espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


To marketing αποτελεί διοικητική διαδικασία μιας επιχείρησης που έχει ως στόχο την ικανοποίηση των αναγκών και  επιθυμιών  του καταναλωτή.  Χρησιμοποιώντας ως εργαλείο την έρευνα αγοράς και την ανάλυση της αγοραστικής συμπεριφοράς του καταναλωτικού κοινού επιδιώκει την ικανοποίηση του πελάτη και την επίτευξη των στόχων της εταιρίας. Βασική μέθοδος του marketing, η σωστή προβολή των προϊόντων, συμβάλλει αποφασιστικά στην αύξηση των πωλήσεων και στη συνακόλουθη κερδοφορία της επιχείρησης. Ωστόσο, λανθασμένες κινήσεις και επιλογές μπορούν συχνά να οδηγήσουν στα αντίθετα αποτελέσματα. Για την αποφυγή αστοχιών ακολουθούν μερικές χρήσιμες συμβουλές από το τμήμα προώθησης και κατασκευής ιστοσελίδων aboutnet.gr :

1. Καταρτίστε κατάλληλο πλάνο. H απουσία  αυστηρά καθορισμένου πλάνου μπορεί να οδηγήσει μια επιχείρηση στην αποτυχία επίτευξης των στόχων της και στην απώλεια χρημάτων. Η κατάρτιση  χρονοδιαγράμματος που περιλαμβάνει τις ενέργειες που απαιτούνται, την τιμολόγηση των προϊόντων, αλλά και μεθόδους διαχείρισης κρίσεων και εναλλακτικές επιλογές σε περίπτωση αποτυχίας θεωρείται απαραίτητη.
2. Προβάλλετε τα πλεονεκτήματα των προϊόντων σας.  Τονίστε τα θετικά στοιχεία δίνοντας έμφαση στην ποιότητα, στην οικολογική συσκευασία ή στην τιμή του προϊόντος χωρίς να καταφεύγετε σε ψεύδη ή υπερβολές. Η προβολή των χαρακτηριστικών ενός προϊόντος μέσα από ιστοσελίδες και social media μπορεί να αυξήσει την κερδοφορία της επιχείρησης.
3. Καθορίστε τον πληθυσμό – στόχο στον οποίο απευθύνεστε μεγιστοποιώντας την απήχηση της διαφημιστικής σας καμπάνιας. Λάβετε υπόψη τα χαρακτηριστικά του πληθυσμού- στόχου, τις ανάγκες, την ψυχολογία του και τις καταναλωτικές του συνήθειες αποφεύγοντας τη στόχευση σε κάθε πιθανό αγοραστή.
4. Επιλέξτε τα  μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την προβολή της εταιρίας σας.  Τα social media γίνονται όλο και πιο δημοφιλή τα τελευταία χρόνια συνιστώντας το πιο οικονομικό και επικερδές μέσο διαφήμισης. Οι διαφημίσεις μέσω Facebook αποτελούν μάλιστα τον πιο οικονομικό τρόπο , ενώ οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης εξασφαλίζουν εύκολη και γρήγορη προβολή. Επιλέξτε το μέσο κοινωνικής δικτύωσης που θεωρείτε αποτελεσματικότερο και φροντίστε για τη σωστήδιαχείριση της κοινωνικής σελίδας της επιχείρησής σας.
5. Μελετήστε τις κινήσεις των ανταγωνιστών σας.   Αν θέλετε να είστε ανταγωνιστικοί πρέπει να ενημερώνεστε διαρκώς για τις εξελίξεις σε ανταγωνιστικές  εταιρίες, για τυχόν προσφορές και νέα προϊόντα, ώστε να προσαρμόζεστε στις μεταβολές της αγοράς.  Μέσα από τα site των εταιριών μπορείτε να αντλήσετε τις πληροφορίες που θέλετε βελτιώνοντας τις υπηρεσίες σας και παρέχοντας  καλύτερες προσφορές στους πελάτες σας.
6. Αξιοποιείστε τα εργαλεία του Internet Marketing.  Το internet παρέχει τη δυνατότητα μαζικής προβολής προϊόντων και υπηρεσιών σε ελάχιστο χρόνο και με μηδαμινό κόστος.  Παρά τις ευκολίες που εξασφαλίζει μέσω  πληθώρας παρεχόμενων εργαλείων, δε φαίνεται αρκετά διαδεδομένο ανάμεσα στις μικρές επιχειρήσεις που σχεδόν αγνοούν τις δυνατότητές του. Η ανάπτυξη σωστού SEO στην ιστοσελίδα  της επιχείρησής σας,  η προβολή μέσω newsletter, email marketing, article marketing μπορεί να οδηγήσει την επιχείρησή σας στην εξοικονόμηση χρημάτων και  στη μεγιστοποίηση του κέρδους, εξασφαλίζοντας καλύτερα αποτελέσματα σε σύγκριση με τα  συμβατικά μέσα.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι