espa banner
Χριστουγεννιάτικα δελτία ιστοσελίδων

Παρακαλώ αξιολογήστε


Για τις περισσότερες επιχειρήσεις, η περίοδος των διακοπών γύρω από τα Χριστούγεννα είναι η πιο σημαντική εποχή του χρόνου. Οι εκπτώσεις σε συνδυασμό με την επιθυμία των καταναλωτών να κάνουν δώρα στους αγαπημένους τους αυξάνει κατακόρυφα τις πωλήσεις. Αλλά, η στρατηγική σας για εκείνο το διάστημα, δεν πρέπει να είναι όπως κάθε άλλη χρονιά. Ακολουθούν μερικές ιδέες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στο χριστουγεννιάτικο ενημερωτικό σας δελτίο που θα ενισχύσουν την ευρύτερη στρατηγική μάρκετινγκ σας. 

1. Προβάλετε τις προσφορές σας

Τα Χριστούγεννα είναι η ιδανική στιγμή για να δώσετε προσφορές επειδή οι πελάτες αγοράζουν πράγματα όχι μόνο για τον εαυτό τους, αλλά και για τους φίλους και την οικογένειά τους. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι σημαντικό να επικοινωνείτε αυτές τις ειδικές προσφορές μέσα από την κατασκευή ιστοσελίδων, αφού θέλετε να τις δουν όσο το δυνατόν περισσότεροι. Πρέπει οι ειδικές τιμές να ενθαρρύνουν την αγορά πολλών προϊόντων. Μερικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να αυξήσετε το μέγεθος του μέσου καλαθιού σας είναι: 

  • Επισήμανση συμπληρωματικών προϊόντων
  • Προσφορές εκπτωτικών πακέτων
  • Δώστε δωρεάν αποστολή για παραγγελίες πάνω από μια ορισμένη αξία – απλά φροντίστε να ορίσετε την ελάχιστη παραγγελία πολύ πάνω από την κανονική μέση αξία του καλαθιού σας (π.χ. εάν η μέση αξία του καλαθιού σας είναι 40 €, δώστε δωρεάν αποστολή για παραγγελίες άνω των 75 €).

2. Αφαιρέστε το φόβο των αργοπορημένων παραδόσεων

Ένας από τους μεγαλύτερους φόβους των πελατών είναι πως δεν θα λάβουν την αγορά τους εγκαίρως. Αυτή η ανησυχία αυξάνεται την περίοδο των Χριστουγέννων. Για αυτό κάντε τους πελάτες να αισθάνονται πιο άνετα, συμπεριλαμβάνοντας λεπτομέρειες σχετικά με τις εκτιμήσεις του χρόνου αποστολής και τις εγγυημένες ημερομηνίες. Γίνετε ο Χριστουγεννιάτικος σωτήρας των πελατών σας και κάντε τη ζωή τους ευκολότερη καθησυχάζοντας τους ότι τα δώρα τους θα φτάσουν κάτω από το δέντρο εγκαίρως για τα Χριστούγεννα. 

3. Δώστε στους πελάτες σας μερικές ιδέες δώρων

Κατά τη διάρκεια των διακοπών, μπορεί να είναι δύσκολο να τμηματοποιηθεί αποτελεσματικά η λίστα των πελατών σας, και αυτό γιατί, οι συνδρομητές κάνουν αγορές για τους αγαπημένους τους. Δηλαδή μπορεί στο προφίλ ενός καταναλωτή να ταιριάζει μια διαφήμιση για ανδρικές ζακέτες άλλα την συγκεκριμένη περίοδο να του είναι άχρηστη, καθώς ψάχνει δώρο για μια φίλη του. Για αυτό μπορείτε να αφιερώσετε χώρο στο χριστουγεννιάτικο ενημερωτικό σας δελτίο και να εκπαιδεύσετε τους συνδρομητές στο “τέλειο δώρο” με βάση το άτομο που το λαμβάνει  (φίλη, φίλος, παιδί κλπ). Πολλοί είναι οι αναποφάσιστοι σχετικά με τα δώρα οπότε η βοήθεια σας θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα.

4. Ενισχύστε την συχνότητα και το μάρκετινγκ των μηνυμάτων 

Εκτός από την αύξηση της συχνότητας των καμπανιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας – έτσι ώστε να δουν τις προσφορές σας όλο και περισσότεροι καταναλωτές – πρέπει επίσης να δημιουργήσετε μια αίσθηση επείγοντος για να τους ενθαρρύνετε. Διαφορετικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να το κάνετε αυτό είναι: 

  • Δημιουργώντας στους καταναλωτές σας το αίσθημα του φόβου, ότι θα χάσουν μια πολύ καλή τιμή. 
  • Εισαγωγή αντίστροφης μέτρησης για τα Χριστούγεννα
  • Δημιουργείστε προσφορές ευαίσθητες στο χρόνο

Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι