προσέλκυση κοινού ιστοσελίδας Linkedln

Παρακαλώ αξιολογήστε


Κάθε επιχειρηματίας χρειάζεται ένα προφίλ LinkedIn. Αν εργάζεστε ενεργά με τον λογαριασμό σας, αυτό μπορεί να δώσει μια σταθερή ώθηση στην επιχείρησή σας. Επιπλέον, μπορείτε να βρείτε επιχειρηματικούς συνεργάτες εκεί.

Αφού εγγραφείτε, αποφασίστε για τις κύριες εργασίες και τους στόχους του προφίλ σας στο LinkedIn. Στη συνέχεια ακολουθούν μερικές συμβουλές για το πώς θα επεκτείνετε το κοινό σας και πώς να αυξήσετε την απήχηση και την αλληλεπίδραση στις δημοσιεύσεις σας.

Συμπληρώστε το προφίλ σας

Στην αρχή, πρέπει να συμπληρώσετε την κατασκευή ιστοσελίδας προφίλ σας, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να μάθουν περισσότερα για εσάς. Συμπληρώνοντας τις γενικές πληροφορίες, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ορισμένες τεχνικές βελτιστοποίησης SEO και να εισαγάγετε πολλές λέξεις-κλειδιά.

Ορισμός περιεχομένου

Το LinkedIn είναι ένα επαγγελματικό κοινωνικό δίκτυο και το κοινό προτιμά να διαβάζει πολύτιμο επιχειρηματικό περιεχόμενο. Αλλά μην το παρακάνετε με την σοβαρότητα των δημοσιεύσεων, οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει να είναι ενδιαφέρουσες, ιδανικά με τη μορφή ιστοριών και με λίγο χιούμορ.

Προγραμματισμός

Το LinkedIn προτιμά την τακτική καταχώρηση δημοσιεύσεων. Η πλατφόρμα θα σας ανταμείψει με μεγάλη απήχηση είτε δημοσιεύετε καθημερινά είτε κάθε Δευτέρα και Παρασκευή για αρκετούς μήνες. Αναλύστε το κοινό-στόχο σας για να καταλάβετε πότε είναι πιο ενεργό. Αλλά δεδομένου ότι το LinkedIn είναι ένα δίκτυο για επιχειρηματική επικοινωνία, είναι καλύτερο να επιλέξετε να δημοσιεύετε μεταξύ 9 π.μ και 6 μ.μ.

Προσελκύστε το κοινό σας

Για να αυξήσετε το κοινό σας στο LinkedIn και να αυξήσετε την απήχηση σας, πρέπει να προσελκύσετε το κοινό σας προσθέτοντας λίγη διαδραστικότητα στις δημοσιεύσεις σας. Ζητήστε από το κοινό σας να απαντήσει σε ερωτήσεις κάτω από τη δημοσίευση σας ή να εισαγάγετε ανοιχτές ερωτήσεις και να προτρέπετε έτσι σε δράση.

Χρήση hashtag

Σίγουρα, αν οι ακόλουθοι σας διαβάζουν την ανάρτηση σας, αυτό είναι καλό. Αλλά γιατί να μην αυξήσετε το κοινό χρησιμοποιώντας hashtags μαζί με βελτιστοποίηση του SEO; Χρησιμοποιήστε έως και 3 ετικέτες. Διαφορετικά, η ανάρτησή σας δεν θα εμφανίζεται.

Στοχευμένη διαφήμιση

Αυτή η μέθοδος απαιτεί επένδυση, αλλά αν θέλετε γρήγορη και αποτελεσματική προώθηση, τότε δεν μπορείτε να το κάνετε χωρίς διαφήμιση. Οι στοχευμένες διαφημίσεις LinkedIn μας παρέχουν πολλά φίλτρα όπως γεωγραφικές θέσεις, εκπαίδευση, δεξιότητες, ηλικία κ.λπ. Με αυτόν τον τρόπο θα προσεγγίσετε εύκολα πολλούς χρήστες και θα αυξήσετε το κοινό σας.

Αυτό το κοινωνικό δίκτυο, σε αντίθεση με άλλα, δεν θα σπαταλήσει τον πολύτιμο χρόνο σας προσφέροντας σας άχρηστες διαφημίσεις, δημοσιεύσεις και άλλο χρονοβόρο περιεχόμενο.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι