Πώς να βελτιώσετε (και να επεκτείνετε) τη στρατηγική μάρκετινγκ του ενημερωτικού δελτίου σας
Όπως συμβαίνει με όλα στο μάρκετινγκ, το σχέδιο μάρκετινγκ του ενημερωτικού δελτίου σας θα πρέπει να είναι ένα ζωντανό έγγραφο, να επεκτείνεται και να αλλάζει όπως και η επιχείρησή σας. Τουλάχιστον, όταν ξεκινάτε να χτίσετε μια παρουσία σε μια νέα πλατφόρμα κατασκευής ιστοσελίδων κοινωνικών μέσων, θα πρέπει να προσθέσετε πληροφορίες σχετικά με το τι θα κάνετε για να προωθήσετε το ενημερωτικό δελτίο σας σε αυτόν τον ιστότοπο ή την εφαρμογή.
Μπορείτε επίσης να επεκτείνετε τη βασική στρατηγική μάρκετινγκ ενημερωτικών δελτίων με προσωρινές καμπάνιες δημιουργίας δυνητικών πελατών.
Ακολουθούν μερικοί τύποι καμπανιών δημιουργίας δυνητικών πελατών που μπορεί να θέλετε να εκτελέσετε:
- Ανταλλαγές ενημερωτικών δελτίων. Αυτό συμβαίνει όταν συνεργάζεστε με έναν ιδιοκτήτη επιχείρησης στον κλάδο σας. Πιο συγκεκριμένα μοιράζεστε την επιχείρησή τους στο δικό σας ενημερωτικό δελτίο και εκείνοι μοιράζονται την επιχείρησή σας στο δικό τους ενημερωτικό δελτίο. Είναι μια κατάσταση win-win. Απλώς βεβαιωθείτε ότι εμπιστεύεστε την επιχείρηση με την οποία ανταλλάσσετε!
- Διαφημίσεις επί πληρωμή. Όπως είναι προφανές μπορείτε να δημιουργήσετε διαφημίσεις επί πληρωμή σε κάθε πρόγραμμα κοινωνικής δικτύωσης και σε πολλές μηχανές αναζήτησης. Υπάρχουν ακόμη και διαδικτυακά σεμινάρια που μπορείτε να παρακολουθήσετε για να μάθετε πράγματα πάνω στη διαφήμιση στο Facebook και το Google Ads.
- Influencer marketing. Οι άνθρωποι συνήθως βασίζονται στο μάρκετινγκ επιρροής για την πώληση προϊόντων επί πληρωμή λόγω του υψηλού κόστους, αλλά είναι επίσης ένας αποτελεσματικός τρόπος για να προωθήσετε το ενημερωτικό σας δελτίο. Απλώς ρυθμίσετε πρώτα μια αρκετά ελκυστική σειρά καλωσορίσματος για να διασφαλίσετε ότι αυτοί οι συνδρομητές έχουν πιθανότητες να γίνουν πελάτες.
Φυσικά σκεπτόμενοι τη δική σας επιχείρηση, το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα και τις συνθήκες της αγοράς, μπορείτε να φανταστείτε ακόμη περισσότερους τρόπους για να κερδίσετε συνδρομητές.