Οι διάφοροι τύποι διαφημίσεις το 2021

Η διαφήμιση δημιουργεί έναν μονόδρομο δίαυλο επικοινωνίας, όπου οι εταιρείες μπορούν να μεταδίδουν μη προσωπικά μηνύματα σε ένα ευρύ κοινό. Σε αντίθεση με άλλους τύπους μάρκετινγκ ή ακόμη και δημόσιες σχέσεις, οι εταιρείες έχουν τον πλήρη έλεγχο της διαφήμισης. Όταν μια εταιρεία πληρώνει για την τοποθέτηση μιας διαφήμισης, έχει τον πλήρη έλεγχο του τρόπου με τον οποίο προωθείται το σχετικό περιεχόμενο.
Στο πλαίσιο των κοινών τεχνικών διαφήμισης, πολλές επιχειρήσεις δίνουν προτεραιότητα σε οποιαδήποτε ή σε όλες τις ακόλουθες μεθόδους:
• Παραδοσιακή διαφήμιση — Αυτός ο όρος αναφέρεται στην τοποθέτηση διαφημίσεων σε παραδοσιακά έντυπα και ραδιοτηλεοπτικά μέσα. Τα κοινά παραδείγματα παραδοσιακής διαφήμισης περιλαμβάνουν διαφημίσεις εφημερίδων, τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές διαφημίσεις.
• Διαφημίσεις λιανικής — Αυτός ο όρος αναφέρεται σε διαφημίσεις και τοποθετήσεις σε καταστήματα λιανικής πώλησης για τη μεγιστοποίηση των πωλήσεων. Τα κοινά παραδείγματα διαφήμισης λιανικής περιλαμβάνουν την τοποθέτηση προϊόντων σε καταστήματα, διαφημίσεις σε καλάθια αγορών και συσκευασίες προϊόντων.
• Διαδικτυακή διαφήμιση — Αυτός ο όρος αναφέρεται στην τοποθέτηση διαφημίσεων στο διαδίκτυο σε μέσα ενημέρωσης και άλλους ιστότοπους. Τα κοινά παραδείγματα διαδικτυακής διαφήμισης περιλαμβάνουν διαφημίσεις με βάση τα συμφραζόμενα στις μηχανές αναζήτησης, σε πλαίσιο μέσα σε ιστότοπους, διαφημιστικά βίντεο και χορηγούμενο περιεχόμενο που ενσωματώνεται στην κατασκευή ιστοσελίδων.
• Διαφημίσεις για κινητά — Αυτός ο όρος αναφέρεται στην τοποθέτηση διαφημίσεων σε κινητά τηλέφωνα και smartphones. Τα κοινά παραδείγματα διαφημίσεων για κινητά περιλαμβάνουν αυτοματοποιημένες κλήσεις, διαφημιστικά πλαίσια για λήψη εφαρμογών και click-to-call διαφημίσεις..
• Εξωτερική διαφήμιση — Αυτός ο όρος αναφέρεται στην τοποθέτηση διαφημίσεων σε εξωτερικές δομές, γενικά σε περιοχές με μεγάλη εμπορία για να προσελκύσει τη μεγαλύτερη προσοχή. Κοινά παραδείγματα εξωτερικής διαφήμισης περιλαμβάνουν διαφημιστικές πινακίδες, πανό στο εξωτερικό κτιρίων και επώνυμα οχήματα.
• Διαφήμιση pay per click (PPC) — Αυτός ο όρος αναφέρεται στην τοποθέτηση διαδικτυακών διαφημίσεων που έχει σχεδιαστεί για να αυξήσει την επισκεψιμότητα στον ιστότοπο μιας εταιρείας. Οι εταιρείες αντλούν εκτεταμένα δεδομένα πελατών από αυτές τις διαφημίσεις, πληρώνοντας μόνο όταν οι χρήστες κάνουν κλικ στον σύνδεσμο.