5 συμβουλές για να ενισχύσετε την ιστοσελίδα σας στο LinkedIn photo
Το LinkedIn μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο κατασκευής ιστοσελίδων για να δημιουργήσετε την προσωπική σας επωνυμία, ακόμη και να καθιερωθείτε ως ηγέτης με επιρροή. Αλλά για να μεγιστοποιήσετε τα οφέλη της πλατφόρμας, πρέπει να καταλάβετε πως λειτουργεί, τι δημιουργεί την καλύτερη απόκριση και πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα διάφορα εργαλεία της για ένα βέλτιστο αποτέλεσμα. Παρακάτω ακολουθούν κάποιες συμβουλές που μπορεί να σας φανούν χρήσιμες:
1. Δημοσιεύστε τακτικά αλλά όχι πάρα πολύ
Η διατήρηση μιας συνεπούς διαδικασίας δημοσίευσης είναι σημαντική στο LinkedIn – αλλά η υπερβολική δημοσίευση μπορεί να βλάψει την παρουσία σας. Συνιστούμε να δημοσιεύετε τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα – όχι περισσότερο από 30 φορές το μήνα. Προσπαθήστε να δημοσιεύετε τα πρωινά, ίσως στο δρόμο σας προς τη δουλειά και επισκεφθείτε ξανά αυτές τις δημοσιεύσεις αργότερα μέσα στην ημέρα ή το βράδυ, για να απαντήσετε σε τυχόν σχόλια και να ενισχύσετε την αλληλεπίδραση σας.
2.Αποφύγετε τη χρήση πολλών αυτοματισμών
Η αυτοματοποίηση μπορεί να είναι μια μεγάλη εξοικονόμηση χρόνου – αλλά μπορεί επίσης να είναι και επιβλαβής. Υπάρχουν συστήματα στην εφαρμογή του Linkedin που εντοπίζουν πότε οι χρήστες χρησιμοποιούν αυτοματισμό και μπορούν να κρύψουν τις δημοσιεύσεις σας, ώστε να μην τις δει κανείς.
3. Κοινή χρήση βίντεο και οπτικού περιεχομένου
Γενικά τα άρθρα με εικόνες λαμβάνουν πολλές περισσότερες προβολές. Δεν είναι υποχρεωτικό όμως εσείς να συμπεριλάβετε μόνο εικόνες, μπορείτε επίσης να προσθέσετε βίντεο, διαφάνειες ή podcast σε μια δημοσίευση – ή ακόμη και έγγραφα. Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι το LinkedIn προτιμά τους χρήστες που ανεβάζουν το περιεχόμενό τους απευθείας στην πλατφόρμα τους, αντί να δημοσιεύουν έναν σύνδεσμο σε έναν άλλο ιστότοπο που το φιλοξενεί.
4. Μην μοιράζεστε μόνο το δικό σας περιεχόμενο
Υπάρχει ο κανόνας 4-1-1 που ορίζει ότι: “Για κάθε αυτοδημιούργητο post, θα πρέπει να αναδημοσιεύετε μια δημοσίευση και να μοιράζεστε τέσσερα κομμάτια σχετικού περιεχομένου που γράφτηκαν από άλλους.”. Ακολουθώντας αυτόν τον κανόνα, δεν μοιράζεστε μόνο το δικό σας περιεχόμενο, αλλά παρέχετε επίσης χρήσιμες πληροφορίες στο κοινό σας. Αυτό μπορεί να είναι τα νέα ή οι τάσεις της αγοράς. Ταυτόχρονα, είναι επίσης σημαντικό να προσθέσετε τη γνώμη σας στα σχόλια και έτσι θα ξεχωρίσετε απο το υπόλοιπο κοινό. Πείτε στους άλλους τη γνώμη σας και μην φοβάστε να διαφωνήσετε με σεβασμό και να προτείνετε μια διαφορετική άποψη.
5. Μην είστε πωλητές
Αν και προφανώς θέλετε να προωθήσετε τον εαυτό σας και την επιχείρησή σας, είναι καλύτερο να αποφύγετε να είστε πολύ πιεστικοί στις δημοσιεύσεις σας στο LinkedIn. Για παράδειγμα, προσπαθήστε να μην δημοσιεύετε συνέχεια σχετικά με το προϊόν σας, καθώς μπορεί να φαίνεται σαν διαφήμιση και να απομακρύνει τους χρήστες. Είναι καλύτερο να συμμετέχετε σε συζητήσεις και αν αρέσει στους ανθρώπους αυτό που λέτε, θα πάνε και θα ελέγξουν τον ιστότοπο και τα προϊόντα σας. Σε αυτό το στάδιο πρόκειται περισσότερο για την οικοδόμηση σχέσεων και δημιουργία νέων επαφών.