5 ελέγχους που πρέπει να κάνετε στην ιστοσελίδα eshop σας, για να έχουν οι πελάτες σας καλύτερη εμπειρία με τις online αγορές τους

1. Καλή εμπειρία και από το κινητό
Οι πελάτες περιμένουν μια συνεχή εμπειρία όταν χρησιμοποιούν τα κινητά τους ή άλλες κινητές συσκευές και ειδικά κατά την διάρκεια της πληρωμής. Είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι η διαδικασία της πληρωμής λειτουργεί σωστά όχι μόνο για υπολογιστη άλλα και για κινητές συσκευές.
2. Γρήγορη πληρωμή
Μια πολύπλοκη διαδικασία πληρωμής μπορεί να μειώσει τις πωλήσεις σας. Ελέγξτε στις σελίδες πληρωμών σας τις πληροφορίες που χρειάζεται να εισάγουν οι πελάτες, και αφαιρέστε οποιεσδήποτε είναι μη αναγκαίες και μη απαραίτητες. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες σας θα κάνουν check-out με τα ελάχιστα δυνατά clicks.
3. Ταχύτητα της ιστοσελίδας
Μια σελίδα eshop που αργεί να φορτώσει, ειδικά κατα την διάρκεια της περιήγησης του χρήστη μπορεί να κάνει τη διαδικασία πιο δύσκολη και να τον δυσαρεστήσει. Πόσο μάλλον αν αυτό συμβεί κατά τη διάρκεια της πληρωμής, γιατί μπορεί να προκαλέσει αμφιβολίες στον πελάτη, και έτσι αυτός να αποχωρήσει πριν προλάβει να πραγματοποιήσει την αγορά. Γι’ αυτό βελτιώστε την ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας σας, και δώστε ιδιαίτερη βάση στις σελίδες όπου γίνεται η πληρωμή.
4. Τρόποι πληρωμής
Δώστε μεσα από την κατασκευή ιστοσελίδων τη δυνατότητα στους πελάτες σας να πληρώσουν με διάφορους τρόπους, για να αυξήσετε την πιθανότητα για περισσότερες πωλήσεις. Προσθέστε τοπικούς, μοντέρνους και διάφορους τρόπους πληρωμής στις καρτέλες πληρωμών της ιστοσελίδας σας για να καλύψετε μεγαλύτερο κοινό καταναλωτών.
5. Διαδικασία επιστροφής
Μπορεί μερικοί πελάτες να θέλουν να επιστρέψουν τα προϊόντα που αγόρασαν. Κάντε την διαδικασία όσο το δυνατότερο πιο απλή. Προσθέστε μία σελίδα στην ιστοσελίδα σας με μια αναλυτική περιγραφή της διαδικασίας επιστροφής.