshop σας. Με δημογραφικά χαρακτηριστικά, όπως:

  • Ηλικία
  • Αγώνας
  • Φύλο
  • Εθνικότητα
  • Εισόδημα
  • Εκπαίδευση
  • Οικογενειακή κατάσταση
  • Επάγγελμα
  • Τοποθεσία

Πώς να αναγνωρίζετε ένα Target Market;

1. Αναλύστε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας

Το πρώτο βήμα είναι να εξετάσετε τι είναι αυτό που έχετε να προσφέρετε.

Ποια προβληματα επιλύουν τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας. Ποιοι τύποι ανθρώπων χρειάζονται; Μόλις γνωρίζετε τον τύπο των ανθρώπων που θα ενδιαφερθούν για αυτό που έχετε να προσφέρετε, μπορείτε να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα.

2. Διεξαγωγή έρευνας αγοράς/έρευνα ανταγωνισμού

Το επόμενο βήμα είναι να ολοκληρώσετε κάποια έρευνα αγοράς και να μάθετε περισσότερα για τους ανθρώπους που πιστεύετε ότι θα ενδιαφερθούν για το brand σας. Οι ανταγωνιστές σας μπορούν να αποτελέσουν απαράμιλλη πηγή πληροφοριών. Ρίξτε μια ματιά στους κορυφαίους ανταγωνιστές της σελίδας σας και δείτε σε ποιους κάνουν marketing και ποιες είναι οι αγορές τους. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες για να προσδιορίσετε αν η αγορά σας είναι η ίδια ή να προσπαθήσετε να βρείτε ένα κενό στην αγορά στο οποίο μπορείτε να επικεντρωθείτε.

3. Δημιουργήστε ένα προφίλ αγοράς-στόχου

Μόλις αποφασίσετε ποια θα είναι η αγορά-στόχος σας, πρέπει να το τεκμηριώσετε, ώστε να το γνωρίζουν όλοι στην εταιρεία. Παρόλο που η αγορά-στόχος χρησιμοποιείται συχνότερα στο μάρκετινγκ, είναι πληροφορίες που οι πωλήσεις και οι πελάτες. Αν και η αγορά-στόχος χρησιμοποιείται συχνότερα στο marketing, είναι πληροφορίες που μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν οι πωλήσεις και η εξυπηρέτηση πελατών στις στρατηγικές τους.

Πώς να προσδιορίσετε Target Audience

1. Εξετάστε τη βάση πελατών σας/ Καταλάβετε ποιος δεν είναι το κοινό σας
Εξετάστε την τρέχουσα πελατειακή σας βάση και δείτε πού υπάρχει περιθώριο να χωρίσετε την αγορά αυτή σε διαφορετικά τμήματα με βάση δημογραφικά ή συμπεριφορικά χαρακτηριστικά. Θέλετε να γνωρίζετε ποιο είναι το κοινό σας και σε ποιους δεν θέλετε να στοχεύσετε σε μια συγκεκριμένη καμπάνια ή διαφημιστική στρατηγική. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε καλύτερα φίλτρα για τις στρατηγικές σας και να αποφύγετε την αποστολή μηνυμάτων σε τμήματα της αγοράς σας που δεν θα είναι δεκτικά

2. Έρευνα για τις τάσεις της βιομηχανίας 

Γνωρίζοντας περισσότερα για τον κλάδο σας και τις επερχόμενες τάσεις που εμφανίζονται, μπορείτε να καταλάβετε ποιο κοινό θα ενδιαφερθεί περισσότερο για το μήνυμα του brand σας.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι