Προώθηση ιστοσελίδων με live chat

Παρακαλώ αξιολογήστε


Οι περισσότεροι πελάτες δεν πρόκειται να περιμένουν για μια απάντηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή σε μια ουρά τηλεφώνου για να κάνουν μια ερώτηση σχετικά με το προϊόν που εξετάζουν. Όταν οι πελάτες δεν μπορούν να λάβουν γρήγορα απάντηση, θα εγκαταλείψουν το κατάστημά σας και θα ψάξουν αλλού.

Εάν δεν είστε ακόμα πεπεισμένοι ότι ο ιστότοπός σας ηλεκτρονικού εμπορίου χρειάζεται ζωντανή συνομιλία, ρίξτε μια ματιά σε αυτούς τους πέντε τρόπους με τους οποίους η ζωντανή συνομιλία βοηθά στην αύξηση των πωλήσεων για το κατάστημά σας μέσα από την προώθηση – κατασκευή ιστοσελίδων.

1.   Το Live chat εξοικονομεί χρόνο τόσο για τους πελάτες σας όσο και για την εταιρεία σας

Η καλή εξυπηρέτηση πελατών έχει να κάνει με το να μην σπαταλάτε τον χρόνο τους. Το Live chat είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να σεβαστείτε το χρόνο των πελατών σας. Δεν απαιτεί από τους πελάτες σας να αφήσουν τις αγορές τους για να λάβουν απαντήσεις και δεν χρειάζεται να πάρουν στο τηλέφωνο ή να περιμένουν κάποιον να απαντήσει σε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η ζωντανή συνομιλία εξοικονομεί επίσης χρόνο στην εταιρεία σας. Επιτρέπει στους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών να εξυπηρετούν περισσότερους από έναν πελάτες κάθε φορά, καθιστώντας την εργασία τους πιο αποτελεσματική. Και αν χρησιμοποιείτε λογισμικό ζωντανής συνομιλίας, μπορείτε να εξοικονομήσετε ακόμη περισσότερο χρόνο παρέχοντας στους πελάτες άμεσες απαντήσεις από τη βάση γνώσεών σας.

2.  Το Live chat απαντά στις ερωτήσεις των πελατών πριν υπάρξουν δισταγμοί

Όταν ένας πελάτης έχει μια ερώτηση και δεν μπορεί να βρει την απάντηση αμέσως, είναι πιθανό να διστάσει πριν κάνει μια αγορά. Αυτές οι ερωτήσεις γρήγορα μετατρέπονται σε αμφιβολίες. Ας υποθέσουμε ότι ένας πελάτης έχει μια ερώτηση σχετικά με τα έξοδα αποστολής στην πόλη του, αλλά δεν υπάρχει μέρος για να λάβει απάντηση ενώ βρίσκεται στον ιστότοπό σας. Ο αγοραστής μπορεί να μην αισθάνεται σίγουρος ότι το κόστος αποστολής θα είναι λογικό και μπορεί να αρχίσει να αμφιβάλλει εάν η αγορά του προϊόντος αξίζει τον κόπο.

3.  Διατηρεί τις επικοινωνίες πελατών στην επωνυμία

Το Live chat είναι γραπτή επικοινωνία, συνεχίζει τη συζήτηση που ξεκίνησε ο ιστότοπός σας χωρίς καμία προσαρμογή νοοτροπίας που απαιτείται για τους πελάτες. Οι εκπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας μπορούν να τεθούν σε εντολή να απαντήσουν στον ίδιο τόνο φωνής με τον υπόλοιπο ιστότοπό σας. Άλλες μορφές εξυπηρέτησης απαιτούν από τους πελάτες να κάνουν μια τηλεφωνική κλήση ή ένα email στο κατάστημά σας από μια ξεχωριστή σελίδα “επικοινωνίας”, η οποία τους αφαιρεί από την εμπειρία των πελατών που έχετε σχεδιάσει μέσω του ιστότοπου σας.

4.  Το Live chat σας δίνει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τις συμπεριφορές των πελατών σας

Με το Live chat, μπορείτε να ζητήσετε από τους πελάτες σχόλια αμέσως μετά την επίλυση του προβλήματός τους μέσα στη συνομιλία – κάτι που είναι ευκολότερο για αυτούς από μια επακόλουθη τηλεφωνική κλήση ή μια έρευνα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Επιπλέον, σας δίνει πρόσβαση σε αναλυτικά στοιχεία που δεν θα είχατε με υποστήριξη τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Με τη ζωντανή συνομιλία, μπορείτε να παρακολουθείτε τις συμπεριφορές των πελατών όπως συμβαίνουν στον ιστότοπό σας. Αυτό περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με το πότε οι επισκέπτες επιλέγουν τη συνομιλία, η οποία αποκαλύπτει κοινά σημεία τριβής στην εμπειρία πελατών του ιστότοπού σας και στο περιβάλλον εργασίας χρήστη.

5.  Προσωποποιεί το ηλεκτρονικό σας κατάστημα

Ένα φιλικό πλαίσιο συνομιλίας προσφέρει άμεση υποστήριξη από ένα πραγματικό άτομο, το οποίο μοιάζει περισσότερο με μια παραδοσιακή εμπειρία καταστήματος παρά με έναν αριθμό τηλεφώνου που μπορούν να καλέσουν οι πελάτες ή μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να επικοινωνήσουν. Επιπλέον, η ζωντανή συνομιλία μπορεί να προγραμματιστεί για να εμφανιστεί με ένα φιλικό ερώτημα “Πώς μπορώ να βοηθήσω;”, μιμούμενο την εμπειρία στα παραδοσιακά καταστήματα.

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι