Εξειδικευμένες μετρήσεις ιστοσελίδων κοινωνικών μέσων για να εστιάσετε
Οποιαδήποτε στρατηγική χρησιμοποιείτε για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να την αξιολογείτε σωστά. Μπορεί να εκπλαγείτε από το πόσοι έμποροι δεν σκέφτονται να κοιτάξουν πέρα από τα δεδομένα για παράδειγμα της καρτέλας Επισκόπηση facebook. Ενώ κανείς δεν θα διαφωνεί για τη σημασία της παρακολούθησης αυτών των στατιστικών, υπάρχουν πιο πολύτιμες πληροφορίες που μπορούν να αντληθούν κάνοντας μια βαθύτερη ανάλυση.
Με μια επιπλέον ανάλυση και υπολογισμό, μπορείτε να αποκτήσετε μερικά πολύτιμα δεδομένα για την κατασκευή τέτοιων ιστοσελίδων και έτσι να μπορέσετε να μετρήσετε την απόδοση της στρατηγικής σας από την άποψη της ευαισθητοποίησης, της δέσμευσης και της ικανοποίησης των πελατών του eshop σας. Ακολουθούν μερικές πιο εξειδικευμένες μετρήσεις που μπορείτε να εστιάσετε:
1. Ρυθμός αύξησης κοινού
Είναι λογικό αφού η πρόσβαση στο διαδίκτυο συνεχίζει να αυξάνεται παγκοσμίως, και οι επωνυμίες να αναμένουν αντίστοιχα έναν αναλογικό ρυθμό ανάπτυξης. Έτσι, ο ποσοτικός προσδιορισμός της ταχύτητας με την οποία η επωνυμία σας κερδίζει οπαδούς είναι σημαντικός, όπως και η σύγκριση του ρυθμού ανάπτυξής σας με αυτόν των ανταγωνιστών σας. Αυτό αντιπροσωπεύει μια αλλαγή στο σκεπτικό και στην ερώτηση “Πόσο αυξάνεται το κοινό μας;”. Εναλλακτικά ρωτήστε “Πόσο γρήγορα αυξάνεται το κοινό μας;” Εάν δείτε μια μείωση του ρυθμού αύξησης του κοινού σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα πρέπει να αναλάβετε δράση για να εξουδετερώσετε αυτή την τάση. Για να υπολογίσετε τον ρυθμό αύξησης του κοινού σας, προσθέστε την καθαρή αύξηση των οπαδών σας σε όλες τις πλατφόρμες για τον προηγούμενο μήνα και διαιρέστε το με το συνολικό κοινό σας σε όλες τις πλατφόρμες και πολλαπλασιάστε το επί 100 (για να το μετρήσετε ως ποσοστό).
2. Ποσοστό ευνοϊκών αλληλεπιδράσεων
Όταν το κοινό σας δείχνει μια ευνοϊκή απάντηση στη δημοσίευσή σας, όπως να της πατήσουν “like” ή “share”, επιβεβαιώνεται η αξία της. Ο υπολογισμός του «ποσοστό ευνοϊκών αλληλεπιδράσεων» θα εμφανίσει το ποσοστό του κοινού σας που θεωρεί το περιεχόμενό σας πολύτιμο. Υπολογίστε τον συνολικό αριθμό ευνοϊκών απαντήσεων που έλαβε μια δημοσίευση κατά τη διάρκεια του μήνα και διαιρέστε την με τον συνολικό αριθμό των οπαδών. Πολλαπλασιάστε και αυτόν τον δείκτη επί 100 για να πάρετε το ποσοστό.
3. Ποσοστό ενίσχυσης
Το ποσοστό ενίσχυσης αντιπροσωπεύει τον ρυθμό με τον οποίο το κοινό σας μοιράζεται το περιεχόμενό σας με τα δίκτυα του. Είναι μια μέτρηση που αποκαλύπτει την προθυμία του κοινού σας να συνδεθεί και να αλληλεπιδράσει με την επωνυμία σας. Προσθέστε τον συνολικό αριθμό των φορών που μια δημοσίευση κοινοποιήθηκε από τους χρήστες κατά τη διάρκεια του μήνα. Διαιρέστε το με τον συνολικό αριθμό των οπαδών σας και πολλαπλασιάστε το επί 100 για να λάβετε το ποσοστό ενίσχυσης της δημοσίευσής σας.