espa banner
πελάτες από κατασκευή ιστοσελίδων eshop

Παρακαλώ αξιολογήστε


Ο στόχος είναι να δείξετε στους πελάτες σας ότι επενδύετε στην οικοδόμηση πραγματικών σχέσεων μαζί τους σε κάθε βήμα.

1. Μεγιστοποιήστε τα κανάλια διανομής σας

H επιχείρησή σας πρέπει να διαφοροποιήσει τις πλατφόρμες της για να μεγιστοποιήσει την προβολή των προϊόντων της.
Θα πρέπει να παραμείνετε στην κορυφή των καναλιών σας με μεγάλο όγκο πωλήσεων, εκτός του χώρου σας, και να βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας βλέπουν την ίδια ποιότητα υπηρεσιών σε όλες τις πλατφόρμες. Αλλά με τη σωστή στρατηγική, θα αποκομίσετε μερικά πολύ ελκυστικά οφέλη.

2. Βελτιστοποιήστε τις αγορές για χρήστες κινητών τηλεφώνων

Οι αγορές μέσω κινητού δεν αποτελούν πλέον δευτερεύον ζήτημα για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου: Τα smartphones αντιπροσωπεύουν πλέον περισσότερες από τις μισές επισκέψεις σε ιστότοπους λιανοπωλητών και είναι σε καλό δρόμο για να αποτελέσουν πάνω από το 50% των διαδικτυακών δαπανών μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2022.
Οι αγορές μέσω κινητού δεν είναι απλώς ο δρόμος του μέλλοντος – είναι αυτό που θέλουν οι πελάτες τώρα.

Δώστε τους λοιπόν αυτό που θέλουν. Απευθυνθείτε στους αγοραστές μέσω κινητών τηλεφώνων βελτιστοποιώντας τον ιστότοπό σας για κινητά τηλέφωνα – είτε πρόκειται για ενσωματωμένη υποστήριξη συνομιλίας, είτε για μια βελτιωμένη εμπειρία ηλεκτρονικών αγορών, είτε απλώς για μια φιλική προς τα κινητά διεπαφή. Δημιουργήστε μια ειδική εφαρμογή για να μεγιστοποιήσετε την παρουσία σας στο App Store και το Google Play και βεβαιωθείτε ότι τα καταστήματά σας στους ιστότοπους και τις εφαρμογές τρίτων προμηθευτών είναι εξίσου φιλικά προς το χρήστη με τις εκδόσεις για υπολογιστές.

3. Αντιμετωπίστε τους πελάτες ως ανθρώπους – όχι ως μετρήσεις

Η ψηφιακή εποχή έχει καταστήσει πολύ εύκολο να παραμελήσουμε την αξία της ανθρώπινης αλληλεπίδρασης. Οι επιχειρήσεις έχουν μια άνευ προηγουμένου ευκαιρία να έχουν πρόσβαση σε τεράστιο κοινό σε πολλαπλές πλατφόρμες κατασκευής ιστοσελίδων. Μερικές φορές, μπορούμε να ξεχνάμε ότι πίσω από κάθε επαφή, έρευνα ή πώληση υπάρχει ένας πραγματικός άνθρωπος.

Όμως, η ανάγκη για ποιοτική αλληλεπίδραση πρόσωπο με πρόσωπο δεν έχει εξαφανιστεί.
Αφιερώστε χρόνο για να δημιουργήσετε μια προσωπική σχέση με τους πελάτες σας. Κάντε τους να νιώσουν ότι ακούγονται, ότι τους καταλαβαίνουν και – πάνω απ’ όλα – υπενθυμίστε τους ότι τους εκτιμούν. Το να προσφέρετε στους δυνητικούς πελάτες σας εξυπηρέτηση πέρα και πάνω από κάθε άλλο, τους προσελκύει- το να συνεχίσετε να το κάνετε και μετά την πώληση, τους κάνει να αισθάνονται ότι τους εκτιμούν – και, τελικά, τους κρατάει να επιστρέφουν.

Πώς λοιπόν κάνετε αυτές τις πολύτιμες συνδέσεις; Αλληλεπιδράστε με τους πελάτες σας στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης, απαντώντας σε τυχόν ερωτήσεις ή ανησυχίες με γνήσιο ενδιαφέρον να τους βοηθήσετε. Μπορείτε ακόμη και να δημιουργήσετε ομάδες συνομιλίας, κλήσεις ή ζωντανές ροές σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να δώσετε στους πελάτες σας την ευκαιρία να κάνουν ερωτήσεις και να δώσουν ένα ανθρώπινο πρόσωπο στο όνομα της εταιρείας σας.

4. Οι πελάτες θέλουν να μάθουν κάτι – οπότε διδάξτε τους

Έχετε πρόβλημα με τη μετατροπή των επισκεπτών του ιστότοπου σε πελάτες που αγοράζουν; Δεν αρκεί να προσφέρετε απλώς τα προϊόντα σας – πρέπει να παρέχετε στους επισκέπτες κάτι με πραγματική αξία.

Οι πλατφόρμες σας θα πρέπει να απαντούν σε διάφορα ερωτήματα: Γιατί ένας πελάτης πρέπει να έρθει σε εσάς για το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρετε; Τι σας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό σας; Ποιες είναι οι μοναδικές προσφορές σας που οι πελάτες πρέπει -και θέλουν- να γνωρίζουν;
Μια πιο αποτελεσματική προσέγγιση θα ήταν να δημιουργήσετε έναν οδηγό αγοραστών που θα διδάσκει στους πελάτες σας κάτι νέο για το προϊόν σας.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι