4 βήματα για να βελτιώσετε το SEO της ιστοσελίδας σας
Με τόσες ιστοσελίδες στο διαδίκτυο σήμερα, δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι η ιστοσελίδα σας θα εμφανιστεί στην μπροστινή σελίδα της μηχανής αναζήτησης. Υπάρχουν όμως μερικές απλές αλλαγές στην κατασκευή ιστοσελίδων που μπορείτε να κάνετε για να αυξήσετε τις πιθανότητες της ιστοσελίδας σας να αποκτήσει καλύτερη θέση στην κατάταξη.
1. Επιλέξτε σωστό URL
Πριν η ιστοσελίδα σας δημοσιευτεί, πρέπει να της δώσετε ένα όνομα. Το όνομα αυτό είναι επίσης γνωστό ως “domain name” και είναι η διεύθυνση που θα πληκτρολογούν οι επισκέπτες σας για να βρουν την ιστοσελίδα. Όπως είναι μια μεγάλη πινακίδα στο μπροστινό μέρος ενός καταστήματος, έτσι και το domain name είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που θα δουν οι επισκέπτες σας. Το ιδανικό είναι να περιέχει το όνομα της επιχείρησης σας και ίσως ακόμα μερικές λέξεις κλειδιά που σχετίζονται με τον τομέα της.
2. Τίτλος και περιγραφή για κάθε σελίδα
Κάθε σελίδα της ιστοσελίδας μπορεί να έχει έναν δικό της τίτλο και μια ξεχωριστή περιγραφή. Η περιγραφή θα είναι ένα σύντομο κείμενο που θα αναλύει ξεκάθαρα τις υπηρεσίες της επιχείρησης σας. Όσον αφορά τον τίτλο, αυτός είναι πολύ σημαντικός για τις μηχανές αναζήτησης, καθώς είναι το πρώτο πράγμα που κοιτάζουν για να την κατατάξουν βαθμολογικά.
3. Χρήση URLs σε κείμενο
Ένα κείμενο που έχει URL link πάνω του επιτρέπει στους επισκέπτες να κάνουν κλικ και να οδηγηθούν σε μια άλλη σελίδα όπου θα βρουν αυτό που αναζητούν. Η χρήση των URLs σε κείμενο θα βοηθήσει τους χρήστες να πλοηγηθούν ευκολότερα στην σελίδα και στο eshop σας και επίσης βελτιώνει το SEO.
4. Προσθήκη “alt text” στις εικόνες της ιστοσελίδας
Οι μηχανές αναζήτησης είναι πολύ καλές στο να διαβάζουν κείμενο από την ιστοσελίδα σας, αλλά ακόμα δεν έχουν μάθει πως να κρίνουν τις εικόνες. Για να καταλάβουν οι μηχανές αναζήτησης τι προβάλλεται σε μια εικόνα, ψάχνουν για το “alt text”, που είναι μια συνοπτική περιγραφή της φωτογραφίας. Βεβαιωθείτε λοιπόν πως η περιγραφή αυτή είναι αντιπροσωπευτική του περιεχομένου της, αλλά περιέχει επίσης το όνομα της επιχείρησης σας ή μερικές λέξεις κλειδιά που σχετίζονται με τις υπηρεσίες σας.