3 συμβουλές για να βρείτε τους πελάτες που θα αυξήσουν τις πωλήσεις σας
Η σύνδεση με το κοινό-στόχο σας είναι το βασικό στοιχείο για την δημιουργίας μια καλής εκκίνησης.
Η κατανόηση των πελατών και των αναγκών τους, δημιουργεί ένα καλό προφίλ που υπόσχεται παροχή αξιόπιστων ροών εσόδων.
1. Γνωρίστε το κοινό σας
Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να θυμάστε είναι ότι πρέπει να γνωρίζετε το κοινό σας. Αυτό είναι το κλειδί για την ανάπτυξη του εταιρικού σας προφίλ, την κατασκευή ιστοσελίδων σας αλλά και της συνολικής προσέγγισης στο μάρκετινγκ.
Πριν από τη διάθεση ενός προϊόντος στην αγορά, είναι απαραίτητο να διεξάγετε μια εις βάθος έρευνα σχετικά με τα δημογραφικά στοιχεία των καταναλωτών-στόχων σας. Σε ποιόν κάνετε μάρκετινγκ με βάση την ηλικία, το φύλο και τη γεωγραφική θέση.
Ακούστε προσεκτικά για να προσδιορίσετε όλο το κοινό-στόχο σας που ενδιαφέρεται καθώς και το τι είναι αυτήν τη στιγμή δημοφιλές.
Αν δεν είστε σε πραγματικά νέο έδαφος, υπάρχουν ήδη ανταγωνιστές στο παιχνίδι. Μάθετε από τις επιτυχίες τους, τα λάθη και τα κενά τους. Αυτή είναι η ευκαιρία σας να τα εκμεταλλευτείτε όλα.
2. Λάβετε υπόψη τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες καταναλώνουν το προϊόν
Είναι σημαντικό να κατανοήσετε πώς ένα κοινό αλληλοεπιδρά με το προϊόν σας και στη συνέχεια στραφείτε στις αλλαγές των καταναλωτικών τους συνηθειών.
3. Εμπλακείτε, εμπλακείτε, εμπλακείτε
Μόλις εντοπίσετε ένα κοινό και αναλύσετε τις καταναλωτικές τους συνήθειες, πρέπει στη συνέχεια να τους παρέχετε ένα προϊόν που τους ενδιαφέρει. Προσεγγίστε κάθε πελάτη προσπαθώντας να τον βοηθήσετε να λύσει ένα πρόβλημα του ή να επιτύχει έναν στόχο του. Όχι προσπαθώντας να πουλήσετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.
Είμαστε όλοι κορεσμένοι από τις πωλήσεις και, κατά συνέπεια, κυρίως τις αγνοούμε. Για να γίνει μια πώληση υπηρεσιών πρέπει αντιστοίχως να γίνει εμβάθυνση στον άνθρωπο. Εάν συνδέσετε το προϊόν σας με την ιστορία τους, είναι πιο πιθανό να αποκτήσετε μακροχρόνια πίστη και συνεργασία που θα διαρκέσει.