6 λόγοι για τους οποίους κανείς δεν κοινοποιεί τις αναρτήσεις του Blog σας
Κατά την δημιουργία ενός post που θα δημοσιεύσετε στο Blog σας, αισθάνεστε καλά με το περιεχόμενο που μοιράζετε στους ακόλουθούς σας, αλλά ακόμα δεν έχετε κάποια απήχηση. Έχετε δημιουργήσει ένα πολύ καλό SEO, μοιράζεστε σε όλες τις πλατφόρμες για κατασκευή ιστοσελίδων κοινωνικών μέσων (Social Media) τις δημοσιεύσεις αλλά δεν έχετε κάποιο αποτέλεσμα. Σε αυτό το άρθρο σας αναφέρουμε κάποιους πιθανούς λόγους για τους οποίους οι αναρτήσεις σας δεν κοινοποιούνται- μοιράζονται και πως θα το αλλάξετε αυτό.
1. Δεν επενδύετε σε κάποιο εντυπωσιακό γραφικό
Πιο αναλυτικά, τα γραφικά των μέσων κοινωνικών δικτύωσης χρειάζεται να είναι εντυπωσιακά και να διαφέρουν. Δεν θα τραβήξει την προσοχή ενός χρήστη ένα βαρετό γραφικό, μπορεί να μην μπει καν στον κόπο να διαβάσει το περιεχόμενό σας, συνεπώς δεν θα το μοιραστεί κιόλας. Ένα πιθανό λάθος που μπορεί να κάνετε εκτός από την χρήση βαρετού γραφικού, είναι η χρήση λανθασμένου μεγέθους γραφικών ή και η μη χρήση γραφικών. Έτσι λοιπόν, για να δημιουργήσετε ένα πραγματικά ενδιαφέρον γραφικό που αξίζει να κοινοποιήσετε, ξεκινήστε δημιουργώντας ένα πρότυπο σωστού μεγέθους για κάθε πλατφόρμα κοινωνικών μέσων. Ενσωματώστε τα χρώματα και τις εικόνες της επωνυμίας σας και προσθέστε κείμενο στα γραφικά σας περιγράφοντας το περιεχόμενο στην ανάρτηση του blog σας.
2. Δεν κοινοποιείτε αρκετά τις αναρτήσεις σας
Είναι ελάχιστες οι πιθανότητες, οι ακόλουθοί σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να είδαν την προώθηση της ανάρτησης του blog σας. Στους γρήγορους ρυθμούς ζωής, οι άνθρωποι είναι πολύ απασχολημένοι και οι περισσότεροι άνθρωποι πιθανότατα να μην σας ακολουθούν σε κάθε πλατφόρμα κοινωνικών μέσων. Χρησιμοποιήστε προγράμματα αυτοματισμού για να μοιραστείτε εκ νέου παλαιότερο, αειθαλή περιεχόμενο που εξακολουθεί να είναι σχετικό τώρα.
3. Δεν μοιράζεστε το περιεχόμενό σας στη σωστή πλατφόρμα για την δική σας επιχείρηση
Ενώ συνίσταται να χρησιμοποιείτε κάθε πλατφόρμα κοινωνικών μέσων για την διαφήμιση και γνωστοποίηση της επωνυμίας σας, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να αρχίσετε να τις χρησιμοποιείτε όλες ταυτόχρονα. Αν το κοινό-στόχος σας ασχολείται κυρίως με το Instagram, θα πρέπει να εστιάσετε στην κοινή χρήση του περιεχομένου σας εκεί πριν από οπουδήποτε αλλού. Είναι γνωστό ότι λαμβάνουμε τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα από την οργανική αναζήτηση, τις παραπομπές, το Pinterest και το Facebook, επομένως εστιάζουμε σε αυτές τις διαδρομές επισκεψιμότητας. Φυσικά, εξακολουθούμε να μοιραζόμαστε το περιεχόμενό μας σε Twitter για παράδειγμα, αλλά δεν είναι η κύρια εστίασή μας. Επομένως, χρειάζεται να κάνετε μια έρευνα για να γνωρίσετε ποιες πλατφόρμες σας δίνουν την περισσότερη απόδοση επένδυσης (ROI) ώστε να μην σπαταλάτε τον πολύτιμο χρόνο σας.
4. Δεν ζητάτε από τους ακόλουθους να το μοιραστούν
Εάν θέλετε οι χρήστες να μοιράζονται τις αναρτήσεις ιστολογίου σας, πρέπει να τους ενθαρρύνετε και να τους ρωτήσετε αν θα το μοιραστούν. Χρειάζονται μια υπενθύμιση από εσάς ώστε να πράξουν ανάλογα. Μια καλή επιλογή είναι να προσθέσετε κουμπιά κοινής χρήσης κοινωνικών μέσων στον ιστότοπό σας και να φροντίσετε να δώσετε στους χρήστες μια παρότρυνση για δράση στις λεζάντες σας. Εάν είστε ακόμη στην αρχή, ζητήστε προσωπικά από τους φίλους και την οικογένειά σας να μοιραστούν το περιεχόμενό σας.
5. Δεν γράφετε αυτό που θέλει να διαβάσει το κοινό σας
Τις περισσότερες φορές, οι άνθρωποι είτε θέλουν να εμπνευστούν είτε να μάθουν κάτι, όταν διαβάζουν μια ανάρτηση ιστολογίου. Αν το περιεχόμενό σας δεν εμπνέει ή δεν διδάσκει κάτι, το κοινό σας πιθανότατα να μην θέλει να το μοιραστεί. Επενδύστε χρόνο και μπείτε στο Google Analytics να δείτε τις 10 κορυφαίες δημοσιεύσεις ιστολογίων που έχετε δει. Αν μόλις έχετε ξεκινήσει, δείτε τι κάνουν οι χρήστες στις σχετικές ομάδες facebook ή ερευνήστε το κοινό σας και δείτε τι θέλουν να μάθουν.
6. Τέλος, δεν μοιράζεστε τη μοναδικότητά σας
Στους χρήστες αρέσει να συνδέονται με το άτομο πίσω από την επωνυμία, οπότε αν δεν μοιράζεστε τη μοναδικότητά σας στις αναρτήσεις ιστολογίου σας, οι χρήστες δεν θα θέλουν να το μοιραστούν. Αναδείξτε την προσωπικότητά σας και την ιδιαιτερότητά σας. Ξεχωρίστε και θα αποκομίσετε πολλαπλά οφέλη.