Τι είναι το μάρκετινγκ βιωσιμότητας;
Το μάρκετινγκ βιωσιμότητας, που αναφέρεται επίσης ως πράσινο μάρκετινγκ, είναι όταν μια εταιρεία εστιάζει σε κοινωνικές και περιβαλλοντικές επενδύσεις ως στρατηγική μάρκετινγκ. Οι εταιρείες συχνά επικρίνονται για σπατάλες, σημάνσεις τιμών και παραπλανητική διαφήμιση. Για να αντισταθμίσουν αυτό το είδος δημοσιότητας, περισσότερες εταιρείες στρέφονται στο μάρκετινγκ βιωσιμότητας.
Το μάρκετινγκ βιωσιμότητας είναι ένας τρόπος για να χτίσετε σχέσεις με τους καταναλωτές μέσα από την προώθηση – κατασκευή ιστοσελίδων, ενώ τους ενημερώνετε ότι είναι σημαντικοί, όπως και οι μελλοντικές γενιές. Αν και είναι ένας αναπτυσσόμενος τομέας, το μάρκετινγκ βιωσιμότητας είναι ένα σημαντικό κομμάτι της στρατηγικής μάρκετινγκ. Το μάρκετινγκ βιωσιμότητας μπορεί να είναι απλώς ο λόγος που επιλέγετε μια συγκεκριμένη εταιρεία έναντι πολλών άλλων εκεί έξω.
Υπάρχουν πέντε κοινές στρατηγικές για το μάρκετινγκ βιωσιμότητας. Αυτά περιλαμβάνουν:
Μάρκετινγκ προσανατολισμένο στον καταναλωτή
Μάρκετινγκ με αξία για τον πελάτη
Καινοτόμο μάρκετινγκ
Αίσθηση αποστολής μάρκετινγκ
Κοινωνικό μάρκετινγκ
Ας εξετάσουμε κάποια από αυτά.
Προσανατολισμός στον Καταναλωτή
Μάρκετινγκ προσανατολισμένο στον καταναλωτή είναι όταν μια εταιρεία εμπορεύεται τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της από την οπτική γωνία του καταναλωτή. Θέλετε ένα μήνυμα που να δείχνει ότι η εταιρεία είναι καλύτερη επιλογή. Αυτό είναι μάρκετινγκ που οι καταναλωτές μπορούν να δουν από τη δική τους οπτική γωνία.
Αξία για τον Πελάτη & Καινοτόμο
Το μάρκετινγκ με αξία πελάτη είναι όταν μια εταιρεία επενδύει στην οικοδόμηση αξίας με τους πελάτες της. Αυτό σημαίνει ότι μια εταιρεία ερευνά τι εκτιμούν οι πελάτες της και τους προωθεί αυτές τις ακριβείς ιδιότητες. Για παράδειγμα, με την εταιρεία μας, μπορεί να επικεντρώσουμε το μάρκετινγκ στην υποστήριξη του τρόπου ζωής των πελατών μας. Η επισήμανση αυτής της ευκολίας είναι το μάρκετινγκ με αξία πελάτη.