espa banner
προώθηση ιστοσελίδας επιχείρησης στο youtube

Παρακαλώ αξιολογήστε


1. Ένα ευρύτερο κοινό

Μια νέα πλατφόρμα μάρκετινγκ, ειδικά μια πλατφόρμα που είναι τόσο ευρέως διαδεδομένη καθώς το YouTube ανοίγει έναν δρόμο σε ένα εντελώς νέο και ευρύ κοινό . Με δισεκατομμύρια ανθρώπους που χρησιμοποιούν το YouTube σε καθημερινή βάση, θα μπορείτε να αξιοποιήσετε ένα εντελώς νέο κοινό-στόχο, ένα κοινό που ανταποκρίνεται σε περιεχόμενο βίντεο και όχι σε γραπτό. Και το καλύτερο είναι ότι η δημιουργία λογαριασμού και η δημοσίευση βίντεο στο YouTube είναι δωρεάν, πράγμα που σημαίνει ότι έχετε έναν τρόπο να διαφημίσετε την επιχείρησή σας δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεστε είναι το κατάλληλο υλικό για να το κάνετε.

2. Ωφελεί τη στρατηγική SEO σας

Η Google κατέχει το YouTube, πράγμα που σημαίνει ότι η χρήση του για τη διαφήμιση της επιχείρησής σας μπορεί να προσφέρει μια ορισμένη αξία στα μάτια του αλγόριθμου της μηχανής αναζήτησης. Για τους μουσικούς και τα δημόσια πρόσωπα, το YouTube είναι το κύριο κανάλι για την επωνυμία τους και την υψηλή κατάταξη στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης. Υπάρχουν όμως και επιχειρήσεις που μπορούν να επωφεληθούν από μια τέτοια δημοσιότητα, βοηθώντας σας να αναπτύξετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας και να αναπτύξετε περαιτέρω την παρουσία σας στο διαδίκτυο.

Στην πραγματικότητα, το YouTube είναι μια μηχανή αναζήτησης από μόνη της και έχει πολύ υψηλές επιδόσεις στον σύγχρονο καταναλωτισμό. Είτε ψάχνετε για προϊόντα, σεμινάρια ή κριτικές, μπορείτε να βρείτε πολλά στο YouTube. Και το μερίδιο αγοράς της είναι πολύ υψηλότερο από αυτό των ανταγωνιστών της και υπόσχεται μόνο να αυξηθεί τα επόμενα χρόνια. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι επαγγελματικές εταιρείες SEO συχνά προτείνουν τη χρήση του YouTube όχι μόνο για τη διαφήμιση της επιχείρησής σας, αλλά και για την προώθηση της επωνυμίας σας μέσω αμέτρητων τύπων αναρτήσεων, είτε είναι εκπαιδευτικές, δημόσιες, λειτουργικές ή προωθητικές .

3. Προσφέρει έναν μοναδικό τρόπο απάντησης σε διαδικτυακές ερωτήσεις

Οι καταναλωτές σήμερα στρέφονται στα βίντεο επειδή θέλουν μια εταιρεία να απαντά στα ερωτήματά τους στο διαδίκτυο με συγκεκριμένο τρόπο. Είτε δεν έχουν το χρόνο να διαβάσουν έναν οδηγό για το πώς να κάνουν κάτι είτε πρέπει να δουν με τα μάτια τους την αποτελεσματικότητα του προϊόντος σας, το YouTube μπορεί να τους το προσφέρει αυτό. Και για τις επιχειρήσεις που διαφημίζονται στο YouTube, αυτό μπορεί να τις βοηθήσει να πουν την ιστορία της επωνυμίας τους με έναν πολύ προσωπικό και μοναδικό τρόπο.

Ναι, οι αναρτήσεις ιστολογίου στην κατασκευή ιστοσελίδων στην Αθήνα και οι καμπάνιες μάρκετινγκ μέσω email μπορούν να παρουσιάσουν την εταιρεία σας στους πελάτες. Οι αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να σας βοηθήσουν να φέρετε την ιστορία της επωνυμίας σας πιο κοντά στους πελάτες, αλλά τα βίντεο μπορούν να τα ζωντανέψουν όλα. Μπορούν να προκαλέσουν συναισθήματα στους καταναλωτές που θα τους βοηθήσουν να δημιουργήσουν δεσμό με την επωνυμία σας μέσα σε λίγα λεπτά . Αυτός είναι ο λόγος που τόσες πολλές εταιρείες μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης επιμένουν να χρησιμοποιούν μορφές βίντεο για την προώθηση των επιχειρηματικών τους δραστηριοτήτων.

4. Υπάρχει μεγάλο δυνητικό κέρδος στο μάρκετινγκ βίντεο

Το να γίνει viral με ένα βίντεο που προωθεί την επωνυμία ή την επιχείρησή σας είναι ένας υψηλός στόχος για κάθε επιχείρηση, ανεξάρτητα από τον τύπο ή το μέγεθος. Και είναι ακόμη πιο δύσκολο για εκείνες τις εταιρείες που είναι δύσπιστες σχετικά με το πόσο ενδιαφέρον θα μπορούσαν να συγκεντρώσουν τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες τους γενικά. Ωστόσο, το μάρκετινγκ βίντεο έχει επιβεβαιώσει πόσο αποτελεσματική μπορεί να είναι αυτή η μορφή μάρκετινγκ για την αύξηση της επισκεψιμότητας στην επιχείρησή σας , ειδικά εάν είστε σε θέση να αναγνωρίσετε και να αναγνωρίσετε τις ανησυχίες και τις προσδοκίες τους.

5. Μια ευκαιρία για συμμετοχή στην κοινότητα

Το να δημιουργήσετε ακόλουθους στο YouTube σημαίνει μια ευκαιρία να δημιουργήσετε μια κοινότητα γύρω από την επωνυμία σας. Παρόμοια με τα άρθρα ιστολογίου, τις καμπάνιες μάρκετινγκ μέσω email και τις αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – όταν στους ανθρώπους αρέσει αυτό που βλέπουν, θέλουν να δουν περισσότερα. Οι εταιρείες αποκτούν συνδρομητές, οι οποίοι λειτουργούν ως πρεσβευτές επωνυμίας, μοιράζονται περιεχόμενο με άλλους και προωθούν μια επιχείρηση – δημιουργώντας μια διαδικτυακή κοινότητα οπαδών. Η διαφήμιση της επιχείρησής σας στο YouTube μπορεί να σας προσφέρει το κοινό που χρειάζεστε για να δημιουργήσετε μια νέα κοινότητα ακολούθων για την επιχείρησή σας .

Ακριβώς όπως με το περιεχόμενο και άλλες στρατηγικές μάρκετινγκ, το περιεχόμενο βίντεο απαιτεί επίσης μια στρατηγική προσέγγιση. Πρέπει να δημιουργήσετε ένα σχέδιο δράσης όσον αφορά τους τύπους βίντεο στα οποία αντιδρούν οι συνδρομητές σας και, στη συνέχεια, να δημιουργήσετε μια στρατηγική για τη δημιουργία νέων βίντεο και την τακτική μεταφόρτωσή τους για να διατηρήσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο στο YouTube.

  • Ξεκινήστε δοκιμάζοντας τι περιμένει να βρει το κοινό-στόχος σας σε κανάλια YouTube παρόμοια με τα δικά σας.
  • Ενθαρρύνετε τους θεατές να δημοσιεύουν σχόλια για κάθε βίντεο και να στέλνουν επιπλέον ερωτήσεις και ιδέες για μελλοντικά βίντεο. 
  • Απαντήστε σε αρνητικά σχόλια και προσαρμόστε τα μελλοντικά βίντεο για να διαχειριστείτε την κριτική της διαδικτυακής σας κοινότητας.

Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι