3 συμβουλές cold-email marketing για να αποκτήσετε περισσότερους πελάτες στην ιστοσελίδα σας γρήγορα
Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι είτε ζωντανό και υγιές είτε εντελώς αναποτελεσματικό, ανάλογα με αυτόν που απευθύνεστε, γεγονός που εξαρτάται από την εκτέλεση της καμπάνιας.
Το cold-email marketing είναι ένας ισχυρός τρόπος για να δημιουργήσετε leads, πελάτες στο eshop σας, αγοραστές και χρήστες.
Αλλά δεν μπορείτε απλώς να στέλνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και να ελπίζετε σε ανταπόκριση. Όχι όταν ο μέσος υπάλληλος γραφείου λαμβάνει 121 μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κάθε μέρα.
Ακολουθούν τρεις συμβουλές μάρκετινγκ με cold-email με στόχο να πετύχετε μεγάλες συμφωνίες με εταιρικούς πελάτες και πώς μπορείτε να τις αξιοποιήσετε στην προώθηση – κατασκευή ιστοσελίδων:
1. Δώστε προτεραιότητα στη στόχευση σε εξειδικευμένες θέσεις πρώτα
Η επιλογή και η στόχευση ενός συγκεκριμένου κοινού με μια συγκεκριμένη προσφορά είναι ζωτικής σημασίας για το cold-email marketing.
Η στόχευση ξεπερνά τα απλά φίλτρα όπως “εταιρείες λογισμικού” και μπαίνει βαθύτερα στις ιδιαιτερότητες. Για παράδειγμα, η στόχευσή σας μπορεί να είναι: Εταιρείες λογισμικού στον τομέα της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο που συγκέντρωσαν φέτος μια σειρά Α ύψους τουλάχιστον Χ εκατομμυρίων δολαρίων και έχουν Χ υπαλλήλους.Η μεγαλύτερη εξειδίκευση οδηγεί σε καλύτερα αποτελέσματα, επειδή μπορείτε να κλιμακώσετε την εξατομίκευση πολύ πιο γρήγορα.
2. Χρόνος σε μήνες και τρίμηνα αντί για ημέρες και ώρες
Η ώρα της ημέρας που στέλνετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένα ελάχιστο μέρος της επιτυχίας σας. Πιθανότατα δεν αποτελεί τεράστιο παράγοντα.
Αντίθετα, όταν πρόκειται για τον χρόνο, θα πρέπει να δώσετε προτεραιότητα στα επιχειρηματικά χρονοδιαγράμματα και στην εποχή του έτους που στέλνετε τις καμπάνιες. Για παράδειγμα, αν έχετε μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου, το λεγόμενο cold-email marketing στοχευμένο σε πιθανούς πελάτες γύρω από τις γιορτές θα αποδώσει πολύ καλύτερα.
3. Αποφύγετε την ψεύτικη εξατομίκευση
Όταν διαβάζετε περιεχόμενο σχετικά με το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, συχνά διαβάζετε συμβουλές όπως: “Εξατομικεύστε τα μηνύματά σας”. Η ψεύτικη εξατομίκευση μπορεί να εντοπιστεί γρήγορα. Οπότε, τι κάνετε αντ’ αυτού;
Έχετε δύο διαφορετικές επιλογές. Με την επιλογή Α , μπορείτε να επιλέξετε μηδενική εξατομίκευση και να δώσετε προτεραιότητα στη στόχευση και στον όγκο αποστολής (πόσα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στέλνετε ανά ημέρα, εβδομάδα, μήνα). Ή με την Επιλογή Β, μπορείτε να επικεντρωθείτε σε μικρότερες λίστες με βαθιά, πραγματική εξατομίκευση.