στρατηγική μάρκετινγκ ιστοσελίδων «go to market»

Παρακαλώ αξιολογήστε


Η έναρξη μιας επιχείρησης και η συντήρηση απαιτεί μεγάλη προσπάθεια και αποτελεί σημαντικό μέρος αυτής της πρόκλησης.  Το πιο δύσκολο έργο για τις εταιρείες εκκίνησης σε πρώιμο στάδιο είναι να γνωστοποιήσουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους ανεξάρτητα από το πόσο επιτυχημένες είναι.

Μια στρατηγική «μετάβαση στην αγορά» (GTM) είναι οι ενέργειες που λαμβάνονται κατά τη προώθηση ενός προϊόντος στην αγορά ή σε έναν νέο τύπο πελάτη. Αυτό το σχέδιο δράσης καθοδηγεί και υποστηρίζει εταιρείες. Η στρατηγική περιέχει γενικά ένα σχέδιο επιχειρήσεων και πωλήσεων με βάση το κοινό-στόχο και την κατάσταση της αγοράς.

Η ανάπτυξη μιας στρατηγικής «go-to-market» για τη δημιουργία της επωνυμίας σας μπορεί να ακούγεται δύσκολη, αλλά αυτό δεν ισχύει πάντα. Εάν αναγνωρίσετε ότι κάθε προϊόν και αγορά είναι διαφορετική, μπορείτε να βρείτε μια καλά μελετημένη στρατηγική μάρκετινγκ που εστιάζει στην χρήση των πόρων σας για να διατηρήσει επιτυχώς το προϊόν σας.

Ερευνήστε την αγορά για το κοινό-στόχο σας

Η έρευνα αγοράς στην προώθηση και κατασκευή ιστοσελίδων είναι μια ισχυρή πτυχή της στρατηγικής μετάβασής σας στην αγορά όταν πραγματοποιείται με ειλικρίνεια και ρεαλισμό. Εάν η απάντηση στο ερώτημα σκοπιμότητας είναι όχι, θα ήταν καλύτερο να σταματήσετε τα σχέδια, παρόλο που είναι δύσκολο να το αντιμετωπίσετε. Αλλά αν η απάντηση είναι ναι, μπορείτε να συνεχίσετε με αυτοπεποίθηση.

Στη συνέχεια, η δεύτερη ερώτησή αφορά το πώς να διατηρήσετε την παραγωγή. Οι απαντήσεις σας είναι οι επενδυτές σας. Χρειάζεστε ένα σχέδιο δράσης για να παρουσιάσετε στους επενδυτές και να τους εμπλέξετε. Σε αυτήν τη φάση μπορείτε να σκεφτείτε ποιο πρόβλημα επιλύει ακριβώς η επιχείρησή σας και τι αντίκτυπο θα έχετε στο κοινό-στόχο σας. Τότε μπορείτε να πείσετε τους επενδυτές σας.

Προσδιορίστε και τμηματοποιήστε τους πελάτες σας

Για να έχετε ισχυρό αντίκτυπο στο κοινό-στόχο σας, πρέπει πρώτα να τα προσδιορίσετε. Εάν τμηματοποιήσετε τους πελάτες σας, μπορείτε να περιγράψετε όλους τους κύριους τύπους ατόμων που απαιτούν ενδεχομένως το προϊόν σας σε αυτήν την αγορά.

Θα πρέπει να αναπτύξετε μια χούφτα διαφορετικών προσωπικοτήτων σύμφωνα με διαφορετικά τμήματα, ώστε να μπορείτε να στέλνετε μηνύματα προς το σημείο στους πιθανούς πελάτες σας. Τμηματοποιήστε τους πελάτες σας λαμβάνοντας υπόψη διάφορα κριτήρια, όπως δημογραφικά στοιχεία, τοποθεσία, θέση εργασίας και τις συσκευές που χρησιμοποιούν. Η λήψη πολύτιμων σχολίων αποτελεί σημαντικό μέρος του μάρκετινγκ εκκίνησης σε αρχικό στάδιο. Μπορείτε να συμμετάσχετε σε άμεσες συνεντεύξεις πελατών για να έχετε άμεσες χρήσιμες πληροφορίες.

Σκεφτείτε την επωνυμία σας

Προσπαθείτε να τραβήξετε την προσοχή του κοινού σας και να δώσετε μια αξιόπιστη πρώτη εντύπωση για να μεγαλώσετε, οπότε ο τρόπος με τον οποίο εκφράζετε την επωνυμία σας είναι εξαιρετικά σημαντικός. Η επωνυμία αξίζει προτεραιότητα ειδικά εάν πρόκειται για μια νέα αγορά. Για επιτυχημένη επωνυμία εκκίνησης, θα πρέπει να εξετάσετε την επιθυμητή εικόνα σας σε σύγκριση με τις άλλες νεοσύστατες εταιρείες στην αγορά σας.

Για παράδειγμα, εάν προσπαθείτε να προσεγγίσετε νέες και καινοτόμες εταιρείες σε ένα περιβάλλον B2B, είναι καλύτερο εάν η επωνυμία σας είναι συμβατή με αυτόν τον στόχο. Πρέπει να τοποθετήσετε την επωνυμία σας ως νέα, καινοτόμα και συναρπαστικά.

Προγραμματίστε τη στρατηγική μάρκετινγκ

Μια άλλη τακτική είναι να εργαστείτε σε μια σαφή στρατηγική μάρκετινγκ και πωλήσεων που θα ταιριάζει στους επιχειρηματικούς σας στόχους. Εάν υποστηρίζετε την έρευνα αγοράς σας με σχετικά δεδομένα του κλάδου, μπορείτε να προσδιορίσετε ποιες μεθόδους μάρκετινγκ θα βοηθήσουν την ανάπτυξη της αρχικής φάσης σας.

Υπάρχουν μερικές κοινές και χρήσιμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Το περιεχόμενο και το μάρκετινγκ SEO μπορούν να σας βοηθήσουν να μετατρέψετε το ψυχρό κοινό σας σε δημοφιλείς πελάτες και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Οι πληρωμένες διαφημιστικές καμπάνιες μέσω GoogleTwitter και LinkedIn μπορούν να ενισχύσουν το περιεχόμενό σας και να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε νέους πελάτες.

Το email marketing είναι μια άλλη εύκολη και κερδοφόρα μέθοδος μέσω της οποίας μπορείτε να παρέχετε στους συνδρομητές σας σχετικές πληροφορίες και να χτίζετε εμπιστοσύνη μαζί τους.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι