8 συμβουλές για να βελτιώσετε τη στρατηγική marketing μέσω κινητών
H χρήση κινητού πλέον αποτελεί τη νόρμα. Ήδη από το 2015, περισσότερες έρευνες γίνονται σε κινητές συσκευές από ότι σε σταθερούς υπολογιστές και οι πελάτες σας σίγουρα πλέον σας βρίσκουν μέσα από το κινητό τους. Είναι η στρατηγική του marketing σας στοχευμένη σε χρήστες που λειτουργούν μέσω κινητού; Παρακάτω περιλαμβάνουμε 8 συμβουλές που μπορούν να βελτιώσουν τη στρατηγική σας όσον αφορά τα κινητά.
1. Κάνετε πιο γρήγορη την ιστοσελίδα σας
Η ταχύτητα φόρτωση σελίδας αποτελεί ορόσημο για όλες τις σελίδες και είναι κοινώς γνωστό ότι μία αργή σελίδα θα αποτρέψει τους επισκέπτες. Είναι σχετικά εύκολο να ελέγξετε την ταχύτητα της ιστοσελίδας σας. Το Google προτείνει τη χρήση του εργαλείου lighthouse προκειμένου να αξιολογήσετε τυχόν προβλήματα ταχύτητας.
2. Επικεντρωθείτε σε τοπικό μάρκετινγκ
Ένα μεγάλο ποσοστό αναζητήσεων μέσω κινητών είναι για τοπικές επιχειρήσεις κοντά στην περιοχή των χρηστών. Εδώ περιλαμβάνουμε μερικές στρατηγικές κινητών που μπορεί να σας βοηθήσουν να αποκτήσετε επισκεψιμότητα βάσει τοπικότητας:
– διατηρήστε τη σελίδα Google My Business πάντα εκσυγχρονισμένη.
– οργανώστε τη στρατηγική περιεχομένου σας στην κατασκευή ιστοσελίδων γύρω από λέξεις-κλειδιά τοπικού χαρακτήρα. Υπάρχουν και άλλοι όροι όπως το όνομα της γειτονιάς ή η οδός που μπορούν να αποτελέσουν χρήσιμες λέξεις κλειδιά.
– φροντίστε η επιχείρησή σας να βρίσκεται σε όσες περισσότερες τοπικές διευθύνσεις μπορείτε, στο yelp, στο Bing καθώς μπορούν να σας επιφέρουν περισσότερες επισκέψεις.
– φροντίστε να είναι όσο το δυνατόν πιο εύκολο για τους ανθρώπους να επικοινωνούν μαζί σας. Κάντε δημόσια την τοποθεσία σας, τον αριθμό τηλεφώνου και το e-mail σε όλες τις σελίδες της επιχείρησης σας στο διαδίκτυο.
3. Δημιουργήστε e-mail φιλικά προς κινητά τηλέφωνα
Πρέπει τα e-mail που στέλνετε να είναι σχεδιασμένα ώστε να εμφανίζονται όμορφα και μέσω κινητών συσκευών. Αυτό κρίνεται απαραίτητο καθώς περισσότερα από τα μισά e-mail ανοίγονται μέσα από μία κινητή συσκευή. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί:
– χρησιμοποιώντας μικρές προτάσεις. Τα κινητά παρουσιάζουν λιγότερους χαρακτήρες από ότι ένας υπολογιστής οπότε πρέπει οι κεντρικές σας προτάσεις να μην παραλείπονται.
– Δώστε προσοχή στον τίτλο. Με τη λέξη τίτλο εννοούμε το κομμάτι του κειμένου που φαίνεται προτού ανοίξετε ένα email, και βρίσκεται κάτω από το θέμα του email.
– κρατήστε τα μηνύματά σας μικρά και απλά
– χρησιμοποιήστε απλές και ξεκάθαρες οδηγίες για δράση
4. Ανακοινώστε προωθήσεις μέσα από μηνύματα
Τα e-mail σχετικά με το marketing δεν διαβάζονται ποτέ. Τα μηνύματα από την άλλη πάντα ανοίγονται. Επομένως προσπαθήστε να παρέχετε ειδικές προσφορές μέσα από μηνύματα και δείτε ποιο θα είναι το ποσοστό ανταπόκρισης.
5. Ενσωματώστε ένα video σε στρατηγική περιεχομένου σας
Είναι πιο εύκολο να παρακολουθήστε ένα βίντεο σε μία μικρή οθόνη παρά να διαβάσετε ένα κείμενο. Οι χρήστες κινητού λατρεύουν τα βίντεο επομένως εάν θέλετε να προσεγγίσετε περισσότερους, δοκιμάστε να δημιουργήσετε μερικά μάρκετινγκ βίντεο.
6. Βελτιώστε τις μικρο-στιγμές
Έχετε αναζητήσει ποτέ με το κινητό σας μία μικρή πληροφορία προτού χρησιμοποιήστε ένα προϊόν; Αυτά η Google τα ονομάζει μικρο-στιγμές. Οι μικρο-στιγμές είναι οι στιγμές κατά τις οποίες οι άνθρωποι ανοίγουν το κινητό τους προκειμένου να επιλύσουν ένα γρήγορο πρόβλημα, να κάνουν μία αγορά ή να βρουν μία πληροφορία σε διάστημα λίγων δευτερολέπτων. Όσο οι άνθρωποι συνδέονται πιο έντονα με τα κινητά τους, οι μικρο-στιγμές αποτελούν πιο σύνηθες μέρος της καθημερινότητας.
7. Βελτιστοποιήσετε την αναζήτηση φωνής
Μερικοί χρήστες προτιμούν να χρησιμοποιούν αναζήτηση φωνής αντί να πληκτρολογούν την αναζήτηση τους. Η αναζήτηση φωνής είναι λίγο διαφορετική από την κλασική αναζήτηση με πληκτρολόγηση γιατί τείνει να παίρνει τη μορφή ολοκληρωμένων ερωτήσεων, έναντι λέξεων-κλειδιών και φράσεων. Εν ολίγοις, οι άνθρωποι μιλούν στα κινητά τους όπως θα μιλούσαν σε έναν άλλον άνθρωπο. Εξαιτίας αυτού απαιτείται να είστε προετοιμασμένοι για ολοκληρωμένες αναζήτησης οι οποίες θα οδηγούν στο προϊόν σας.
8. Βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας είναι εύκολη στη χρήση
Προφανώς ήδη γνωρίζετε ότι μία διαδραστική σελίδα είναι απαραίτητη. Ωστόσο δεν είναι το μόνο για το οποίο πρέπει να φροντίσετε ώστε η ιστοσελίδα σας να είναι φιλική προς χρήστες κινητών. Μερικές ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε είναι: Eίναι το φόντο της ιστοσελίδας σας αρκετά μεγάλο ώστε να φαίνεται ξεκάθαρα μέσα από κινητά; Μήπως οι τίτλοι που χρησιμοποιείτε πιάνουν μεγάλο μέρος σε κάθε σελίδα; Πόσο εύκολο είναι να αλλάζει κανείς τις σελίδες; H λίστα περιεχομένων σας είναι εύκολη στη χρήση; Πόσο εύκολα μπορεί κάποιος να έρθει σε επαφή με το περιεχόμενό σας;
Συμπέρασμα
Το μάρκετινγκ μέσω κινητού τηλεφώνου δεν είναι πιο δύσκολο από το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Ωστόσο, υπάρχουν κάποια επιπλέον πράγματα τα οποία πρέπει να γνωρίζετε προκειμένου να προσεγγίσετε με τον καλύτερο τρόπο το κοινό σας.