δημοσίευση περιεχομένου στο instagram

Παρακαλώ αξιολογήστε


Όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι σημαντικά, άλλα το instagram είναι στις κυρίαρχες θέσεις. Το Twitter χρησιμοποιείται για απόψεις, ενώ το Facebook για περιεχόμενο με μια πιο προσωπική πινελιά. Όταν πρόκειται για το Instagram, είναι ένα καθαρά οπτικό μέσο με εικόνες και βίντεο. Υπάρχει μια ισχυρή κοινότητα με πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες που όλοι τους θα μπορούσαν να σας ακολουθήσουν, αλλά το ερώτημα είναι, γιατί να το κάνουν; Πώς θα κάνετε το feed σας καλύτερο; Πώς διαφοροποιείστε από όλες τις φωτογραφίες, τα βίντεο και τις ιστορίες που δημοσιεύονται καθημερινα; Παίζει ρόλο πότε θα δημοσιεύσετε; Σε αυτά τα ερωτήματα επικεντρώνεται το σημερινό άρθρο.

Ποιες είναι οι καλύτερες ώρες για να δημοσιεύσετε;

Η δημιουργία περιεχομένου απαιτεί να συγχρονίσετε τους χρόνους δημοσίευσης στην πλατφόρμα κατασκευής ιστοσελίδων Instagram, με τις ώρες κατά τις οποίες το κοινό σας θα είναι πιο ενεργό. Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε όταν το κοινό σας δεν είναι ενεργό, καθώς οι δημοσιεύσεις σας δεν θα έχουν την επιθυμητή απήχηση. Ακόμη και αν η δημοσίευση σας να είναι υψηλής ποιότητας και να συνοδεύεται από τα σχετικά hashtags ενδέχεται να μην έχει καλές επιδόσεις εάν δημοσιευτεί σε λάθος χρονικές στιγμές. Οι πιο επιτυχείς μάρκες προσαρμόζουν τη στρατηγική για το κοινό τους – μέχρι τις πολύ λεπτές λεπτομέρειες. Όταν δημοσιεύουν, λαμβάνουν υπόψη το χρονοδιάγραμμα για τον συγκεκριμένο τύπο κοινού τους και τον τύπο δημοσίευσης.

Μάθετε τις ώρες αιχμής του Instagram για την επωνυμία σας από τα στατιστικά

Το Instagram παρέχει στους χρήστες εταιρικών λογαριασμών πληθώρα δεδομένων σχετικά με τις τάσεις δραστηριότητας των ακολούθων όπως τα δημογραφικά στοιχεία, ακόμη και τις καλύτερες στιγμές δημοσίευσης για το κοινό σας. Για να δείτε τα στατιστικά από τον εταιρικό λογαριασμό σας: Μεταβείτε στη σελίδα του προφίλ σας, πατήστε το εικονίδιο «τρεις ράβδοι» που βρίσκεται πάνω δεξιά και στην συνέχεια πατήστε «Στατιστικά». Επιλέξτε μια δημοσίευση για να λάβετε συγκεκριμένες πληροφορίες, ενώ στην ενότητα «Ακόλουθοι», μπορείτε να δείτε: τις ημέρες κατά τις οποίες  οι ακόλουθοί σας είναι πιο δραστήριοι και τις αντίστοιχες ώρες. 

Παρακολούθηση με μη αυτόματο τρόπο των ωρών αιχμής 

Αυτό που χρειάζεστε είναι ένα πρόγραμμα υπολογιστικών φύλων και παρατήρηση. 1.Δημιουργήστε 4 στήλες (μία για κάθε μία: ημέρα της εβδομάδας, ώρα της ημέρας, σχόλια και likes). 

2. Δημοσιεύστε μια εικόνα ή ένα βίντεο σε μια συγκεκριμένη ώρα και μέρα και καταγράψτε την στο φύλλο.

3. Μετά από ένα σύντομο χρονικό διάστημα, σημειώστε τα likes και τα σχόλια.

Επαναλάβετε τα παραπάνω 3 βήματα για δεύτερη, τρίτη και τέταρτη εβδομάδα, αλλάζοντας τις ώρες και μέρες της δημοσίευσης. Στο τέλος του μήνα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα δεδομένα για να αποφασίσετε την καλύτερη στιγμή για δημοσίευση στο Instagram.

Πως λειτουργεί ο αλγόριθμος;

Οι δύο κύριοι παράγοντες που καθορίζουν τον αλγόριθμο δημιουργίας ροής είναι το ενδιαφέρον του χρήστη και η σχέση του με τους λογαριασμούς που δημοσιεύουν το περιεχόμενο. Το ενδιαφέρον του κοινού σας, φαίνεται από τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρά με τις δημοσιεύσεις σας. Το συνεχές ενδιαφέρον και τα τακτικά σχόλια και likes από έναν συγκεκριμένο χρήστη υποδεικνύουν στο Instagram ότι υπάρχει σχέση μεταξύ σας. Η επικαιρότητα των δημοσιεύσεών σας, είναι ο τρίτος παράγοντας που χρησιμοποιείται για τη σύνθεση της ροής χρηστών. Το Instagram θέλει να δείξει στους χρήστες του φρέσκο και πρόσφατο περιεχόμενο. Αυτό σημαίνει ότι δημοσιεύοντας τις σωστές στιγμές, μπορείτε να συγχρονιστείτε περισσότερο με τον αλγόριθμο και έτσι να διασφαλίσετε ότι περισσότερο από το περιεχόμενό σας εμφανίζεται στους χρήστες. 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι