6 Οφέλη από ένα microsite
Ένα microsite είναι ένας ιστότοπος για συγκεκριμένες επωνυμίες (ή μία μόνο ιστοσελίδα) που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για την προώθηση μεμονωμένων προϊόντων, εκδηλώσεων ή εκστρατειών. Αυτό φιλοξενείται κάτω από το domain name της εταιρείας και έχουν διαφορετική διεύθυνση URL από τους ιστότοπους της εταιρείας. Παρακάτω θα αναλύσουμε τα οφέλη από την ύπαρξη ενός microsite:
Λανσάροντας ένα νέο προϊόν
Κάθε φορά που ένα νέο προϊόν είναι έτοιμο προς κυκλοφορία, ένας τόνος διαφημιστικών εκστρατειών πραγματοποιείται για να δημιουργηθεί ενδιαφέρον γι ‘αυτό, μεταξύ των δυνητικών πελατών. Η κατασκευή σελίδων microsite θα επηρεάσει περαιτέρω το κοινό, προσφέροντας λεπτομερές και ελκυστικό περιεχόμενο πολυμέσων. Και δεδομένου ότι το microsite είναι πλήρως επώνυμο με τα χαρακτηριστικά του προϊόντος, θα βοηθήσει το κοινό να αναζητήσει το προϊόν περισσότερο.
Γεωγραφική στόχευση της αγοράς
Εάν η επιχείρησή σας είναι κατανεμημένη σε διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές, τα microsites μπορούν να σας βοηθήσουν να βρείτε χρήστες από κάθε περιοχή ξεχωριστά. Με τα microsites, μπορείτε να στοχεύσετε χρήστες που αναζητούν προϊόντα σε μια συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή.
Διαφοροποίηση από το μητρικό brand
Υπάρχουν πολλές επωνυμίες που δεν συνδυάζονται καλά με την εμφάνιση και την αίσθηση των ιστότοπων των μητρικών εταιρειών τους. Τέτοιες επωνυμίες χρειάζονται τα δικά τους microsites, τα οποία εμφανίζουν τις μεμονωμένες αξίες τους και τα χαρακτηριστικά τους.
Προώθηση εκδηλώσεων
Υπάρχουν διάφοροι τύποι φυσικών εκδηλώσεων και εκστρατειών που οργανώνουν τακτικά οι εταιρείες για να ενισχύσουν την παρουσία της επωνυμίας τους. Μπορείτε να φιλοξενήσετε τις λεπτομέρειες και τις εγγραφές σχετικά με μια εκδήλωση σε ένα microsite. Σε αντίθεση με έναν εταιρικό ιστότοπο, τα microsites θα σας επιτρέψουν να είστε πιο λεπτομερείς και δημιουργικοί.
Βελτίωση του SEO
Τα microsites μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να επιτύχουν καλύτερη κατάταξη στο SEO για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά — χρησιμοποιώντας εστιασμένο περιεχόμενο.