Δημιουργικές ιδέες posts για το Instagram σας
Με πάνω από 300 εκατομμύρια καθημερινούς χρήστες, το Instagram δεν μπορεί να αγνοηθεί απο τις επιχειρήσεις σας. Δεν πρόκειται μόνο για την εξαιρετικά υψηλή αφοσίωση που υπάρχει (σε σύγκριση με Facebook και Twitter), αφού οι χρήστες βασίζονται στο Instagram ως αξιόπιστη πηγή έρευνας πριν αγοράσουν. Ειδικά αν έχετε μια επιχείρηση B2C, να είστε σίγουροι ότι ένα μεγάλο μέρος του κοινού, σας αναζητά στο Instagram.
Αν σχεδιάζετε λοιπόν το περιεχόμενο που πρόκειται να ανεβάσετε, παρακάτω θα βρείτε κάποιες ιδέες που θα σας βοηθήσουν να κάνετε τη αρχή και να μην παραλείψετε κάποια βασικά σημεία.
Έξυπνη χρήση hashtag
Ένα από τα σημαντικά χαρακτηριστικά του Instagram είναι τα hashtags του. Οι χρήστες μπορούν να ακολουθήσουν δημοφιλή “hashtags”, ακριβώς όπως ακολουθούν λογαριασμούς. Θα έχετε παρατηρήσει ότι ορισμένες δημοσιεύσεις έχουν 10-12 ετικέτες. Αυτό συμβαίνει επειδή, σε περίπτωση που η ανάρτησή σας έχει καλές επιδόσεις σε ένα συγκεκριμένο hashtag πχ ”προσφορά κατασκευής ιστοσελίδων”, το Instagram θα το προωθήσει σε άλλα άτομα που ακολουθούν την ετικέτα αυτή. Χρησιμοποιούν λοιπόν όλα αυτά τα hashtags, με την ελπίδα να προβληθούν σε τουλάχιστον ένα από αυτά.
Δοκιμάστε τη μορφή πλέγματος
Ένας δημιουργικός τρόπος για να κάνετε πιο ελκυστικό το προφίλ σας είναι να ανεβάζετε τα posts σας σε μορφή “πλέγματος”. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί όταν μια φωτογραφία χωρίζεται και μεταφορτώνεται σε πολλά μέρη, και έτσι υπάρχει ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα στη σελίδα του προφίλ σας. Υπάρχουν διάφοροι τύποι διατάξεων και η δημιουργία τους απαιτεί προγραμματισμό εκ των προτέρων καθώς και την χρήση κάποιας επιπλέον εφαρμογής.
Δείξτε τι συμβαίνει behind the scenes
Με τα βίντεο “Πίσω από τα παρασκήνια” δείχνετε την εταιρεία σας, άλλα απο μια εσωτερική ματιά και έτσι οι χρήστες αισθάνονται συνδεδεμένοι με την επωνυμία σας. Είναι σημαντικό ότι δεν χρειάζεται να επεξεργαστείτε σε μεγάλο βαθμό το περιεχόμενο αυτό καθώς όσο πιο ακατέργαστο είναι, τόσο πιο πολύ εμπνέει εμπιστοσύνη.
Δημοσιεύστε σχετικά με το προσωπικό σας
Μπορείτε να κοινοποιήσετε φωτογραφίες που δείχνουν τους υπαλλήλους σας στην εργασία, είτε βίντεο είτε με μια σύντομη συνέντευξη. Ακριβώς όπως η μορφή «Πίσω από τα παρασκήνια» (BTS), δημιουργείται ένας άμεσος δεσμός εμπιστοσύνης μοιράζοντας πιο προσωπικά πράγματα με το κοινό σας. Η διαφορά όμως μεταξύ των δύο μορφών είναι ότι στο BTS εστιάζετε στην αφήγηση της ιστορίας του προϊόντος, ενώ σε αυτόν τον τύπο εστιάζετε σε ιστορίες εργαζομένων.
Σχεδιάστε εποχιακές αναρτήσεις
Με τις εποχιακές αναρτήσεις (και όχι μόνο σε περιόδους διακοπών που εξυπηρετείτε εσείς) υιοθετήστε το πνεύμα του εορτασμού. Οι δημοσιεύσεις σας τότε, δεν χρειάζεται να είναι για τα προϊόντα σας, άλλα μπορούν να είναι απλά προσανατολισμένες στη δέσμευση, λειτουργώντας ως υπενθύμιση της συγκεκριμένης ημέρας. Μάθετε τις διαφορετικές διεθνείς ημέρες που ισχύουν, βεβαιωθείτε ότι έχετε έτοιμα γραφικά – μία ημέρα πριν από αυτή την ημερομηνία – και μην ξεχνάτε να χρησιμοποιήσετε πολλά σχετικά hashtags.