About Blog


Όταν πρόκειται για το μάρκετινγκ μίας επιχείρησης, υπάρχουν φαινομενικά χιλιάδες επιλογές για να διαλέξετε. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, ένα ιστολόγιο είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να αυξήσετε την αναγνωσιμότητα του brand και να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο…



Ο κόσμος των διαδικτυακών επιχειρήσεων είναι γεμάτος με ιστορίες από ιστότοπους που κατάφεραν να αυξήσουν την επισκεψιμότητά τους και στη συνέχεια, δεν μπόρεσαν να αντέξουν αυτό το φορτίο. Ορισμένοι ιστότοποι επανέρχονται μόνοι τους, ωστόσο συχνά όταν ένας ιστότοπος βρεθεί εκτός…



Στην εποχή της ηγετικής θέσης του Διαδικτύου, οι άνθρωποι περνούν ατελείωτες ώρες στο διαδίκτυο συζητώντας και μοιράζοντας πληροφορίες με άλλους στα κοινωνικά μέσα. Το Blogging, Chatting και Streaming μουσικής ή βίντεο, οι γνωριμίες με νέους φίλους και η εξερεύνηση σε νέα δίκτυα, είναι ο τρόπος με τον…



Το online μάρκετινγκ όπως και η online διαφήμιση και προώθηση του brand γίνονται ,πλέον, διαφορετικά από τον παραδοσιακό τρόπο. Σκεφτείτε τον παραδοσιακό τρόπο μάρκετινγκ και την οικοδόμηση της αφοσίωσης των πελατών, η θετική εμπειρία του πελάτη από το προϊόν ή…



Λένε ότι ο κόσμος και οι πληροφορίες είναι τώρα στα χέρια μας. Δεν υπάρχουν δεύτερες σκέψεις σε αυτό. Ο κόσμος του Διαδικτύου είναι φανταστικός. Συνεχίζει να μεταμορφώνει τον τρόπο που συνδεόμαστε με τους ανθρώπους, που μοιραζόμαστε πληροφορίες και που ζούμε…



Η καλύτερη λίστα ελέγχου SEO θα συνδυάσει τον σχεδιασμό και την εκτέλεση περιεχομένου με τεχνικές πτυχές όπως κώδικας και σχήμα. Δεν μπορείτε να έχετε σταθερό SEO χωρίς να συνδυάσετε παραδοσιακό μάρκετινγκ περιεχομένου με μια σταθερή διαδικασία και μια πολύ ισχυρή βάση κώδικα στην κατασκευή ιστοσελίδων….



Μία από τις μεγαλύτερες αποφάσεις κατά την κατασκευή ιστοσελίδων για κινητά είναι εάν θα επιλέξετε μια ανταποκρίσιμη ή προσαρμοστική σχεδίαση. Ας δούμε ποιες είναι οι βασικές διαφορές μεταξύ των δύο. Ανταποκρίσιμος σχεδιασμός Ο ανταποκρίσιμος σχεδιασμός προσαρμόζεται δυναμικά για να ταιριάζει στο μέγεθος…



Για να θεωρηθεί ο σχεδιασμός μίας ιστοσελίδας επιτυχημένος απαιτείται μία σταθερή διαδικασία. Το όνομα του εγγράφου είναι λιγότερο σημαντικό από τις λεπτομέρειες που περιέχονται στο έγγραφο. Αξιολόγηση των προσφορών RFP Ο έλεγχος των προσφορών RFP ακούγεται πιο εύκολο από ό,…



Οι ιστότοποι των ανταγωνιστών συνήθως επηρεάζουν τα αποτελέσματα στην αναζήτηση. Πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων πιστεύουν ότι επειδή ο ιστότοπός τους βρίσκεται ψηλά στην αναζήτηση της Google για μία βδομάδα, θα βρίσκεται εκεί για πάντα. Ωστόσο, η ψυχρή λειτουργία των μηχανών αναζήτησης οδηγεί στο…



Η προετοιμασία ενός ιστότοπου για αποτελέσματα φωνητικής αναζήτησης SEO είναι ένα περίπλοκο, συνεχώς εξελισσόμενο πεδίο στο βαθμό που πηγαίνουν οι τυπικές αναζητήσεις κειμένου προγράμματος περιήγησης. Ωστόσο, πολλοί επιχειρηματικοί ιστότοποι λείπουν από ένα εντελώς διαφορετικό επίπεδο αποτελεσμάτων αναζήτησης που προέρχεται από φωνητικές αναζητήσεις μέσω…



Το domain name είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που χρησιμοποιεί μία επιχείρηση όταν ξεκινάει την κατασκευή ιστοσελίδων. Μπορεί να είναι δύσκολο να βρεθεί το κατάλληλο καθώς πρέπει να ταιριάζει στους στόχους της επιχείρησης. Ξεκινώντας μία επιχείρηση θα θέλετε να κερδίσετε όσο…



Η χρηστικότητα και η χρησιμότητα, καθορίζουν την επιτυχία ή την αποτυχία ενός ιστοτόπου. Δεδομένου ότι ο επισκέπτης της σελίδας είναι το μόνο άτομο που κάνει κλικ και ως εκ τούτου αποφασίζει τα πάντα, ο επικεντρωμένος στο χρήστη σχεδιασμός έχει γίνει…



Η δημιουργία μιας στρατηγικής μάρκετινγκ περιεχομένου δεν χρειάζεται να είναι μακρά, σχεδιασμένη ή περίπλοκη. Ακολουθεί μια γρήγορη άσκηση για να δημιουργήσετε μια απλή στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου. Γράψτε τις ακόλουθες ερωτήσεις στη συνέχεια δώστε απαντήσεις, στηρίξτε αυτήν τη βασική στρατηγική καθώς…



Οι δυνητικές διαφημίσεις Facebookδίνουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να προσελκύσουν δυνητικό κοινό, οι οποίοι αποτελούν πελάτες υψηλής στόχευσης και ποιότητας. Χρησιμοποιεί η δική σας επιχείρηση αυτή τη στρατηγική διαφήμισης; Με τον όρο δυνητικές διαφημίσεις του Facebookεννοούμε τις κύριες διαφημίσεις που εμφανίζονται στο Facebookκαι…



Η ιδέα του μάρκετινγκ περιεχομένου μπορεί να είναι δύσκολη έννοια για ορισμένους, ειδικά για εκείνους που έχουν μικρή ή καθόλου εμπειρία με αυτό. Το μάρκετινγκ περιεχομένου συνεχώς εξελίσσεται και είναι απαραίτητο για όσους ξεκινάνε μια νέα επιχείρηση. Οι πληροφορίες που…



Η ανάπτυξη μιας επιχείρησης δεν είναι εύκολη. Πρώτον, χρειάζεστε μια βιώσιμη ιδέα. Είτε πρόκειται για προϊόντα, υπηρεσίες ή πληροφορίες, η αποκάλυψη της λέξης γίνεται όλο και πιο δύσκολη. Και χωρίς τις σωστές στρατηγικές μάρκετινγκ για να τροφοδοτήσουν την ανάπτυξή σας,…


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι