προώθηση ιστοσελίδωv μέσω email

Παρακαλώ αξιολογήστε


Με τόσες διαφορετικές μεθόδους ψηφιακού μάρκετινγκ στις μέρες μας, το μάρκετινγκ μέσω email έχει υποστεί σημαντική αλλαγή την τελευταία δεκαετία.  Οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ ήταν περισσότερο διατεθειμένοι να χρησιμοποιήσουν  κινητές συσκευές και προτιμούσαν να δουλεύουν πάνω σε μικρότερες οθόνες έναντι αυτής του υπολογιστή.  Η συνεχώς φθίνουσα δημοσιότητα του marketing μέσω email οδήγησε στην αντίληψη ότι πλέον δεν οδηγεί στην προσέλκυση πελατών.

1. Τα e-mail λειτουργούν εξίσου καλά τόσο σε κινητές συσκευές όσο και στον υπολογιστή

Το κοινό σας μπορεί να έχει μεταφερθεί από την οθόνη του υπολογιστή σε smartphones,  ωστόσο η συμπεριφορά τους απέναντι στα email παραμένει ίδια.  Ουσιαστικά,  τα e-mail και τα μηνύματα είναι εξίσου κυρίαρχα για τη δέσμευση κοινού.  Τα μηνύματα βέβαια μπορεί να είναι περισσότερο  κουραστικά εάν ξεπερνούν το σύνηθες  όριο κειμένου.  Αυτό καθιστά την όλη επικοινωνία χαοτική. Εν αντιθέσει τα email έχουν απεριόριστο όριο λέξεων,  το οποίο επιτρέπει στον  δέκτη να εισέλθει στο  θέμα του μηνύματος και να απαντήσει χωρίς κανένα απολύτως κόστος.

2. Οι άνθρωποι προτιμούν τα e-mail έναντι των sms

Καμία άλλη μέθοδος δεν μπορεί να σας κρατήσει ενημερωμένους σχετικά με το επόμενο σεμινάριο ψηφιακού μάρκετινγκ στην πόλη σας,  τις πληροφορίες για αυτό,  τους καλεσμένους,  τη λίστα περιεχομένων και άλλα.  Αυτού του τύπου οι ενημερώσεις χρειάζονται μία σειρά από e-mail τα οποία πληροφορούν και προσελκύουν το ενδιαφέρον του κοινού.

3. Τα e-mail μεταφέρουν  τις πληροφορίες με μεγαλύτερη επιμέλεια

Το μάρκετινγκ μέσω email έρχεται να υποβοηθήσει  όλες τις άλλες πλατφόρμες μάρκετινγκ και κατασκευής ιστοσελίδων.  Εάν για παράδειγμα στήσετε μία καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με σκοπό την προώθηση της εταιρείας σας,  θα στείλετε ένα email στους πελάτες σας.  Μία οποιαδήποτε αλλαγή στη στρατηγική σας θα απαιτούσε μία απευθείας αναφορά στους πελάτες σας μέσω email.

4. Πιο οικονομικό σε σχέση με άλλα μέσα

Είναι ένας από  τους πιο οικονομικούς τρόπους  marketing,  χωρίς καμία οικονομική απώλεια.

5. Τα e-mail έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να δημιουργήσουν πελάτες

Σύμφωνα με στατιστικές το μάρκετινγκ μέσω email επιτυγχάνει μεγαλύτερη προσέλευση πελατών από ότι το Facebook και το Twitter.  Μία όμορφα  στημένη προώθηση προϊόντων με τη χρήση έντονων εικόνων και άλλων εργαλείων  θα επιφέρει πολλούς πελάτες.

6. Το μάρκετινγκ μέσω email φαίνεται ότι θα έχει διάρκεια.

Πάλι σύμφωνα με στατιστικές το μάρκετινγκ μέσω email φαίνεται ότι αυξάνεται και βελτιώνεται συνεχώς παρέχοντας μεγαλύτερες ευκαιρίες για τους υπεύθυνους μάρκετινγκ,  οι οποίοι θα αρχίσουν να βλέπουν μεγαλύτερες απολαβές στις επενδύσεις τους.

7. Το μάρκετινγκ μέσω email αναπτύσσεται

Σύμφωνα με έρευνα η πλειοψηφία των υπευθύνων μάρκετινγκ ισχυρίζονται ότι το μεγαλύτερο μέρος της στρατηγικής τους αφορά το μάρκετινγκ μέσω email.  Φαίνεται ότι υπάρχουν δύο βασικοί παράγοντες πίσω από αυτή την έντονη ανάπτυξη – οι άνθρωποι έχουν αρχίσει και ανοίγουν τα e-mail μέσω κινητής συσκευής, γεγονός το οποίο έχει αυξήσει σημαντικά τα ποσοστά ανάγνωσης μηνυμάτων, και πλέον υπάρχουν περισσότερες επιλογές για τους υπεύθυνους του marketing.

8. Τα e-mail ακόμα δημιουργούν σχέσεις

Η σκοπιά των email έχει αυξηθεί πέραν του να στέλνετε απλά μηνύματα στο κοινό σας. Οι Υπεύθυνοι marketing χρησιμοποιούν αυτή τη μέθοδο προκειμένου να βελτιώσουν τις προσπάθειές τους και να συνδέσουν όλες τις άλλες καμπάνιες που  διεξάγουν  στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

9. Το μάρκετινγκ μέσω email είναι ακόμα οικονομικό

Συγκρίνοντας το μάρκετινγκ μέσω email με άλλες μεθόδους ψηφιακού μάρκετινγκ φαίνεται ότι είναι πιο φθηνό και πιο γρήγορο. Εάν διαθέτετε ήδη μία λίστα με e-mail συνδρομητών,  χρησιμοποιείστε μία υπηρεσία μάρκετινγκ μέσω email και αρχίστε να ενημερώνετε τους πιθανούς αγοραστές σας.  Επενδύστε περισσότερο στη στρατηγική μάρκετινγκ μέσω email και θεωρείστε τη ως ένα τρόπο να αυξήσετε την εμπιστοσύνη στην εταιρεία σας καθώς και το ενδιαφέρον των πελατών.

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι