espa banner
προώθηση και μάρκετινγκ ιστοσελίδων

Παρακαλώ αξιολογήστε


Θυμάστε όταν ο όρος «εκδηλώσεις» ήταν συνώνυμος με τις «εκδηλώσεις αυτοπροσώπως»; Κι εμείς το ίδιο. Το μάρκετινγκ έχει αλλάξει πολύ σε σύντομο χρονικό διάστημα. Τώρα, οι διαδικτυακές εκδηλώσεις αποτελούν ένα πολύ καθοριστικό παράγοντα στα ρανταρ των marketers της προώθησης – κατασκευής ιστοσελίδων. Οι επιχειρήσεις παντού και σε πολλούς κλάδους έχουν εξαιρετικά αποτελέσματα. Ακόμα και καθώς επιστρέφουν τα events δια ζωσης, οι περισσότεροι επαγγελματίες στο χώρο του μαρκετινγκ σχεδιάζουν να διατηρήσουν τα online events ως βασικό μέρος της συνολικής στρατηγικής τους.

1. Η παραγωγή τους κοστίζει λιγότερο.

Είναι κοινή λογική. Οι δια ζώσης εκδηλώσεις κοστίζουν λιγότερο -συχνά, πολύ λιγότερο- για να σχεδιαστούν και να εκτελεστούν. Δεν απαιτούν δαπάνες για ταξίδια, φιλοξενία ή χώρους διεξαγωγής. Ως αποτέλεσμα, η απόδοση της επένδυσης τους μπορεί να είναι σημαντικά υψηλότερη. Μπορείτε να επενδύσετε τα χρήματα που εξοικονομείτε στο σχεδιασμό ακόμη περισσότερων διαδικτυακών εκδηλώσεων . Ή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα μέρος των κεφαλαίων σας σε επιπρόσθετες δραστηριότητες.

2. Απαιτούν λιγότερο χρόνο για το προγραμματισμό και την προώθησή τους.

Χωρίς την ανάγκη μετακίνησης ανθρώπων, προϊόντων και φυσικών επιδείξεων, οι δια ζώσης εκδηλώσεις μπορούν συχνά να πραγματοποιηθούν ταχύτερα από τις διαδικτυακές.

3. Είναι πιο εύκολο για τους συμμετέχοντες να τα εντάξουν στη ζωή και το πρόγραμμά τους.

Η μετακίνηση αποτελεί μια πρόκληση για τα πολυάσχολα στελέχη -και για οποιονδήποτε έχει οικιακές, οικογενειακές υποχρεώσεις κοκ. Αυτό σημαίνει ότι οι περισσότεροι άνθρωποι παρακολούθησαν λιγότερες εκδηλώσεις από όσες ήθελαν. Τώρα, με τόσες πολλές εκδηλώσεις να πραγματοποιούνται online, όλο και περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να συμμετέχουν σε τέτοια events που τους ενδιαφέρουν.

4. Μπορούν να σας συνδέσουν με όλο τον κόσμο.

Με τις δια ζώσης εκδηλώσεις, η γεωγραφία είναι πάντα ένας περιοριστικός παράγοντας. Αλλά οι διαδικτυακές εκδηλώσεις μπορούν να προσελκύσουν συμμετέχοντες από όλο τον κόσμο. Αν είστε μια παγκόσμια επιχείρηση -ή ακόμα και αν σκέφτεστε να γίνετε μια παγκόσμια επιχείρηση- αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα.

5. Παράγουν πολλά δεδομένα και πληροφορίες.

Το να πείσετε τους ανθρώπους να συμπληρώσουν φόρμες έρευνας μετά από εκδηλώσεις από κοντά μπορεί να είναι μια ταλαιπωρία. Αλλά αξίζει τον κόπο για να μάθετε πώς οι συμμετέχοντες βίωσαν την εκδήλωση σας και αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί με τις online εκδηλώσεις.

6.  Μπορούν να εξελίσσονται τόσο γρήγορα όσο και τα προϊόντα σας.

Εάν πρέπει να αναφέρετε σημαντικά νέα για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας στους πελάτες σας -και θέλετε να το κάνετε σε ένα διαδραστικό περιβάλλον-, μια εκδήλωση στο διαδίκτυο μπορεί να είναι μια εξαιρετική λύση. Αντί να περιμένετε μέχρι να έχετε πολλές νέες εξελίξεις για τα προϊόντα σας για να τις μοιραστείτε σε μια μεγάλη παρουσίαση, μπορείτε να πειραματιστείτε με πιο συχνές και εστιασμένες παρουσιάσεις.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι