12 Απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις στο Μάρκετινγκ περιεχομένου
Ακούτε συχνά δύσκολες (ή ακόμα και εύκολες) ερωτήσεις σχετικά με το μάρκετινγκ περιεχομένου από τα στελέχη ή τους πελάτες σας. Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Συγκεντρώσαμε τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις από προηγούμενους παρουσιαστές στο Content Marketing World και τη μεγαλύτερη κοινότητα CMI.
Eδώ είναι 25 ερωτήσεις που είναι πιθανό να ερωτηθείτε και πώς να τις απαντήσετε.
1. Να το κάνουμε αυτό;
Πολύ συχνά οι πελάτες λένε, “Μπορούμε να το κάνουμε αυτό;” Είναι τόσο ερωτευμένοι με το τι είναι νέο και πιθανό που δεν σταματούν να ρωτήσουν αν είναι σωστό για το κοινό, σωστό για το μήνυμα και αν θα μπορούσε να λειτουργήσει.
2. Τι είναι το μάρκετινγκ περιεχομένου;
Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι μια στρατηγική προσέγγιση μάρκετινγκ στην κατασκευή ιστοσελίδων που επικεντρώνεται στη δημιουργία και τη διανομή πολύτιμου, σχετικού και συνεπούς περιεχομένου για την προσέλκυση και τη διατήρηση ενός σαφώς καθορισμένου κοινού και, τελικά, για την προώθηση της κερδοφόρας δράσης των πελατών.
3. Λειτουργεί το μάρκετινγκ περιεχομένου;
Τι σημαίνει ότι το μάρκετινγκ περιεχομένου σας “λειτουργεί”; Σε γενικές γραμμές, αυτό σημαίνει ότι υποστηρίζει τους στόχους μάρκετινγκ και τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
4. Πώς το μάρκετινγκ χωρίς να μιλάμε ή να προωθούμε το προϊόν / υπηρεσία μας, μας βοηθά να δημιουργούμε δυνητικούς πελάτες και πωλήσεις;
Ο τρέχων ή μελλοντικός πελάτης σας δεν ενδιαφέρεται για το προϊόν σας, ενδιαφέρεται για την επίλυση ενός προβλήματος ή πρόκλησης, συνήθως τόσο οργανωτικού όσο και προσωπικού. Αξιοποιώντας τις τακτικές εισερχόμενου μάρκετινγκ, οι εταιρείες μπορούν να μοιράζονται περιεχόμενο με την πρόθεση να εμπνεύσουν το κοινό τους. Αντί να προωθεί πληροφορίες προϊόντων, το περιεχόμενο προορίζεται να ξεχωρίζει με βάση στοιχεία όπως η αυθεντικότητα, η ηγεσία σκέψης, η εμπειρία στην επίλυση αυτών των προβλημάτων κ.λπ.
5. Γιατί να θέλω να εκπαιδεύσω τους πελάτες μου και να βοηθήσω τον ανταγωνισμό μου;
Η πίστη, η οικοδόμηση μιας μακροπρόθεσμης σχέσης και η διατήρηση πελατών είναι τρία βασικά συστατικά. Οι καταναλωτές σήμερα έχουν βομβαρδιστεί με πολλές επιχειρήσεις που παρέχουν το ίδιο προϊόν ή υπηρεσία. Η εκπαίδευση των πελατών, θα συνεισφέρει στην λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων και στην θέασή σας ως εμπειρογνώμονα αντικειμένου.
6. Πώς μπορεί το μάρκετινγκ περιεχομένου να βοηθήσει στην αντιμετώπιση του κοινού-στόχου μας καθόλη τη διάρκεια της διαδρομής αγοράς πελατών;
Αυτό το ερώτημα βρίσκεται στο επίκεντρο του τρόπου με τον οποίο πρέπει να χρησιμοποιείται το περιεχόμενο. Το περιεχόμενο θα πρέπει να αντιμετωπίζει τα κίνητρα και τις ανάγκες του πελάτη σε διάφορα σημεία της διαδικασίας του, έτσι ώστε να ενισχύει τα θετικά συναισθήματά του για την επωνυμία, να αυξάνει την πιθανότητα μετατροπής και να αυξάνει την αξία της ζωής των πελατών του.
7. Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω το μάρκετινγκ περιεχομένου για να αυξήσω την παρουσία της μάρκας με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο;
Αρχικά, βεβαιωθείτε ότι εισάγετε την επωνυμία σας σε μια συζήτηση που σχετίζεται τόσο με την προσφορά σας όσο και με το κοινό σας.
Δεύτερον, μόλις εντοπίσετε την ευρεία ευκαιρία σας, κάντε την εργασία σας – βρείτε τη βέλτιστη διασταύρωση μεταξύ του όγκου συνομιλίας και του κορεσμού συνομιλίας. Ο στόχος είναι να αντιμετωπίσετε τα θέματα που είναι αρκετά ανεξερεύνητα για να σας ανήκουν που εξακολουθούν να προσελκύουν αρκετά μάτια για να οδηγήσουν την κατώτατη γραμμή σας. Αυτός ο λογισμός ποικίλλει ανάλογα με το σημείο πώλησης του προϊόντος σας, προφανώς, αλλά η βασική αρχή εξακολουθεί να είναι η ίδια.
8. Πώς το μάρκετινγκ περιεχομένου οδηγεί τα έσοδα;
Ξεκινά με τη δημιουργία μιας ισχυρής επιχειρηματικής υπόθεσης που δεν επιτίθεται μόνο απευθείας στους ανθρώπους, τις ομάδες τους ή τους προϋπολογισμούς τους. Επισημαίνουμε ότι η απόδοση επένδυσης (ROI) μάρκετινγκ περιεχομένου είναι υψηλότερη από τη μέση απόδοση επένδυσης (ROI) μάρκετινγκ σε κάθε άλλο μέρος.
9. Πώς μετράμε την επιρροή του περιεχομένου στις πωλήσεις και τα έσοδα;
Αυτή η ερώτηση οδηγεί τις καλύτερες αποφάσεις, τις καλύτερες προτεραιότητες και τις καλύτερες επακόλουθες ερωτήσεις που οδηγούν στον αντίκτυπο. Για να συνδέσετε περιεχόμενο με έσοδα, οι ομάδες μάρκετινγκ και πωλήσεών σας πρέπει να είναι στενά ευθυγραμμισμένες με τους ίδιους επιχειρηματικούς στόχους, τα μηνύματα της εταιρείας και τις συμφωνημένες διαδικασίες.
10. Πόσο θα κοστίσει;
Οι έμποροι που έχουν περιορισμένη εμπειρία στο μάρκετινγκ περιεχομένου συχνά ανησυχούν ότι το κόστος δημιουργίας περιεχομένου είναι πολύ ακριβό για την εταιρεία τους. Η πραγματικότητα είναι ότι οι έμποροι συχνά αναμένουν να πληρώσουν πολύ περισσότερα από ό, τι χρεώνουν οι δημιουργοί για διάφορα περιουσιακά στοιχεία περιεχομένου.
11. Ποιος είναι ο στόχος μας; Γιατί το κάνουμε αυτό;
Οι στόχοι του μάρκετινγκ περιεχομένου είναι απλοί. Χτίζετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας, εξατομικόμενη της επωνυμίας σας. Καθιερώνεται τον εαυτό σας ως ηγέτη σκέψης στη βιομηχανία σας και αυξάνετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας με κάθε ανάρτηση χρησιμοποιώντας φιλικές λέξεις-κλειδιά SEO.
12. Τι μας διαφεύγει;
Είναι σχεδόν πάντα ότι το περιεχόμενο δεν επικεντρώνεται στη δημιουργία μιας μόνιμης αλλαγής στον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες βλέπουν μια κατάσταση, την επωνυμία ή τον κόσμο.