espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


Τα ηλεκτρονικά ενημερωτικά δελτία είναι ένας πολύ καλός τρόπος ενημέρωσης για επερχόμενες εκδηλώσεις, απόδειξη πιστότητας και ενίσχυση της επωνυμίας της εταιρείας. Παρακάτω σας παραθέτουμε 6 βήματα για την ανάπτυξη της στρατηγικής μαρκετινγκ του ηλεκτρονικού σας δελτίου : 

1. Προσδιορισμός των στόχων της επιχείρησής σας 

Πρέπει οι στόχοι που έχετε θέσει να ενσωματωθούν στη συνολική στρατηγική περιεχομένου σας. Πριν αναπτύξετε ένα ενημερωτικό δελτίο, είναι σημαντικό να αναρωτηθείτε που θα εστιάσει και πώς ταιριάζει στη συνολική στρατηγική μάρκετινγκ . Οι αναγνώστες θέλουν κάτι σχετικό και ενδιαφέρον, αλλιώς το email σας θα διαγράφεται. Χρειάζεται να δοθεί έμφαση στο περιεχόμενο του και να είναι κάτι δημιουργικό και περιεκτικό χωρίς να κουράζει τον αναγνώστη .

2. Προσδιορισμός κοινού

Είναι πολύ σημαντικό να ξέρετε με ποιον θέλετε να επικοινωνήσετε και να μείνετε σε επαφή.  Πρέπει να έχετε ένα ή περισσότερα ενημερωτικά δελτία; Αυτό μπορεί να είναι θέμα πόρων και δέσμευσης σε κάθε τμήμα, αλλά όσο πιο κοντά το περιεχόμενο πλησιάζει τα συγκεκριμένα ενδιαφέροντα του αναγνώστη, τόσο το καλύτερο.  

3. Συχνότητα δημοσιεύσεων

Η διατήρηση ενός κανονικού προγράμματος είναι το ιδανικό, αλλά η προτεραιότητά σας πρέπει να είναι η ανάπτυξη σχετικού περιεχομένου για κοινή χρήση όπως ακριβώς και στην προώθηση – κατασκευή ιστοσελίδων. Ο προγραμματισμός της ημέρας , της εβδομάδας και των ωρών του έτους είναι πιο αποτελεσματική και μαζί με τη σχετική επιτυχία όλων των άλλων πτυχών της έκδοσής σας, θα πρέπει να είναι μια συνεχής διαδικασία. 

4. Συνεχής ανάπτυξη λίστας επαφών 

Δημιουργήστε συγκεκριμένο περιεχόμενο σχετικά με το ενημερωτικό δελτίο σας: 

  • Στον ιστότοπό σας 
  • Ζητήστε από τους μαθητές να εγγραφούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης 
  • Εάν είναι ένα γενικό ενημερωτικό δελτίο, έχετε ένα κουμπί εγγραφής στο τέλος όλων των εξωτερικών επικοινωνιών σας ι 

Επίσης να θυμάστε ότι η ποιότητα σε μια λίστα επαφών είναι πάντα πιο σημαντική από την ποσότητα. Ελέγξτε τους κανονισμούς κατά των ανεπιθύμητων μηνυμάτων για να βεβαιωθείτε ότι συμμορφώνεστε με το νόμο.  

5. Δημιουργείστε ελκυστικό περιεχόμενο για το κοινό σας

Βελτιώστε τη χρηστικότητά σας με διάτρητους τίτλους, εύκολα αναγνώσιμα διηγήματα και ελκυστικά γραφικά. Δεδομένου ότι οι άνθρωποι επεξεργάζονται γενικά τις πληροφορίες καλύτερα σε μικρότερα κομμάτια, να γνωρίζετε ότι σε ένα ενημερωτικό δελτίο με δέκα άρθρα, οι περισσότεροι αναγνώστες ίσως να διαβάσουν μόνο δύο ή τρία.

Οι θεματικές γραμμές πρέπει να αλληλεπιδρούν άμεσα και περιορίζοντας αυτό που εμφανίζεται σε μια εισαγωγική παράγραφο, ενθαρρύνοντας τους αναγνώστες να κάνουν κλικ για να δουν το πλήρες άρθρο στον ιστότοπό σας, η περιήγηση γίνεται ευκολότερη και η επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας αυξάνεται

Να είστε δημιουργικοί και διασκεδαστικοί με το περιεχόμενό σας, χρησιμοποιώντας σύντομες παραγράφους, υπότιτλους και κουκίδες για να βελτιώσετε την αναγνωσιμότητα.   

6. Χρησιμοποιήστε το Google Analytics

Αποδεδειγμένα τα ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ο καλύτερος τρόπος για να οδηγούν τους χρήστες πίσω σε ιστότοπους, όπου πραγματοποιείται η πραγματική αφοσίωση. Τα σχόλια και τα αναλυτικά στοιχεία του ιστότοπού σας θα σας επιτρέψουν να βελτιώνεται συνεχώς την αποτελεσματικότητα του μηνύματός σας και να ενσωματώνεται πλήρως το ενημερωτικό δελτίο στη στρατηγική μάρκετινγκ εκπαίδευσης


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι