5 τάσεις για το μάρκετινγκ του μέλλοντος
Καθώς η οικονομική ανάκαμψη αποκτά δυναμική, πολλοί επιχειρηματίες πιθανότατα θα βρεθούν με περισσότερα χρήματα για να ξοδέψουν. Αλλά πώς και πού πρέπει να τα ξοδέψουν; Θα λαχταρούν οι άνθρωποι την επιστροφή στο παλιό φυσιολογικό καιρό ή θα συνεχίσουν να αγκαλιάζουν τις συνήθειες που ανέπτυξαν τον τελευταίο χρόνο; Ποια μηνύματα θα έχουν απήχηση και ποια κανάλια θα φτάσουν στον καταναλωτή μετά την πανδημία;
Καθώς το βλέμμα μάρκετινγκ στρέφεται προς το μέλλον, εδώ είναι μερικές τάσεις που πρέπει να αναζητήσετε το 2022.
1. Το μέλλον των γεγονότων θα είναι υβριδικό
Όταν η πανδημία επέβαλε το κλείσιμο και τις απαιτήσεις κοινωνικής αποστασιοποίησης, οι επιχειρηματίες αντιμετώπισαν την ακύρωση κάθε είδους προσωπικών εκδηλώσεων. Στη θέση τους, τα εικονικά γεγονότα έγιναν το στήριγμα για την αλληλεπίδραση με πελάτες. Οι αυξημένες δαπάνες για κοινωνικά μέσα και άλλες ψηφιακές πλατφόρμες βοήθησαν να γίνουν αυτά τα γεγονότα επιτυχημένα.
Έχοντας βιώσει την αμεσότητα των ζωντανών εκδηλώσεων από την άνεση των καναπέδων τους, πολλοί καταναλωτές χαίρονται να κρατούν τα πράγματα εικονικά. Για να καλύψετε και τα δύο είδη κοινού, θα χρειαστεί να δημιουργήσετε υβριδικά γεγονότα. Οι προσωπικές εκδηλώσεις θα έχουν ένα ισχυρό ψηφιακό στοιχείο και τεχνολογίες όπως το AR και το VR μπορούν να δημιουργήσουν μια συναρπαστική εμπειρία για όσους προτιμούν να μην βγουν έξω.
2. Η ανάπτυξη περιεχομένου δεν θα είναι ποτέ πιο σημαντική
Πρέπει να έχετε κάποιο περιεχόμενο πηγής στον ιστότοπό σας και άλλα πράγματα που σας ανήκουν, όπως κοινωνικούς ή αδελφούς ιστότοπους. Μόλις αποκτήσετε μια σταθερή βάση εξουσίας σε διαφορετικά θέματα, όπου άλλοι παραθέτουν ή αναφέρουν το περιεχόμενό σας. Τέλος, βεβαιωθείτε ότι οι χρήστες συνδέονται με το περιεχόμενό σας κάτω από συγκεκριμένα θέματα που μπορείτε να έχετε στην κατοχή σας από την κατασκευή ιστοσελίδων.
3. Οι εταιρείες μάρκετινγκ θα αναλάβουν περισσότερη ιδιοκτησία
Όλο και περισσότερες εταιρείες πωλήσεων και μάρκετινγκ αναλαμβάνουν την ιδιοκτησία των προϊόντων ή των υπηρεσιών που βοηθούν στην πώληση. Αυτή η μετατόπιση έχει νόημα, γιατί αν είστε σε θέση να πουλήσετε το προϊόν κάποιου και να αποκτήσετε σημαντικά έσοδα, τελικά θα αυξήσετε την αξία αυτής της εταιρείας.
4. Η συμμετοχή μη κερδοσκοπικών οργανισμών θα είναι ένα μεγάλο μέρος των σχεδίων μάρκετινγκ
Όλο και περισσότερο, οι καταναλωτές προσπαθούν να υποστηρίξουν εταιρείες που έχουν αποστολή ή ανταποδίδουν με κάποιο τρόπο. Αυτή η τάση θα αυξηθεί και ένα ολοκληρωμένο σχέδιο μάρκετινγκ θα πρέπει να συμμετάσχει σε αυτήν την ανάπτυξη, συνεργαζόμενος με μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς. Αυτή η ευκαιρία συνεργασίας έχει τη δυνατότητα όχι μόνο να αναπτύξει την επιχείρησή σας, αλλά και να σας φέρει πιο κοντά με φιλανθρωπικές αποστολές που είναι σημαντικές για εσάς.
Η επέκταση της επωνυμίας και της προσέγγισης χρηστών ενώ ασχολείστε με μια μη κερδοσκοπική οργάνωση είναι κερδοφόρα. Ωστόσο, το σχέδιο μάρκετινγκ δεν θα πρέπει να τελειώνει απλώς με την έκφραση υποστήριξης σε φιλανθρωπικό οργανισμό. Θα πρέπει να περιλαμβάνει αποτελεσματικούς στόχους, όπως τοποθέτηση προϊόντων, μάρκετινγκ συνεργατών, ποσοστό δωρεών πωλήσεων ή εταιρική χορηγία. Αυτοί οι τύποι συνεργασιών μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε ένα νέο κοινό σε όλο τον κόσμο.
5. Οι επιχειρηματίες θα βρουν εναλλακτικές λύσεις για τα cookies τρίτων
Οι καταναλωτές απαιτούν μεγαλύτερη προστασία της ιδιωτικής ζωής και έλεγχο των δεδομένων τους και οι έμποροι θα πρέπει να προσαρμοστούν.
Θα μπορούσατε να ξεκινήσετε αυξάνοντας τις προσπάθειές σας για τη συλλογή και την πλήρη εκμετάλλευση δεδομένων ή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως το Sandbox απορρήτου της Google ή το FLoC (Federated Learning of Cohorts) για να επιτύχετε εξατομίκευση και στόχευση καταναλωτών χωρίς να επεμβαίνετε στο απόρρητο του χρήστη. Ανεξάρτητα από αυτό, τα εργαλεία CRM, οι έρευνες και το διαδραστικό περιεχόμενο θα γίνουν όλο και πιο σημαντικά για την επιτυχία του μάρκετινγκ.