5 τρόποι για να βελτιώσετε τη στρατηγική του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ
Καμία επιχείρηση δεν μπορεί να ευδοκιμήσει χωρίς μάρκετινγκ. Για το ηλεκτρονικό εμπόριο, είναι ένα κρίσιμο μέρος της επιτυχίας ενός καταστήματος.
Ο ανταγωνισμός για την αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου είναι έντονος και τα καταστήματα συναγωνίζονται για την προσοχή. Πώς μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι η επιχείρησή σας προηγείται των άλλων; Τα φοβερά προϊόντα και η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών είναι αναμφισβήτητα δύο αναπόσπαστες παράγοντες. Αλλά το μάρκετινγκ είναι – πώς αλληλεπιδράτε με τους πελάτες σας – που τους κρατά να επιστρέφουν και τους μετατρέπει σε πιστούς οπαδούς της επωνυμίας σας.
Διαβάστε παρακάτω για να ανακαλύψετε τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να βελτιώσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ.
1. Σχέδιο μάρκετινγκ
Αρχικά είναι πάντα καλή ιδέα να καταστρώνετε ένα σχέδιο. Χωρίς αυτό, η προωθητική σας παραγωγή είναι πιθανό να είναι αντιδραστική και όχι προορατική. Η επίτευξη ενός συνόλου στόχων και ενός σχεδίου για την επίτευξη αυτών των στόχων.
2. Περιεχόμενο
Οι χρήστες εκτιμούν τη συμμετοχή, το ενημερωτικό και το σχετικό περιεχόμενο. Αξιοποιήστε αυτό για την επιχείρησή σας ηλεκτρονικού εμπορίου. Είναι κατανοητό να εστιάζετε κυρίως στην πώληση των προϊόντων σας. Μετά από όλα, είναι ο τρόπος με τον οποίο δημιουργείτε έσοδα και κέρδη. Αλλά με το μάρκετινγκ περιεχομένου στην κατασκευή ιστοσελίδων, πρέπει να παρέχετε στους αγοραστές χρήσιμες πληροφορίες, συμβουλές κοινής χρήσης και ιδέες. Δώστε στους επισκέπτες του ιστότοπού σας όσο το δυνατόν λιγότερους λόγους για να πάνε οπουδήποτε αλλού για αυτό που προσφέρετε.
3. Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο εξακολουθεί να είναι η πιο αποτελεσματική μορφή ψηφιακού μάρκετινγκ.
4. Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Με δισεκατομμύρια ανθρώπους να χρησιμοποιούν ενεργά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως, δεν υπάρχει δικαιολογία για να μην προωθήσετε τα προϊόντα σας στις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες.
Εστιάστε στη χρήση των πλατφορμών που χρησιμοποιεί το κοινό-στόχος σας και διαχειριστείτε τους πόρους σας για να αξιοποιήσετε πλήρως τις δυνατότητες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Σε γενικότερο επίπεδο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γίνονται όλο και περισσότερο ένα εργαλείο εξυπηρέτησης πελατών για καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου. Αγοραστές που έχουν θετική εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών σε μια εταιρεία μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης πιθανότατα θα το συνιστούσαν στους φίλους τους.
5. Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)
Μπορεί να χρειαστούν αρκετοί μήνες μέχρι το βελτιστοποιημένο περιεχόμενο που δημιουργείτε να αρχίσει να αποδίδει απτά αποτελέσματα. Το SEO θα πρέπει να αποτελεί κεντρικό μέρος της στρατηγικής σας εάν θέλετε να βελτιώσετε το ψηφιακό μάρκετινγκ.