Η επίδραση της τεχνολογίας στις δημόσιες σχέσεις και το μάρκετινγκ ιστοσελίδων
Ζούμε στην πιο προηγμένη τεχνολογικά εποχή της ιστορίας. Με την αυξανόμενη άνοδο μιας πληθώρας τεχνολογικών αναβαθμίσεων, αλλαγών και εφευρέσεων, είναι ασφαλές να πούμε ότι σχεδόν κάθε κλάδος εξελίσσεται ραγδαία. Ένας τέτοιος κλάδος είναι το μάρκετινγκ και οι δημόσιες σχέσεις. Πριν από το διαδίκτυο, υπήρχε ένας πολύ περιορισμένος αριθμός πηγών από τις οποίες μπορούσαμε να καταναλώνουμε ειδήσεις και πληροφορίες: η τοπική εφημερίδα, ίσως το τοπικό ειδησεογραφικό κανάλι, φυσικά βιβλία και, τέλος, η συζήτηση με άλλους ανθρώπους. Με απλά λόγια, η πρόσβαση στις πληροφορίες ήταν αργή.
Με τις ολοένα και πιο γρήγορες αλλαγές που φέρνει η τεχνολογία, υπάρχει μόνο μία επιλογή για τις εταιρείες: να αγκαλιάσουν την αλλαγή. Αλλά πώς ακριβώς προσαρμόζουν οι εταιρείες τις προσπάθειες μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων;
1. Χτίστε μια επωνυμία, όχι απλώς μια εταιρεία
Δεν αρκεί πλέον να έχετε απλώς ένα καλό προϊόν ή υπηρεσία ή να μιλάτε για τις “προδιαγραφές” ή τις τεχνικές λεπτομέρειες της εταιρείας σας. Είναι, ωστόσο, απολύτως απαραίτητο να αναπτύξετε μια μάρκα που να έχει πραγματική απήχηση στους ανθρώπους – μια μάρκα στην οποία βλέπουν τον εαυτό τους.
2. Αξιοποιήστε τις διεξόδους εκεί που βρίσκεται πραγματικά το κοινό σας, όχι εκεί που “νομίζετε” ότι βρίσκεται
Οι περισσότερες εταιρείες δεν γνωρίζουν πραγματικά ποιος ή πού είναι το πραγματικό τους κοινό. Απλώς προσπαθούν να προωθήσουν το προϊόν ή την υπηρεσία τους κάνοντας μάρκετινγκ παντού, ή ακόμα χειρότερα, δεν κάνουν καθόλου μάρκετινγκ λόγω υπερφόρτωσης. Είναι απολύτως ζωτικής σημασίας να καταλάβετε ακριβώς ποιο είναι το κοινό-στόχος σας μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια: να γνωρίζετε πώς σκέφτεται, τι πιστεύει και πώς συμπεριφέρεται. Μόλις το καταλάβετε αυτό, θα έχετε μια πολύ καλύτερη ιδέα για το πώς να σχεδιάσετε το περιεχόμενο στην κατασκευή ιστοσελίδων και τη στρατηγική μάρκετινγκ σας.
3. Προσαρμοστείτε με την τεχνολογία
Είναι σαφές ότι η τεχνολογία εξελίσσεται ραγδαία και, ως εκ τούτου, η στρατηγική μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων πρέπει να εξελίσσεται διαρκώς.. Αντί να αποδέχεστε τυφλά μια στρατηγική, πρέπει να εξετάσετε πώς μπορεί να βελτιωθεί με την τεχνολογία. Υπάρχουν τόσα πολλά εργαλεία που καθιστούν τη δημιουργία, τη διανομή και την παρακολούθηση περιεχομένου πιο οικονομικά αποδοτική. Από τη διαχείριση έργων έως την επικοινωνία, τις σχέσεις με τα μέσα ενημέρωσης και την αγορά μέσων ενημέρωσης, υπάρχουν απίστευτα εργαλεία που μπορείτε να βρείτε μέσω μιας απλής αναζήτησης στο Google.
Το μάρκετινγκ και οι δημόσιες σχέσεις αλλάζουν διαρκώς και ο μόνος τρόπος για να ξεχωρίσετε πραγματικά από το πλήθος είναι να κατανοήσετε σε βάθος τον τρόπο με τον οποίο εμείς οι άνθρωποι καταναλώνουμε και αντιλαμβανόμαστε τις πληροφορίες. Οι καταναλωτές και οι επιχειρήσεις δεν είναι τίποτα περισσότερο από άτομα που προσφέρουν συνεχώς την προσοχή τους και ο μόνος τρόπος για να αναρριχηθείτε στην κορυφή της αγοράς σας είναι να εξασφαλίσετε ότι η μάρκα σας προσελκύει αυτή την προσοχή. Η προτεραιότητα στην προσαρμοστικότητα θα σας επιτρέψει να ευδοκιμήσετε και να αναπτυχθείτε σε κάθε τομέα.