στρατηγική μάρκετινγκ - προώθησης ιστοσελίδας

Παρακαλώ αξιολογήστε


Το influencer μάρκετινγκ ήταν πάντα αναπόσπαστο μέρος του μάρκετινγκ. Οι έμποροι ήταν πάντα πρόθυμοι να βρουν τρόπους να προσελκύσουν περισσότερους αγοραστές στις εταιρείες τους. Ένας επιτυχημένος έμπορος περιεχομένου ευθυγραμμίζει πάντα τη στρατηγική διανομής περιεχομένου με το μάρκετινγκ influencer. Βοηθά τους εμπόρους για βελτιωμένη αναγνώριση επωνυμίας και μεγιστοποίηση της προσέγγισης κοινού. Το μέσο αποδεικνύεται ότι είναι η κορυφαία μέθοδος προώθησης – κατασκευής ιστοσελίδων προϊόντων και αφοσίωσης κοινού.

Εδώ είναι οι βέλτιστες πρακτικές που μπορείτε να εφαρμόσετε για να δείτε το μάρκετινγκ επιρροής σας να ακμάζει.

1. Δημιουργήστε ελκυστικό περιεχόμενο:

Προκειμένου να διασφαλιστεί μια στρατηγική μάρκετινγκ που επηρεάζει τη νίκη, είναι σημαντικό να δημιουργηθεί χρήσιμο περιεχόμενο. Ενώ παράγετε περιεχόμενο, εστιάστε στο πώς το προϊόν ή η υπηρεσία σας μπορεί να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες των πελατών σας και να κάνει τη ζωή τους πιο άνετη. Πείστε τους πελάτες σας για τα προϊόντα σας. Πείτε τους τα οφέλη σε πραγματικό χρόνο που μπορεί να προσφέρει η υπηρεσία / προϊόν σας. Επικυρώστε τα επιχειρήματα σας με παραδείγματα πραγματικής ζωής.

2. Βρείτε τον σωστό influencer:

Το κλειδί για μια επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ επηρεασμού είναι να βρεθεί ένας σωστός influencer. Υπάρχουν δύο τύποι συνεργατών με τους οποίους μπορείτε να αλληλεπιδράσετε – Micro influencer και Macro influencer. Οι πρώτοι έχουν εκτενή παρακολούθηση θαυμαστών που εκτείνονται σε εκατομμύρια παγκοσμίως. Ωστόσο, μπορεί να μην είναι η καλύτερη στρατηγική μάρκετινγκ με επιρροή. Αντ ‘αυτού, πηγαίνετε με Micro influencers. Είναι οι άνθρωποι που έχουν σχετικά μικρότερο αριθμό οπαδών. Οι πελάτες τους βρίσκουν πολύ πιο αξιόπιστους από ό, τι άτομα με μαζική παρακολούθηση.

3. Δώστε αξία στους influencers σας:

Πρέπει να κάνετε τον ενδιαφερόμενο να νιώσει ότι σας ενδιαφέρει πραγματικά η συνεργασία σας. Για να το κάνετε αυτό, μπορείτε να προσφέρετε αποκλειστική προεπισκόπηση των πιο πρόσφατων προϊόντων / προσφορών σας. Έτσι μπορείτε να τους κάνετε να νιώσουν ξεχωριστοί. Σε περίπτωση που έχετε προσφέρει αποκλειστική πρόσβαση σε ένα επερχόμενο προϊόν ή υπηρεσία, ζητήστε τα σχόλιά τους. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να εργαστείτε για να βελτιώσετε το προϊόν σας πριν από την τελική του κυκλοφορία.

4. Ορίστε με σαφήνεια τον στόχο και το KPI:

Ξεκινάτε μια καμπάνια μάρκετινγκ με επιρροή; Πριν ξεκινήσετε με, είναι προτιμότερο να προετοιμάσετε μια λίστα ελέγχου των στόχων της καμπάνιας. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η στρατηγική που ακολουθείτε ευθυγραμμίζεται με τους στόχους σας.

6. Αναγνώριση και οργάνωση των influencers

Οι επηρεαστές έχουν τη δική τους αξία και φήμη, επομένως δεν μπορούν να αφιερώσουν χρόνο για κάθε έμπορο που τους πλησιάζει. Το ιδανικό θα ήταν να τους κατηγοριοποιήσετε σε μια λίστα σύμφωνα με τη διαθεσιμότητα για το προϊόν σας. Όταν ολοκληρώσετε τη λίστα, θα έχετε μια σαφή εικόνα για το ποιοι μπορούν να σας βοηθήσουν.

7. Χτίστε μια σχέση με τους  νέους συνεργάτες σας

Να είστε ευγενικοί και να τους πείτε ότι πραγματικά σας ενδιαφέρει. Περιμένετε την απάντησή τους. Αρχίστε να τους προσεγγίζετε πρώτα με σχόλια στις αναρτήσεις ιστολογίου τους ή με αφοσίωση μέσω καναλιών κοινωνικών μέσων. Θα σας βοηθήσει να έχετε βαθύτερη σύνδεση με τους influencers. Όσο βαθύτερα τους πείσετε, τόσο περισσότερο θα μπορούν να συμμετέχουν στο πρόγραμμα δημιουργίας περιεχομένου σας.

8. Εξατομικεύστε την επικοινωνία σας

Λάβετε υπόψη ότι δεν πρόκειται για αποστολή τυχαίων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε πολλά άτομα, αλλά απόπειρα επικοινωνίας διαφορετικών ατόμων. Όταν στέλνετε ένα μήνυμα στους ανθρώπους με τους οποίους θέλετε να συνεργαστείτε, προσθέστε μια προσωπική πινελιά και απευθυνθείτε σε αυτούς ως ειδικοί σε θέματα. Αναγνωρίστε την εμπειρία τους ως επιρροή.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι