στρατηγικές προώθησης ιστοσελίδων επιχειρήσεων

Παρακαλώ αξιολογήστε


Το μάρκετινγκ άλλαξε πολύ τα τελευταία 20 χρόνια. Παλαιότερες διαφημιστικές καμπάνιες όπως αυτές στην τηλεόραση, σε διαφημιστικές πινακίδες και σε έντυπη δεν είναι πλέον τόσο αποτελεσματικές όσο ήταν. Η πιο αποτελεσματική, προσιτή και επιτυχημένη στρατηγική τώρα είναι να αναπτύξετε την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο και εδώ είναι μερικοί απλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να βοηθήσετε την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί. Η ψηφιακή παρουσία είναι μια αναγκαιότητα με την κατασκευή ιστοσελίδων επειδή οι καταναλωτές θέλουν αποτελεσματικότητα και ανταπόκριση σε πραγματικό χρόνο από τις επιχειρήσεις. Το ψηφιακό μάρκετινγκ  περιλαμβάνει τα πάντα, από τον ιστότοπό σας και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έως τα αναλυτικά στοιχεία και το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Αυτές οι διαφορετικές ψηφιακές πλατφόρμες βοηθούν την επιχείρησή σας να προσεγγίσει διαφορετικά κοινά με διαφορετικούς τρόπους και σας βοηθά να επεκτείνετε την εμβέλειά σας και να αυξήσετε τη συχνότητα με την οποία η αγορά-στόχος σας βλέπει τα μηνύματά σας. Προσεκτικά σχεδιασμένη, μια ψηφιακή στρατηγική χρησιμοποιεί διαφορετικές πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένου του δικού σας ιστότοπου, όχι μόνο για να βελτιώσει την ευαισθητοποίηση αλλά και να παρακινήσει την αγορά-στόχο σας να αγοράσει. 

1. Δημιουργήστε έναν ιστότοπο

Πιθανότατα, η πρώτη σας εργασία περιλαμβάνει τη δημιουργία του δικού σας ιστότοπου ή εάν διαπιστώσετε ότι δεν έχετε τις δεξιότητες και τις γνώσεις για να κάνετε αυτήν την εργασία μόνοι σας, μπορείτε να αναθέσετε σε κάποιον που ειδικεύεται στο σχεδιασμό ιστότοπων. Η δημιουργία ενός ιστότοπου δεν είναι τόσο δύσκολη τώρα που υπάρχουν τόνοι εργαλείων για να βοηθήσουν. Θα χρειαστείτε πράγματα όπως ένα domain name, hosting, ένα CMS όπως το WordPress, μερικές επιπρόσθετες εφαρμογές και μια μέρα περίπου για να ξεκινήσετε. Μόλις ξεκινήσετε, ωστόσο, θα διαπιστώσετε ότι είναι πιο δύσκολο από ό, τι φαίνεται να δημιουργήσετε έναν υπέροχο ιστότοπο  Μια μεγάλη αποτυχία είναι ότι οι κατασκευαστές ιστότοπων αποτυγχάνουν να οδηγήσουν την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, καθώς σημειώνουν χαμηλή βαθμολογία στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO). Αυτό σημαίνει ότι ο ιστότοπός σας δεν εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων όταν οι χρήστες αναζητούν όρους που σχετίζονται με το προϊόν σας.

Οι σχεδιαστές και οι προγραμματιστές web συμβάλλουν στη δημιουργία του ιστότοπού σας ή στον επανασχεδιασμό του υπάρχοντος ιστότοπού σας με βάση τις τρέχουσες βέλτιστες πρακτικές. Σας βοηθούν να κάνετε τον ιστότοπό σας εύχρηστο, να φορτώνει πιο γρήγορα και να παρέχει προσβασιμότητα σε όλους τους χρήστες ανεξάρτητα από τις ικανότητές τους. 

2. Δημιουργία περιεχομένου

Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς όταν πρόκειται για SEO, οπότε χρειάζεστε φρέσκο περιεχόμενο σε σταθερή βάση εάν θέλετε να δημιουργήσετε ευαισθητοποίηση στο διαδίκτυο. Τα ιστολόγια βοηθούν τους χρήστες να βρουν τον ιστότοπό σας, καθώς είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε πολύτιμο περιεχόμενο που υποστηρίζει την αγορά-στόχο σας. Αυτό όχι μόνο φέρνει επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, αλλά σας θέτει ως ειδικό στην περιοχή σας, προσφέρει προτάσεις για τη χρήση του προϊόντος σας, επιλύει προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσουν οι πελάτες προσπαθώντας να αξιοποιήσουν στο έπακρο την αγορά τους και να εργαστούν για τη δημιουργία μιας σχέσης με την αγορά-στόχο σας. Έτσι, ένα ιστολόγιο βοηθά τον ιστότοπό σας να βελτιώσει την κατάταξη αναζήτησης σε μηχανές αναζήτησης όπως το Google. Έχοντας ένα ιστολόγιο μπορεί να σας βοηθήσει να προσελκύσετε περισσότερους ανθρώπους στον ιστότοπό σας, δίνοντάς τους πληροφορίες, σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας της επιχείρησής σας για να τους κάνει να αισθάνονται μια ανθρώπινη σύνδεση με την επωνυμία σας.

3. Μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Ένας άλλος τρόπος με τον οποίο μπορείτε να βοηθήσετε στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο είναι μέσω καναλιών κοινωνικών μέσων. Ο μέσος χρήστης κοινωνικών μέσων βρίσκεται σε μία ή περισσότερες πλατφόρμες για συνολικά 2 ώρες και 24 λεπτά κάθε μέρα. Οι χρήστες συχνά ελέγχουν τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων τους το πρωί και συνεχίζουν να ελέγχουν καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας. Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες καταναλώνουν περιεχόμενο καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας μέσω Facebook, Instagram, Twitter και άλλων κοινωνικών πλατφορμών.

Χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σημαίνει τη δημιουργία περιεχομένου που έχει σχεδιαστεί για την αγορά-στόχο σας στις πλατφόρμες που χρησιμοποιούνται συχνότερα και την ανάρτηση αυτού του περιεχομένου σε ένα χρονοδιάγραμμα που ταιριάζει με τους ακόλουθούς σας. Μια υγιής στρατηγική κοινωνικών μέσων σημαίνει αλληλεπίδραση με το κοινό σας. Αυτό περιλαμβάνει την ενεργή ακρόαση καθώς και την απάντηση όταν οι χρήστες κάνουν σχόλια στις κοινωνικές αναρτήσεις σας.

4. Εξυπηρέτηση πελατών

Η εξυπηρέτηση πελατών είναι μια ακριβή αλλά απαραίτητη προϋπόθεση οποιασδήποτε επιχείρησης είτε αναπτύσσεται η επιχείρησή σας online είτε εκτός. Χωρίς εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών που ανταποκρίνεται γρήγορα και διεξοδικά σε ερωτήματα και παράπονα πελατών, η επιχείρησή σας δεν θα επιβιώσει ποτέ. Για να διευκολύνουν την άριστη εξυπηρέτηση πελατών, πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν chatbots στον ιστότοπό τους ή φιλοξενούν ώρες εξυπηρέτησης πελατών στις κοινωνικές πλατφόρμες τους. Και οι δύο επιλογές επιτρέπουν τη διαθεσιμότητα εξυπηρέτησης πελατών όταν το χρειάζονται οι πελάτες και οδηγούν σε υψηλότερα επίπεδα ικανοποίησης των πελατών με χαμηλότερο κόστος.

5. Influencers  

Το influencer μάρκετινγκ περιλαμβάνει την προσέλκυση βοήθειας στο μάρκετινγκ της επωνυμίας σας από χρήστες με σημαντικό αριθμό πιστών ακολούθων. Ξεκινά προσεγγίζοντας χρήστες με δημοφιλή ιστολόγια ή μεγάλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων που αποτελούνται από άτομα που αποτελούν την αγορά-στόχο σας. Συνήθως, οι influencers προωθούν το προϊόν σας στο κοινό τους με αντάλλαγμα δωρεάν προϊόντα ή χρήματα.

Οι influencers παρέχουν έναν νέο τρόπο για να προσελκύσετε την αγορά-στόχο σας μέσω ενός αξιόπιστου πραγματικού ατόμου, το οποίο προσφέρει την εμπειρία, τις γνώσεις του και τη θετική στάση του απέναντι στο κοινό του. Από την πλευρά τους, οι καταναλωτές εμπιστεύονται τους influencers που ακολουθούν περισσότερο από την ίδια την επωνυμία, με αποτέλεσμα υψηλότερες αποδόσεις.

6. Διαχείριση των διαδικτυακών στρατηγικών σας

Το ψηφιακό μάρκετινγκ και η διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι μεγάλες θέσεις εργασίας που απαιτούν συγκεκριμένες δεξιότητες και χρόνο. Πολλοί ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων καταλήγουν να φορούν πάρα πολλά καπέλα όταν ξεκινούν και προσπαθούν να κάνουν τα πάντα μόνοι τους, μερικές φορές με αποτέλεσμα την αποτυχία. Όταν ξεκινάτε, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε τι κάνετε σε αυτούς τους τομείς, οπότε η εξωτερική ανάθεση είναι μια εξαιρετική επιλογή εάν δεν είστε σίγουροι ότι έχετε το χρόνο και τη γνώση για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο.

Η χρήση μιας εταιρείας όπως μια εταιρεία μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο ωφελεί την επιχείρησή σας, καθώς ειδικεύονται στη διαχείριση διαδικτυακών προγραμμάτων μάρκετινγκ και κατανέμουν το κόστος των ακριβών εργαλείων λογισμικού σε διάφορους πελάτες. Είναι επίσης ειδικοί στο να σας βοηθήσουν να αναπτύξετε και να διαχειριστείτε καμπάνιες ψηφιακού μάρκετινγκ που κάνουν τη διαφορά καθώς προσπαθείτε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο καθώς και θέλετε κάποιο προσωπικό υποστήριξης που είναι άνετο στο διαδίκτυο και είναι σε θέση να διαχειριστεί τον ιστότοπο και τους λογαριασμούς κοινωνικών μέσων. 

Συμπέρασμα

Εάν δεν το έχετε κάνει ήδη, ερευνήστε διάφορα στοιχεία του ψηφιακού μάρκετινγκ δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή για να βοηθήσετε άλλους στον κλάδο σας να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά το ψηφιακό μάρκετινγκ. Εξετάζοντας τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας, είστε σε καλύτερη θέση να ξεχωρίσετε από το πλήθος προσφέροντας κάτι νέο και συναρπαστικό. Υπάρχουν τόσα πολλά διαφορετικά στοιχεία στο ψηφιακό μάρκετινγκ, μερικά που μπορεί να λειτουργήσουν για εσάς και μερικά όχι, ανάλογα με τον κλάδο και την αγορά σας.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι