5 αποτελεσματικές συμβουλές Email Marketing για μικρές επιχειρήσεις
Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι πλέον ένα από τα σημαντικότερα επιχειρηματικά εργαλεία που έχουν δοθεί ποτέ στον επιχειρηματικό κόσμο.
Το ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο είναι πιο ισχυρό όταν ενσωματώνεται στη συνολική στρατηγική μάρκετινγκ και αξιοποιείται με άλλα προγράμματα και πρωτοβουλίες μάρκετινγκ. Αυτό περιλαμβάνει τη χρήση του για τη δημιουργία μιας πραγματικής συνομιλίας με τους υπάρχοντες και εν δυνάμει πελάτες σας, όχι απλώς ως ένα σύστημα εξερχόμενων μηνυμάτων. Ακολουθούν 5 συμβουλές μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα σας βοηθήσουν να μεγιστοποιήσετε την αξία των επαφών σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κατά συνέπεια το όφελος από την προώθηση και κατασκευή ιστοσελίδων.
- Αναπτύξτε ένα προληπτικό, στοχευμένο σχέδιο.
Το πρώτο βήμα για την επιτυχία του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι η κατανόηση της διαρκώς μεταβαλλόμενης φύσης και ισχύος του. Αποστέλλονται δισεκατομμύρια μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επειδή λειτουργούν, και επειδή υπάρχουν δισεκατομμύρια πρέπει να διασφαλίσετε ότι το ηλεκτρονικό σας μήνυμα ξεχωρίζει και εξυπηρετεί έναν συγκεκριμένο σκοπό για τους πελάτες σας.
- Συνεργαστείτε με ένα εξειδικευμένο ψηφιακό γραφείο.
Όπως και στις παλαιότερες ημέρες της άμεσης αλληλογραφίας και της συναφούς διαφήμισης, υπάρχουν ειδικοί που εργάζονται σκληρά για να παραμείνουν στην κορυφή όλων των τελευταίων εργαλείων, τεχνικών, εφαρμογών και αναλύσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Θα διαπιστώσετε ότι πρόκειται για μια επένδυση που αποφέρει σημαντική απόδοση όταν συνεργάζεστε με τη σωστή ψηφιακή ομάδα.
- Τμηματοποιήστε τις λίστες σας.
Η λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας δεν πρέπει να είναι απλώς μια βάση δεδομένων επαφών. Ο όρος curation σημαίνει ότι επενδύετε χρόνο και προσπάθεια για την τμηματοποίηση της λίστας σας στις κατηγορίες που είναι σημαντικές για την εταιρεία σας και τις προσπάθειες μάρκετινγκ. Για παράδειγμα, μπορείτε να χωρίσετε αποτελεσματικά τις προοπτικές σε διαφορετικές κατηγορίες, αναφέροντας την πηγή και τους τομείς ενδιαφέροντός τους. Ομοίως, οι υπάρχοντες πελάτες θα επισημανθούν με βάση τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που χρησιμοποιούν, το επίπεδο αγορών τους και άλλους βασικούς παράγοντες. Αυτές οι τμηματοποιημένες ομαδοποιήσεις σας επιτρέπουν να χρησιμοποιείτε διαφορετικό περιεχόμενο, μηνύματα και προωθητικές ενέργειες σε διαφορετικές χρονικές στιγμές.
- Εστίαση στο περιεχόμενο.
Ο ψηφιακός κόσμος καθοδηγείται όλο και περισσότερο από το σωστά αναπτυγμένο και παρουσιασμένο περιεχόμενο. Το πρακτορείο σας θα σας παρέχει πολλές οδηγίες σε αυτόν τον τομέα. Ένα από τα έξυπνα πράγματα σχετικά με το ψηφιακό περιεχόμενο, ωστόσο, είναι η δυνατότητα επαναχρησιμοποίησης του περιεχομένου που έχει αναπτυχθεί για τις προσπάθειες μάρκετινγκ, τα φυλλάδια, τις σελίδες του ιστότοπου και τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Από ενημερωτικά δελτία έως ειδικά λευκά έγγραφα, το σωστό περιεχόμενο θα κάνει τα μηνύματά σας να διαβαστούν και θα αυξήσει την πιθανότητα προώθησής τους σε άλλες προοπτικές.
- Χρησιμοποιήστε το σωστό πάροχο email
Μόλις αρχίσετε πραγματικά να χρησιμοποιείτε σωστά το ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο, πιθανό να θελήσετε να αναθέσετε τη διαχείρισή του σε εξωτερικούς συνεργάτες.
Αφιερώστε χρόνο για να επανεξετάσετε αυτές τις συμβουλές μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.