espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


1. Παραδοσιακά κοινωνικά δίκτυα (Facebook, LinkedIn, Twitter).

Το Facebook περιλαμβάνει πολλές engagement επιλογές, όπως το Facebook Marketplace για αγορές, το Facebook Live και τις ομάδες Facebook.

Η πλατφόρμα χρησιμεύει επίσης ως κατάλογος για τις επιχειρήσεις ώστε να δημιουργούν μια βιτρίνα με τη μορφή Σελίδας Facebook για να προωθούν τα προϊόντα τους, να κάνουν κράτηση υπηρεσιών, να στέλνουν μηνύματα στους πελάτες και να αφήνουν χώρο για κριτικές.Οι Σελίδες και οι ομάδες του Facebook είναι ιδανικές για να αλληλεπιδρούν οι επωνυμίες με το κοινό τους και να προσεγγίζουν νέα άτομα.

Επίσης το LinkedIn και το twitter, από την άλλη πλευρά, είναι σημαντικός παίκτης στην επαγγελματική δικτύωση στο διαδίκτυο.

2. Δίκτυα κοινής χρήσης πολυμέσων (Instagram, Pinterest, TikTok).

Στο Instagram, υπάρχουν διάφοροι κύριοι τρόποι με τους οποίους οι επωνυμίες χρησιμοποιούν την πλατφόρμα όπως κατασκευή ιστοσελίδων με κοινή χρήση βίντεο και εικόνων στο προφίλ της επωνυμίας, Ιστορίες Instagram, IGTV και Τροχοί.

Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν αυτούς τους ιστότοπους για ψυχαγωγία, εύρεση πληροφοριών και μερικές φορές ακόμη και για ψώνια. Αυτό δημιουργεί άφθονες ευκαιρίες για την επωνυμία σας να προσεγγίσει το κοινό της.

Πολλά προϊόντα έχουν γίνει πρόσφατα viral μέσω του TikTok. Όταν οι χρήστες μπορούν εύκολα να αγοράσουν μέσω μιας εφαρμογής, τους δίνει έναν άμεσο τρόπο να αγοράσουν πριν μαντέψουν.

Οι επωνυμίες χρησιμοποιούν επίσης αυτούς τους ιστότοπους για να διαδώσουν οδηγίες για τα προϊόντα τους, να συνεργαστούν με επιρροές, να προωθήσουν εκπτώσεις και πολλά άλλα.

Όσον αφορά το Pinterest, το οπτικό περιεχόμενο είναι ένας ελκυστικός τρόπος για να συνδεθείτε με τους πελάτες και να τους ιντριγκάρετε να ακολουθήσουν και να μάθουν περισσότερα για την επωνυμία σας και, τελικά, να αγοράσουν τα προϊόντα σας.

3. Δίκτυα συζητήσεων (Discord, Reddit, Quora).

Όταν οι άνθρωποι έχουν συγκεκριμένες ερωτήσεις ή θέλουν να συζητήσουν ένα θέμα, μερικές φορές πλατφόρμες όπως το Facebook ή το Instagram δεν είναι το κατάλληλο μέρος για να πάτε. Συνήθως οι χρήστες είναι στο Discord ή το Reddit για απαντήσεις,  για να συνδεθούν με κοινότητες ανθρώπων με παρόμοια ενδιαφέροντα και για έρευνα.

Τα δίκτυα συζητήσεων επιτρέπουν στις επωνυμίες να απαντούν σε ερωτήσεις και να συνδέονται με τις κοινότητές τους.

Το Discord από μόνο του προσφέρει ευκαιρίες για τη δημιουργία ομάδων κοινότητας πελατών, εκδηλώσεων και ζωντανών ροών. Μερικές φορές, η συμμετοχή σε μια συζήτηση σχετικά με την επωνυμία ή τον κλάδο σας μπορεί να σας βοηθήσει να διευκρινίσετε θέματα και να δείξετε ότι είστε πρόθυμοι να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας.Η προσπάθειά σας να συναντήσετε το κοινό σας όπου τους αρέσει να επικοινωνούν μπορεί να συμβάλει σημαντικά στη δημιουργία μακροπρόθεσμων πελατών.

4. Κοινωνικά δίκτυα blogging (Medium, Tumblr, Blog Meets Brand)

Μερικές φορές οι πληροφορίες μοιράζονται καλύτερα μέσω ενός ιστολογίου. Για παράδειγμα, μπορεί να εξηγήσει καλύτερα ένα θέμα και να βοηθήσει τους αναγνώστες να κατανοήσουν πιο περίπλοκα θέματα. Τα ιστολόγια είναι επωφελή για περιεχόμενο από ηγέτες σκέψης. Μπορούν να επεκταθούν σε σημαντικές πληροφορίες ή ειδήσεις.

Η επωνυμία σας μπορεί επίσης να επαναπροσδιορίσει, να επεκτείνει ή να μοιραστεί αυτό που δημιουργεί στον ιστότοπό της μέσω κοινωνικών δικτύων blogging.

Για νεότερες επωνυμίες, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αναπτύξετε τη φωνή σας και να δημιουργήσετε το κοινό σας.

Αυτές είναι πρόσθετες πλατφόρμες, εκτός από τους ιστότοπους τους, για τις επωνυμίες να μοιράζονται τις γνώσεις τους σχετικά με το τι έχει σημασία για αυτούς και το κοινό-στόχο τους.

5. Δίκτυα review (Yelp, Glassdoor, Google Business Profile, Trip Advisor)

Το πιο σημαντικό πράγμα για τις επωνυμίες σχετικά με τα δίκτυα κριτικών είναι η διαχείριση της διαδικτυακής φήμης. Η γρήγορη απάντηση τόσο σε θετικές όσο και σε αρνητικές κριτικές, με ευγενικό και ενσυναισθητικό τρόπο είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση μιας θετικής διαδικτυακής φήμης. Η ανάγνωση διαδικτυακών κριτικών έχει γίνει απαραίτητη για το ταξίδι των πελατών και η επωνυμία σας δεν πρέπει να τις αγνοεί. Η διεκδίκηση καταχωρίσεων σε διάφορα δίκτυα κριτικών και η δημιουργία ενός σχεδίου για τη διαχείρισή τους μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της εικόνας της επωνυμίας σας. Μπορεί επίσης να δείξει στους πιθανούς και τρέχοντες πελάτες πώς ανταποκρίνεται η επωνυμία σας στις κριτικές. Οι κριτικές είναι επίσης ένα κρίσιμο μέρος του τοπικού SEO, καθώς όταν οι άνθρωποι αναζητούν τοπικά, τείνουν να αξιολογούν τις κριτικές για τις επιχειρήσεις στην περιοχή τους πριν πραγματοποιήσουν μια αγορά.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι